Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razhodi prek spleta so postali pravi hit!

Posted by zogca na februar 25, 2010

Če ne veste, ali vas je pustil, preverite spletno pošto in njegov Facebook status. Tako se glasi naslov članka, ki sem ga zasledila na spletnem portalu Dnevnika. “Prekinitve zveze prek spleta bodo kmalu prevladale. Večkrat je ta način bolj enostaven, hitreje je, pa še izognemo se nesporazumom,“ je povedal Sean Wood, marketinški menedžer DateTheUk, servisa za spoznavanje in iskanje partnerja, ki je naredilo raziskavo, na osnovi katere so ugotovili, da je prekinjanje zveze prek interneta postal pravi hit. Vse več je namreč tistih, ki partnerja odslovijo kar na Facebooku, Twitterju ali pa prek spletne pošte. Da se izognemo nesporazumom? Saj ne vem, kaj bi napisala. Po novem moramo očitno, če smo v zvezi, vsakodnevno pregledovati partnerjev profil na Facebooku ali Twitterju, da bi pravočasno izvedeli, kdaj je naš zunajzakonski partner svoj status iz “v zvezi” spremenil “v samski” ali pa je naš zakonski partner svoj status iz “poročen” v “ločen” ali pa “je zapleteno”.

Ne, res se ne spodobi, da temu ne bi sledili in potem povzročali nesporazume, katerim se je naš (nekdanji) partner tako plemenito hotel izogniti.

32 Responses to “Razhodi prek spleta so postali pravi hit!”

  1. Facebook kills!

  2. maxi said

    Ampak, v resnici ne verjameš v to, da je neka kvalitetna veza dejansko takole zasnovana?

  3. zogca said

    Na nek način dobesedno. Ne pozabimo te objave: https://zogca.wordpress.com/2009/12/21/varanje-prek-facebooka/

    Facebook kills!

  4. zogca said

    Lej, videla in slišala sem marsikaj. In da, verjamem, da so ljudje, ki delujejo na način “dokler mi je luštno, mi je luštno, ko mi ni več, briga me”. Če se, samo kot primer, moškemu ne zdi potrebno, da bi partnerki, pri kateri je noč in dan visel skoraj dve leti, povedati, da jo zapušča, ker ima že tri mesece drugo, potem … Mogoče bi ji pa povedal na ta način, ampak ona nima Facebooka.

    Izogniti se neprijetnemu, to je moto.

    Ampak, v resnici ne verjameš v to, da je neka kvalitetna veza dejansko takole zasnovana?

  5. Poppy said

    mah,.. brezveze vsi ti profili s kao miljaužnt frendi s celga sveta in vsem kar še zraven paše. vsak pri sebi bi moral met neko mejo, ampak eni nimajo in jih ta virtualni svet čist posesa notr.. beda od človeka in posledično lajfa.

  6. zogca said

    Jaz imam sedem frendov:

    – eno res prijateljico
    – dva pevca
    – eno pevko
    – eno astrologinjo
    – eno vedeževalko
    – enega znanega psihoterapevta ali kaj že je

    To je celo moje FB premoženje.😉 Aja, pa da se ne bo kdo preveč mučil, da bi me s temi podatki gor iskal, ker mu ne bodo nič koristili, FB ime je lažno, FB priimek je lažen. Profil imam, da brskam.😉

  7. zogca said

    Obstaja tudi že definicija v mojem najljubšem slovarju.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Facebook%20Breakup

  8. romeno said

    Če ne veste, ali vas je pustil, preverite spletno pošto in njegov Facebook status

    Kaj je narobe s starimi dobrimi SMS-i🙂

    … svoj status iz “v zvezi” spremenil “v samski …

    Škoda, da ne gre tudi v obratni smeri🙂. Bi spremenil status iz “samski” v “v zvezi” in kaching, (to je zvok, ko zadeneš na igralnem avtomatu🙂 ) naenkrat se prikaže … 🙂

  9. zogca said

    :mrgreen: in:mrgreen: in:mrgreen:

    Kaj je narobe s starimi dobrimi SMS-i

  10. zogca said

    Saj lahko, ampak brez zvoka.

    Bi spremenil status iz “samski” v “v zvezi” in kaching, (to je zvok, ko zadeneš na igralnem avtomatu ) naenkrat se prikaže

  11. asdf said

    no ja- če pregledam vse prijatelje od goce(12.000), ćetkoviča (70.000) in harija, pa poiščem kateri so skupni zadetki, imam verjetno par taužnt možnosti, da te najdem.. to je pa že kr’ dobra možnost…. aja, jaz mam tvojo telefonsko, zakaj bi te iskal😉
    lepo spite!

  12. romeno said

    Ampak brez zvoka je hudo patetično😆

  13. zogca said

    Jaz sem že malo priredila zgornje sporočilo, ampak nič hudega, si me prehitel.

    če pregledam vse prijatelje od goce(12.000), ćetkoviča (70.000) in harija, pa poiščem kateri so skupni zadetki

  14. zogca said

    Vidiš? Lahko pa bi me kdaj poiskal, ko prideš v Ljubljano. Ti dovolim.😉

    aja, jaz mam tvojo telefonsko, zakaj bi te iskal

  15. zogca said

    Malo smeha na ta račun!!!

    http://www.rooftopcomedy.com/watch/FacebookBreakup

  16. asdf said

    “Jaz sem že malo priredila zgornje sporočilo, ampak nič hudega, si me prehitel.”
    se oprašičijem- zbriši, če misliš, da je merodajno!
    hm- a se nisi ti nekaj šopirla, da prideš k nam, še pred novim letom….

  17. zogca said

    Oja, sem se, ampak pred novim letom nisem utegnila, po novem letu so se ene stvari zakomplicirale in nisem mogla. Bom prišla spomladi gotovo. Kar pa ne pomeni, da se tebi ni treba oglasiti, če si v Ljubljani.😉

    Spet je ta curling na teveju. Se mu grem za pol ure posvetit pred spanjem. Mogoče pa se mi posveti tudi keč igre, še posebej, ker sem dobila tvojo razlago.

  18. webmaher said

    bomo gledal hokej ženski finale aneda Žogca:mrgreen:
    Resda sem internetni odvisnik ampak tko prtegnen pa še nisem s tistim Fajtbukom..itak mam sam nik akaunt:mrgreen:

  19. zogca said

    Ne, jaz bom zdaj deset minut gledala curling in potem grem spat, ker drugače ne bom zdržala. Jutri imam pa tako zabasan dan. Služba, potem frizer, potem šoping z Jovo, potem ženski slalom, potem … Če ne dobim konkretne doze spanja, bom zaspala v službi, pri frizerju, Jova me bo morala po BTC-ju vleči okoli, od slaloma pa ne bo nič. Napiši na blog rezultat in bom zjutraj ob kofetu pogledala.

  20. webmaher said

    no potem se pa le ornk naspančkej, če bo premalo bom pa še jaz zjutri podaljšal malo namesto tebe….ma nič zdej ne vem do kdaj bom zdržal sam😆

  21. webmaher said

    Kanadčanke zmagale proti ZDA z 2:0, sedaj pa umjetniško sklizanje žene, jao jao😆

  22. webmaher said

    Heh škoda ker se mi ne da it HTPcja štelat da bi posnel v HDju pa pol nmal slikc naredu..že koj tale prva Rusinja Anastasia ni švoh prisežem😆

  23. Tana said

    Mogoče bi ji pa povedal na ta način, ampak ona nima Facebooka.

    Jaz ga tudi nimam, ga nisem imela in ga nikoli ne bom.

    Jupiiiii za mene, saj mi ne bo mogel nikoli povedati, da me zapušča🙂🙂

  24. Lynx said

    Dobro jutro:

  25. Tana said

    😉

  26. Tana said

    Jaz grem zdaj na delo, pesmica pa je šla očitno rakom žvižgat😉

  27. webmaher said

    Za Tano sam, ki je prava meričanka od 9-ih do 5-ih:mrgreen:

  28. zogca said

    Kaj pa zame?

  29. Janis said

    Danes sem izvedela, da sva za darilo dobili karte za Megadeth😀

  30. webmaher said

    Žogca pa saj ti ne delaš od najn2fajf:mrgreen:

  31. No, zdaj pa vem, ker sem te že kar nekajkrat iskal prek FB, glede na to da te dokaj redno spremljam in se mi zdiš izredno fajn in pozitivna osebnost. Ampak FB vseeno ni tako zelo slaba stvar🙂

  32. zogca said

    Hvala za komplimente. Kar se FB tiče … Lej, jaz sem od nekdaj proti tem zelo addicitive stvarem. Mogoče je od teh FB še najmanj problematičen. Dvanajst let nazaj sem imela par tednov tisti ICQ in potem sem ga snela, ker to ni bilo ničemur podobno. Od tedaj sem eskivirala vse takšne stvari, nobenega msnja nisem imela, skypa nisem hotela naložiti. V bistvu nobene stvari, kjer ljudje vidijo, da si gor in se potem moraš pogovarjati ali karkoli delati. FB mi je pa lušten zaradi muzike. Pogledam, če so ti moji pevci ali moja prijateljica dali gor kakšen dober komad, pogledam, ali je tisti psihoterapevt objavil kakšen članek in odšibam dol. Nočem tega filinga, da moram tam viseti, ker je nek moj prijatelj online in bi rekel besedo ali dve. Pa tudi, če sem povsem iskrena, nisem navdušena nad puščanjem podatkov na internetu. Če me kakšna stara sošolka želite najti oziroma me potrebuje, bo našla pot do mene. Pri tistem, ko si eni na FB išćejo ženske, pa sploh ne želim sodelovati. Ker to vidim, da se gredo. Me non stop eni moški klikajo za prijateljstvo, ta moj fejk profil. Sem drugače preverila, oseba s tem imenom in priimkom sploh ne obstaja. Torej me nihče ne klika, ker misli, da me od nekje pozna.

    Drugače tudi jaz tebe redno berem, čeprav se oglasil le tu in tam.

Leave a Reply

 
