Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Še dve medalji in bom čarovnica!

Posted by zogca na 24 februarja, 2010

Me imate že poln kufer z olimpijskimi igrami? Samo še pet dni potrpite in potem bo mir. Tja do svetovnega prvenstva v nogometu. Se spominjate, ko smo pred začetkom olimpijskih iger pobirali stave? Jaz sem optimistično napovedala štiri medalje. Kdo je vedel, da se bo Petra Majdič tako hitro in tako hudo poškodovala? Zdaj potrebujem še dve medalji in če ju ne bo, potem ne bom čarovnica. Vse svoje čarovniške upe zato polagam v Tino Maze. Kaj mi pa drugega ostane?

Televizijski spored pokaže, da bomo lahko zanjo navijali spet nocoj ob 19.00 in 22.15 uri. Sicer pa današnji dan v Kanadi ne bo najbolj zanimiv. Veliko hokeja. Pa seveda bob. In seveda curling. Jaz resnično ne razumem tega športa in nihče ne more trditi, da se nisem potrudila, da bi ga razumela. Naj me kdo razsvetli. Zato pa sem letos odkrila umetnostno drsanje. Nekoč me je, priznam, da šport dolgočasil in sploh nisem imela živcev, da bi spremljala skakanje po letu. Ne vem, ali je to posledica starosti, ampak na teh olimpijskih igrah so me najbolj navdušili prav umetnostni drsalci.

Ups, zgoraj sem se očitno zmotila. Nocoj ni samo hokej, nocoj je the hockey. Kanada se bo namreč pomerila z Rusijo. Ob pol dveh zjutraj po našem času. Se potem sploh čudite, da me zjutraj niti potres več ne more zbuditi?

121 komentarjev to “Še dve medalji in bom čarovnica!”

  1. Lynx said

    Če dobimo še dve medalji boš čarovnica. O.K. Ampak mene bolj zanima kaj boš, če teh medalj ne bo?

  2. zogca said

    Ne bom čarovnica in potem mi nikoli več ne boste smeli verjeti, ko bom napovedovala prihodnost. 😉

  3. Tana said

    Televizijski spored pokaže, da bomo lahko zanjo navijali spet nocoj ob 19.00 in 22.15 uri.

    Hvala za info. Mi je danes nekdo rekel, da se je ura nekaj spreminjala.

    A bo danes zlata? Jaz držim pesti. No bomo videli in slišali zvečer 🙂

  4. Poppy said

    kje je raspored? moški bob? moram prečekirat. vsekakor bomo drželi pesti za Tino, ampak me pa moti to objavljanje medijev, da pričakujemo medaljo.. se mi zdi kljub vsemu kar velik zalogaj takle pritisk izvajat.

  5. Poppy said

    SREDA, 24. februarja

    19.00 ALPSKO SMUČANJE (Ž), veleslalom, 1. vožnja
    20.15 NORDIJSKO SMUČANJE (M), ŠTAFETA 4 x 10 KM
    21.00 HOKEJ (M), četrtfinale, ZDA – Švica
    22.00 HITROSTNO DRSANJE (Ž), 5.000 M
    22.15 ALPSKO SMUČANJE (Ž), VELESLALOM, 2. VOŽNJA
    23.00 CURLING (M), repasaž, Švedska – Velika Britanija
    01.30 HOKEJ (M), četrtfinale, Rusija – Kanada
    02.00 BOB (Ž), dvosed, 3. vožnja
    02.00 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (Ž), 1.000 m, kvalifikacije
    02.47 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (M), 500 m, kvalifikacije
    03.15 BOB (Ž), DVOSED, 4. VOŽNJA
    03.26 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (Ž), ŠTAFETA, 3.000 M
    04.00 HOKEJ (M), četrtfinale, Finska – Češka
    04.30 AKROBATSKO SMUČANJE (Ž), SKOKI, FINALE
    06.00 HOKEJ (M), četrtfinale, Švedska – Slovaška

  6. zogca said

    Ups, ja, pozabila sem na razpored. Ampak zato ste pa vi toliko bolj pridni in ste ga postavili sami. 😉

  7. zogca said

    Ne bi si upala biti takšna optimistka. Drugače pa sem slišala, da tekma zaradi vremena celo ziher ni več.

    A bo danes zlata?

  8. asdf said

    curling je kot balinanje- samo namesto tamalega balinca maš tarčo na ledu…. kaj več pa tukaj res ni razumet. ostalo je v rotaciji “kamna z ročko” in hitrosti. pa taktiki za dosego čimvečjega števila svojih bližje centru… to pa je spet isto kot balinanje…
    neke vrste žoganje 😉

  9. zogca said

    Ampak jaz nisem opazila, da bi se oni trudili karkoli zadeti? Ne vem, ali so bili nesposobni, ampak me ni se ni zdelo, da bi oni kakšen center zadeli? Ves čas so nekaj merili, gledali, se dogovarjali in potem je eden vrgel tisto reč in prišla je – daleč od centra.

  10. Lynx said

    Ne bom čarovnica in potem mi nikoli več ne boste smeli verjeti, ko bom napovedovala prihodnost.

    Jaz pričakujem vsaj kakšno objavo z naslovom Adijo, šesti čut.

  11. zogca said

    A ne, to pa ne. 😉 Tako daleč pa ne bomo šli. 😉

    Jaz pričakujem vsaj kakšno objavo z naslovom Adijo, šesti čut.

  12. asdf said

    ja, najprej postavljaš blokerje, da prostor zagrajuješ, da te nesprotnik ne izbije, ko postaviš na tarčo… ker, če ti vržeš prvi, vrže on zadnji…. in samo zadeti tarčo ni point- hec jih je imet na koncu čim več čimbolj blizu centru… vse kar je v tarči šteje, ostalo ne…
    severnjaško balinanje pač…

  13. zogca said

    Bom poskusila na Tubu najti kakšen info video, rules video ali kaj takšnega. Moram se presvetliti, ker je trapasto, da ne razumem. Je pa res, da še vedno ne razumem ameriškega nogometa, bejzbola, kriketa in še česa.

  14. Spider said

    Dvomim, da bo še kaj.

  15. zogca said

    Meni se pa Tina zdi čisto sposobna še ene. Ne vem pa, ali je dveh.

  16. Poppy said

    veleslalom očitno bo !! prosim ful pesti držat !! :mrgreen:

  17. zogca said

    Jaz zdaj Svet gledam, tako da … Lepo, da obveščaš. Jup, močno navijajte, da bom jaz lahko čarovnica. :mrgreen:

  18. maxi said

    veleslalom očitno bo !! prosim ful pesti držat !! :mrgreen:

    Seveda !! 🙂

  19. zogca said

    Veleslalom res bo!!!

    Prenos se začenja.

  20. webmaher said

    gremo Tinaaaaaaaaaaa, medaljoooooo za Žogcooooooooo 😆

  21. zogca said

    Guddddddd!

  22. webmaher said

    veri gudddddddd, Žogca bo potrjena čarovnica 😆

  23. zogca said

    Če mi danes čarovništvo uspe, moram v petek še enkrat ponoviti vajo. Joj, da sem šla staviti štiri, joj.

  24. webmaher said

    sej je prou, drgač boš pa napol čarovnica s poskusnim stažom…imaš nekaj olajševalnih okoliščin in morda te potrdimo tudi za polno pravno članico ne glede kaj se še zgodi 😆 :mrgreen: 😆

  25. zogca said

    Poškodba Majdičeve je res olajševalna okoliščina. V končni fazi pa, kje so tiste ta prave čarovnice, sploh niso napovedovale?

  26. Plujem said

    A, sedaj pa mi je jasno, zakaj si napisala, da te niti tri budilke ne zbudijo. 😀 Morda pa se vsaj približamo tvoji napovedi. Držim pesti za naše. 😀

  27. zogca said

    Jup, če ponočuješ, je težko. 😉

  28. zogca said

    Še bomo čakali!!!

  29. majniška b said

    Upam, da tudi dočakali.

  30. majniška b said

    DRUGA!!!!!!!

  31. zogca said

    To je tvoja napoved?

  32. zogca said

    Še pol ure. Jaz se kar malo bojim, da ne bo nekdo odločil, da bo končni rezultat kar rezultat prve vožnje.

  33. zogca said

    Okej, zdaj reporter pravi, da se to ne more zgoditi. 🙂

  34. majniška b said

    Haha! Ne, tisto ni bila napoved, ampak lapsus. Sem skočila pogledat, kaj se dogaja in sem bila šokirana, da se je že začelo in potem sta onadva začela vpiti, da ima medaljo in meni potem ni bilo čisto nič jasno. Ampak sem si mislila, da onadva že vesta in sem napisala, da je druga. Potem pa vidim, da je bil to posnetek, hehe! Ja pač, če delaš enajst stvari hkrati, se to kaj rado zgodi.

    Ampak želim ji pa, da bi bila druga. Ali pa naj dobi vsaj medaljo …da bo carica!

  35. zogca said

    Tudi z bronom bomo zadovoljni, da!!!

    To so te očitno zeznili s posnetkom od par dni nazaj. Logično, zdaj morajo na silo zapolniti eno uro televizijskega programa in logično ne vedo, kaj bi.

  36. majniška b said

    Kaj se pa zdaj dogaja? Se bo začelo?

  37. zogca said

    Zdaj so prešaltati na hokej. Prej kot ob 23.15 ne bo nič. Ampak ni nujno, da bo že takrat. Zdaj bodo prestavljali za pol ure in za pol ure, čeprav menda dlje kot do treh po njihovem času ne bodo.

  38. zogca said

    Še pol ure, ampak menda nihče več ne verjame, da danes tekma bo.

  39. vlatka said

    žogca,

    ni od starosti, to drsanje na ledu je od vedno super. 😀 😀

  40. vlatka said

    žogca,

    in zakaj ti pišem? Ker je rimček ljubosumen nate in misli, da se bolj ukvarjam s tabo kot z njim. Še vedno pa nima punce, če še ne veš…. 😉

  41. zogca said

    Zakaj mi to pišeš, mi iščeš fanta ali kako? :mrgreen: Reci mu, da ni razloga za ljubosumje. Žogca tudi nima fanta, ampak ga noče imeti. Da ne bo kaj narobe razume. Proud to be a nun!!!

  42. zogca said

    Nocoj povsem očitno ne bo nič.

  43. majniška b said

    Ne, nič ne bo. Ampak po mojem je to itak bolje, ker to prestavljanje ni najboljša terapija za tremo. 🙂

  44. zogca said

    Tisto zmrzovanje par ur gor na štartu tudi verjetno ne bi koristilo. Ure jutrišnje tekme pa se še ne ve.

  45. webmaher said

    zdej bomo pa čakal na hokej Rusija Kanada ob pol dveh…finale pred finalom,,,vsaj zame 😆

  46. majniška b said

    Jaz na hokej ne bom čakala …pa tudi ne vem, za koga bi navijala 🙂

  47. webmaher said

    za Ruse itak, Kanadčani so kao favoriti…saj jaz tut ne bi čakal ampak to so OI in gledat v živo edino šteje…pa še v HD na meter 26 velikem ekranu z napol treznim Dr. Staretom :mrgreen:

  48. webmaher said

    zdej pa curling na Eurosportu HD za ogrevanje, škoda ker niso ženske in ni moje Anđeline :mrgreen:

  49. majniška b said

    Hehe ….verjamem, da se splača! Dobro se imej, pa kakšen pirček zvrni!

  50. webmaher said

    eh sam ga pa ne bom cukal…to bi se zgodilo le v primeru, če bi se šlo za našo medaljo pa še to v omejenih količinah 😆

  51. majniška b said

    Lepo …pol pa malinovc, no!

  52. webmaher said

    a malinovec pa sploh ne pride v poštev 😆
    sicer sem pa zdej prešaltal na OBN, kjer je Žan Klod Van Dam…… Žogcaaaaa ne spat 😆

  53. majniška b said

    Jaz grem pa enga skadit na balkon …kar sama; potem pa pod kožo gledat. Žogca, a že spiš?

  54. webmaher said

    fajn se maš, a maš kej lep razgled 😆
    dej Žogco zbud, reč da jo stric Bedanec išče 😆

  55. zogca said

    Jaz bom poskusila vsaj začetek gledati. Me bo pa verjetno veliko pred koncem zmanjkalo.

    zdej bomo pa čakal na hokej Rusija Kanada ob pol dveh

  56. zogca said

    Pomivala sem posodo. 😉

    Žogca, a že spiš?

  57. zogca said

    To se ceni!!!

    to bi se zgodilo le v primeru, če bi se šlo za našo medaljo pa še to v omejenih količinah

  58. webmaher said

    si pa pridna, ampak jaz sem to storil že pred 12 urami, ker nisem imel veliko se mi je pomivalc mal zasmilil 😆

  59. zogca said

    Eh, je bilo treba. Drugače gotovo ne bi. :mrgreen:

  60. webmaher said

    pa ja ne da ti mamica dolazi u posjet :mrgreen:

  61. zogca said

    Ne. Če bi samo takrat pomivala posodo, mi pa cela reč ne bi znesla, čeprav imam doma kozarcev in skodelic za par familij. Mama namreč ne pride prav pogosto, mogoče enkrat na mesec. Grem jaz tja. Jaz vozim, mama ne vozi, čeprav ima vozniški izpit.

  62. romeno said

    Uh so zakomplicirali vse skupaj 🙂 Še sreča, da niso obveljali rezultati prve vožnje, tako ima Žogca še možnosti. Kakšna pa je nagrada, če te obtožijo čarovništva 🙂

  63. zogca said

    Potem ti verjamejo, ko copraš. 😉

  64. romeno said

    Upam, da ti ne bo kakšna bradavica na nosu zrasla 😆

  65. zogca said

    A ne, to pa ne!

  66. webmaher said

    Žogca je najlepši prototip novodobnih čarovnic 😆
    grem nekaj pojest, še 15 minut in začelo se bo 😆

  67. zogca said

    Nimam sladkarij danes. Nisem šla na pumpo. 😦

  68. zogca said

    To je pa hitro začelo padati.

  69. webmaher said

    ajej 3:0 za Kanado, Žogca dej za Ruse navijej….no eto ti ga na 3:1 😆

  70. webmaher said

    ojej 4:1 pa tale ruski golman nima za burek 😦

  71. zogca said

    Noro, koliko golov. Čeprav jaz sem še komaj pri sebi.

  72. webmaher said

    pauza, joj bi jih zdej nadrl v slačilnici 😆
    Žogca tri kepce sljadoleda prosim lepo :mrgreen:

  73. zogca said

    Nimam nič, ampak res nič sladkega. In ne vem, ali bom zdržala še drugi polčas. Ob pol osmih moram vstati.

  74. webmaher said

    ojej pa to je sramota tale Nabokov tut za Jesenice ne bi mogu branit 5:1…grem spat tole nima več smisla 😦
    na je že 6, pa to naš nebi spušili, kriminal tango …

  75. webmaher said

    pa kaj je zdej to…toča golov…6:2

  76. webmaher said

    7:2 😦

  77. webmaher said

    7:3 saj ni res pa je 🙂

  78. webmaher said

    no v zadnji pa brez gola, lahko noč

  79. Spider said

    Jaz sem gledal Inter-Chelsea, pa je bil drugi polčas tako zanimiv, da sem zaspal pred TV.Zbudil sem se malo pred polnočjo in videl, da drugi tek veleslaloma kar nekam prestavlajo. Sem šel spat, zjutraj pogledam na teletekst in vidim, da je drugi tek danes.

  80. zogca said

    Aha, danes.

  81. webmaher said

    tudi danes slabo kaže, grem lohka kr naprej spat 😆

  82. zogca said

    S čim nas hecaš?

  83. webmaher said

    napoved za veleslalomsko tekmo glede vremena ni nič kaj navdušajoč…je pa jasno, da ko bo, bo Tinca z novo medaljo okoli vratu, Žogca pa se bo na korak približala pravi čarovnici :mrgreen:

  84. zogca said

    Si tudi ti začel vedeževati? 😉

  85. webmaher said

    ne jaz enostavno vem, čeprav so me že označili za čarovnika 😆

  86. zogca said

    Veš, da to, da nocoj ne bom ponočevala s teboj? Joj, sem zaspana, ni besed.

  87. webmaher said

    nocoj itak nič pametnega ni, pripravi se na jutri 😆

  88. Tana said

    napoved za veleslalomsko tekmo glede vremena ni nič kaj navdušajoč…je pa jasno, da ko bo, bo Tinca z novo medaljo okoli vratu,

    A se že ve, kdaj bo prenos 2. veleslaloma, ali je že bil. In če je zlata že naša? 🙂

  89. Tana said

    čeprav so me že označili za čarovnika 😆

    web, s tabo pol ni dobro preveč češenj zobat. Lahko še kaj začaraš, pol smo pa tam 🙂

  90. zogca said

    Takoj v napad in če se izide, bo v igri zlata medalja

    http://www.rtvslo.si/sport/preostali-sporti/olimpijske-igre-2010/alpsko-smucanje/takoj-v-napad-in-ce-se-izide-bo-v-igri-zlata-medalja/224474

    Ženski veleslalom bi morali izpeljati že v sredo, vendar so drugo vožnjo zaradi megle prestavili na danes ob 18.30.

  91. zogca said

    To!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  92. Jazz said

    🙂

  93. zogca said

    Še jutri eno in potem lahko končamo. 😉

  94. majniška b said

    Vau!

  95. zogca said

    Majniška, ti si bila sinoči tudi čarovniška v svoji zmoti. 😉 Saj se spomniš, kaj si sinoči napisala?

  96. zogca said

    Evo, je zdaj rekla, da gre jutri na zmago!!!

  97. romeno said

    Bravo Tina 🙂

    A še ima kdo realne možnosti za osvojit kolajno razen Tine v slalomu? 🙂

  98. zogca said

    Misliš od naših?

  99. Poppy said

    ijeeeeeee, kolk nam Tina lahko polepša dan 🙂 🙂 🙂

  100. romeno said

    Od naših ja. Če bi hotela vse napisat bi verjetno predolgo trajalo 😆

  101. zogca said

    Nič ne vem, da jo ima še katera od naših. Vem pa, da imam zelo dobre možnosti, da dobim našo stavo in postanem čarovnica.

  102. romeno said

    Se mi zdi, da ima majhne možnosti edino še Rok Flander v paralelnem veleslalomu. Trenutno je peti v svetovnem pokalu 🙂

  103. zogca said

    Kot sem rekla – še eno jutri Tina in jaz sem čarovnica. 😉

  104. majniška b said

    Žogca, jaz sem pa že dolgo znana kot čarovnica. 😉
    Vidiš, kako so pomote poučne. Mogoče bi morala napisati “pomote”.
    V glavnem, naj še tisti slalom odpelje, pa kar bo, bo!
    A se danes še kaj dogaja? Mislim zanimivega …kot je bil najbrž včerajšnji hokej.

  105. zogca said

    20.00 NORDIJSKO SMUČANJE (Ž), ŠTAFETA 4 x 5 KM
    20.00 HOKEJ (Ž), tekma za 3. mesto
    22.00 NORDIJSKA KOMBINACIJA, TEK NA 10 KM
    23.00 CURLING (M), polfinale
    00.30 HOKEJ (Ž), FINALE
    02.00 UMETNOSTNO DRSANJE (Ž), PROSTI PROGRAM
    03.00 AKROBATSKO SMUČANJE (M), SKOKI, FINALE

  106. zogca said

    Za tega lepotca pa jaz navijam. Večkrat sem bila že vprašana, kdo je lepotec, ko sem kdaj napisala, da lepotec vodi ali kaj podobnega.

    Popolni džentelmen belega cirkusa

    http://www.rtvslo.si/sport/preostali-sporti/olimpijske-igre-2010/a-l-svindal-popolni-dzentelmen-belega-cirkusa/224363

  107. majniška b said

    Eh, nič zame. Saj je prav tako, ker sem zaspana, utrujena in imam strašanski bučobol.

  108. Spider said

    Tinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  109. zogca said

    Jaz bom tudi danes šla zgodaj spat, da bom lahko zdržala še preostale tri olimpijske dneve.

  110. Spider said

    Jaz sem spremljam olimpijado minimum od minimuma. V bistvu sem gledal samo Tino in Petro, pa skoke.

  111. zogca said

    Meni je pa vedno žal, če ne spremljal OI. Je pa res, da so šle zadnje čisto mimo mene. Ne te zdaj, tiste prejšnje. Sem imela takrat izredne razmere.

  112. zogca said

    NOVA MEDALJA V VANCOUVRU: Pljunek na štartu, srebro v cilju

    http://www.rtvslo.si/sport/preostali-sporti/olimpijske-igre-2010/alpsko-smucanje/nova-medalja-v-vancouvru-pljunek-na-startu-srebro-v-cilju/224474

  113. webmaher said

    no kaj sem rekel, Tana ja zdej se pa merki…jaz čarovnik, Žogca tričetrt..zdej pa še snowboardarji v popoln napad in …. 😆
    Če pa Tinci v slalomu rata bo pa to senzacija vseh senzacij…gremooooo Tinaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:

  114. zogca said

    Jaz imam zdaj super možnost za postati čarovnica. Potem bodo drli na blog spraševat o svoji prihodnosti. 😉

  115. asdf said

    “Potem bodo drli na blog spraševat o svoji prihodnosti.”
    mhm, povej mi kaj o tem….

  116. zogca said

    Hecam se. Daleč od tega, da bi bila sposobna napovedovati prihodnost. Je pa res, da mi velikokrat šesti čut zelo dobro deluje.

  117. webmaher said

    ma ne Žogca sej si že čarovnica…če ne drugače z alibijem 😆

  118. Tana said

    Dobro jutro, pomlad je definitivno tu 🙂

    Spala 12 ur, prespala medaljo. Ampak nič hudega, medalja je tu, tudi brez mene 🙂

    Bravo za Tino! Samo še zlata nam manjka!!! Ta bo pa danes.

  119. webmaher said

    Ta je že tu, prislužila si jo je Tana za 12 ur spanja, klobuk dol, jaz sem pravi amater :mrgreen:

  120. zogca said

    Bog daj!

    Ta bo pa danes.

  121. Poppy said

    zdaj pa pesti drzat za Mitjo!!

Komentiraj