Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ugajanje in samospoštovanje!

Posted by zogca na februar 23, 2010

Tokrat bom začela kar z vprašanjem. Kako daleč ste pripravljeni iti, da bi bili nekomu všeč, da bi vas sprejel, da bi lahko bili z njim v zvezi? Vprašanje pravzaprav ni moje, v enem izmed svojih člankov ga je zastavil doktor Zoran Milivojević. Seveda ni napisal samo vprašanja, ampak tudi odgovor. Pač svoj. Mene pa zanima vaš. Milivojević piše, da so naše želje izjemno pomembne, kajti prek njih izražamo sebe. Ženska, ki se na samem začetku zveze preveč trudi, da bi ugajala moškemu (in obratno, predvidevam), da bi se čim bolj približala njegovi podobi idealne ženske, skriva sebe. Rezultat takšnega početja je seveda porazen. On je ne pozna (in obratno, predvidevam), pa tudi ona ne more živeti tistega, kar resnično je. Ko je igranja enkrat konec, seveda sledi razočaranje, igranje na dolgi rok pa je sploh ena sama katastrofa, ker partner v resnici ne ljubi tebe, ampak tisto, kar igraš. Milivojević članek zaključuje z besedami, da se pretirano ugajanje ne izplača in ne prinaša ljubezni. Svetuje nam, da smo takšni, kakršni smo, in da se družimo z ljudmi, ki nas imajo prav takšne radi. Pa vseeno …

Tudi sam Milivojević v članku priznava, da je precej žensk (menda tudi moških, čeprav jih ne omenja, cel članek je namreč posvečen ženskam), ki so pripravljene odstopiti od svojih stališč, sloga oblačenja, ki so pripravljene spremeniti svoje vedenje, naročati hrano in pijačo po okusu moškega itd. O samospoštovanju niti sledu. Kje je meja, kje je vaša meja oziroma kako daleč ste še pripravljeni iti, da bi ugajali?

70 Responses to “Ugajanje in samospoštovanje!”

  1. Tana said

    Dobra tema. Sem ravno mislila napisati, da se ne trudi, ker smo očitno vsi v OI in pričakovanju “zlate”.

    Ja, kot najstnica sem večkrat skušala ugajati. Ampak to so bile bolj otročarije.

    Drugače pa se nikoli nisem kaj posebno trudila, da bi ugajala kakšnemu moškemu, še manj, da bi zato počela stvari, ki jih ne maram (npr. da bi jedla neke specialitete, ki se mi gabijo, pila kakšne posebne pijače, se navduševala nad nekimi športi, ki mi niso všeč, se delala herojko, če to nisem, itd.) Res nikoli.

    Priznam pa, da sem počela in še včasih me kdaj prime, da počnem prav obratno. To pomeni, da se ne prilagajam in da delujem ravno kontra. in se mi zdi, da ravno to pri moškem bolj “vžiga”,🙂 kot se mu prilagajati in mu za vsako ceno ugajati.

    Tako da za mene meja ne obstaja, ker tega sploh ne počnem in niti nikoli niti ne pomislim, da bi to počela. Kot sem rekla, večkrat pa rada kontriram in uživam v tem.
    Čudakinja pač🙂

  2. zogca said

    Kakor vidiš, sem hotela ugajati vam. Hecam se, res me je malo sram, ker vseeno ste navajeni, da se na blogu vedno kaj dogaja potem pa zaradi olimpijskih iger (in seveda tudi službe) na blog ne dam nič pametnega, ampak samo pesmice in uganke lepim, se ne spodobi. Čeprav, v naslednjih dneh bo vseeno še veliko olimpijskega. Mora biti, ne gre drugače.

    Z menoj je pa takole. Jaz se nič ne olepšujem pri spoznavanju, res ne, če kaj, potem se skušam predstaviti slabša kot sem, v smislu – jaz niti kave ne znam skuhati. Je bil princ potem zelo presenečen, ko je pri meni dejansko jedel in to pogosto. Tako da, nimam jaz tega, da bi se pretvarjala. Ugajati pa sem mu gotovo začela, sploh potem, ko sem bila že precej zaljubljena, na začetku ne. Moje ugajanje je šlo verjetno bolj v smeri, da sem na nekatere stvari zamižala, da se ne bi kregala. Bog naj mi pomaga obdržati to zdravo pamet, po možnosti pa je še kaj dodati.

  3. Lynx said

    Jaz bi bil predvsem rad všeč sebi. V vseh pogledih. Seveda želim ugajati tudi drugim, večinoma tako, da kakšno pomanjkljivost skrijem. Vendar to velja bolj za enkratna srečanja, na dolgi rok se to ne obnese. Da bi nekoga s pretvarjanjem osvojil ne pride v poštev, sicer pa sem prilagodljiv.

  4. zogca said

    Če bi jaz danes kaj sfolirala (ampak samo za princa, za druge ne) bi mogoče pokadila kakšen cigaret manj, tako, malo malo odvisno bi se naredila, čeprav princ me že predobro pozna, da bi nasedel.😉

  5. maxi said

    Kje je meja, kje je vaša meja oziroma kako daleč ste še pripravljeni iti, da bi ugajali?

    Ko neham ugajat sama sebi, to pomeni, da se zagotovo trudim da ugajam drugim.

  6. maxi said

    Kar se moških tiče…se jim ne prilagajam (več). Tisti, ki me danes ljubi, me mora vzet takšno kot sem🙂
    Sistem: vzami ali pusti je moje geslo!

  7. zogca said

    S tem sebi tudi ni za pretiravati. Vem za nekaj zakonov, kjer je eden takšen samo sebi drugega čisto povozil, da ob vsej svoji sebičnosti in samovšečnosti tega niti opazil ni. V smislu – nič mi ni jasno, kaj se je zgodilo? Da niti videl ni, da je drugi zraven dobesedno ovenel.

  8. zogca said

    Počakaj, počakaj, počakaj. Nekaj je, da se greš spreminjati zaradi drugega in iz sebe delati nekaj, kar nisi. Drugo je pa prilagajanje. Brez prilagajanja ne moreš z nikomer nič. Niti s prijateljico ne morem biti brez prilagajanja.

    Kar se moških tiče…se jim ne prilagajam (več). Tisti, ki me danes ljubi, me mora vzet takšno kot sem
    Sistem: vzami ali pusti je moje geslo!

  9. Lynx said

    Če bi jaz danes kaj sfolirala…

    Foliranje imamo v podzavesti, če se še tako trudimo tega ne priznati. Gotovo bi to potrdil kak strokovnjak za človekovo obnašanje. Tudi to o čemer piše Tana je foliranje, obnašati se ravno obratno kot se od tebe pričakuje, cilj je isti – vžgati.

  10. zogca said

    Lej, če jaz namesto pet cigaret pokadim tri, ne bo nihče oškodovan. Mogoče malo moja pljuča. :mrgreen: Ampak samo za princa. Za druge se zakadim do konca, briga me. :mrgreen:

  11. Lynx said

    Niti s prijateljico ne morem biti brez prilagajanja.

    Prilagajam se tam, kjer se lahko, oziroma mi nekaj ni zelo pomembno, od določenih načel pa ne popuščam.

  12. maxi said

    Počakaj, počakaj, počakaj. Nekaj je, da se greš spreminjati zaradi drugega in iz sebe delati nekaj, kar nisi. Drugo je pa prilagajanje. Brez prilagajanja ne moreš z nikomer nič. Niti s prijateljico ne morem biti brez prilagajanja.

    Ja verjetno bi morala napisat: Kar se moških tiče…..se jim ne trudim ugajat(več).

  13. maxi said

    Prilagajam se tam, kjer se lahko, oziroma mi nekaj ni zelo pomembno, od določenih načel pa ne popuščam.

    Podpišem.

  14. maxi said

    S tem sebi tudi ni za pretiravati. Vem za nekaj zakonov, kjer je eden takšen samo sebi drugega čisto povozil, da ob vsej svoji sebičnosti in samovšečnosti tega niti opazil ni. V smislu – nič mi ni jasno, kaj se je zgodilo? Da niti videl ni, da je drugi zraven dobesedno ovenel.

    Nisem prozorena, zato bom vedno trdila, da sem najboljši človek, kadar mi je prav moja koža. In to mislim s tem, da ugajam sama sebi.

  15. Tana said

    Tudi to o čemer piše Tana je foliranje, obnašati se ravno obratno kot se od tebe pričakuje, cilj je isti – vžgati.

    Točno tako, priznam. Priznam pa tudi to, da se tega ne trudim prikriti oz. ne priznati. To je dejstvo. Govorim zase. Pravijo, da sem “čudakinja”🙂

  16. maxi said

    prozorena=prozorna

  17. zogca said

    Meni je bilo rečeno, da celo preveč dajem v vtis – po moje ali nikakor, čeprav to ni res in se s tem ne strinjam. Ker jaz ne lazim nekam, kamor nočem iti, pač rečem pojdi sam/a, jaz grem po svoje. Eni to vzamejo kot izsiljevanje, sploh če me ne poznajo in potem gredo z menoj in izpade … V bistvu pa jaz tega nočem. Ne vem, zakaj bi jaz morala gledati Star Wars, seveda ne bom. Bom šla en svoj film, čisto rada, nič proti nimam, in nisem jaz kriva, da bo potem oni drugi prišel za menoj gledat ta moj film in ne bo gledal svojega. Jaz tega nočem. Pojdi, uživaj, jaz bom pa po svoje. Ampak Star Wars pa gledala ne bom, če se vsi postavijo na trepalnice.

    Prilagajam se tam, kjer se lahko, oziroma mi nekaj ni zelo pomembno, od določenih načel pa ne popuščam.

  18. zogca said

    It’s good to be different.😉

    Pravijo, da sem “čudakinja”.

  19. Lynx said

    Že po opisovanju izkušenj s forumov in raznih portalov lahko vidiš, kako se ljudje trudijo ugajati. Ogromno sprenevedanja, laganja in pretiravanja. Zakaj bi bilo v reali drugače? Res je malo težje, da pa se. Za določen čas.

  20. zogca said

    Meni je predbivši očital samo eno zavajanje. Menda sem v prvih tednih nekaj bluzila, da hočem v neke galerije in je on zato mislil, da sem blazno kulturniška. In je enkrat rekel v smislu: “V bistvu pa ne hodiš po galerijah, ampak po stadionih.” Princ pa ni nič povedal. On sploh ni vedel, kaj hoče. Povsem očitno. Ker on deluje po principu – ko dobim vse tisto, kar sem želel, ne želim ničesar več. V več primerih, ne samo pri meni.

  21. Spider said

    Ja, nesojeni.Ampak izučilo me je.

  22. webmaher said

    prilagodljívec–kdor sprejema in upošteva družbene ali skupinske norme zaradi osebnega udobja, koristi: vse življenje je bil prilagodljivec; prilagodljivec in karierist😆

    prilagodíti se—dobiti potrebne lastnosti, značilnosti glede na okoliščine, recimo se prilagodiš Tani, do meje, da si še ti … zato jo na vsake tolko časa nekam pošlješ…recimo k frizerju:mrgreen:

  23. webmaher said

    hokej ali umetničko sklizanje…eh Kanadčani bodo itak Nemce nabutal čeprav tretina prva je samo 1:0…..sklizačice so pa tko dobre sam jaz že mal švoh vidm pa bom posnetek raje gledou, lahko noč😆

  24. Nevenka said

    Jaz sem rada jaz.
    Za menoj so izbire polne prilagajanja, mojega in seveda sem bila na koncu tako nesrečna, da sem odšla. Mnogo prepozno.

    Potem sem iskala nekoga, ki me bo imel rad tako kot sem.
    In kako se je to odvijalo?
    Zelo se je zaljubil, v začetku sem ga osrečevala in me je sprejemal, potem je pa počasi začel ugotvljati, da ima to prevelik vpliv nanj in ni bil več tako trden v svojih izbirah v življenju. Potem je začel pritiskati name z raznimi čustvenimi zahtevami. Veliko sem sprejela, ker sem ga imela rada. A on zaradi nerazumljivega občutka ogrožnenosti tudi ni bil več
    on in jaz sem se trudila stvari spraviti spet tja kamor spadajo. Tudi tega ni sprejel, odgovoril mi je, da bolj se človek bori, dlje je cilj. Očitno je človek užitkov in ne kvalitetnih odnosov. Ob tem sem se res nič kolikorat vprašala, kaj njegov “ljubim te” res pomeni.
    Saj se je obnašal kot otrok.
    Vse bi moralo biti easy going in predvsem vse po njegovo.
    Hotel me je spraviti na nivo call girl. Človek, ki se ima za intelektualca in čustveno bogatega človeka.

    Jaz pa sem si želela bogatega in enakovrednega čustvenega odnosa, obogatenega z inteligenco in kritičnim in ustvarjalnim mišljenjem obeh.
    Potem je še rekel, da me ima rad in dobesedno izginil.

    Sebe ima pač rad samo za sebe.
    Ne bi se razdajal.

    Jap, prizadelo je to moje samospoštovanje. Predvsem po intelektualni plati. Ker se je ravno on stalno zgovarjal na življenjsko modrost.A je sproti uničeval, kar sva imela lepega.

    Strašno me je prizadela izguba, ker če bi se on samo za las spremenil, bi bila lahko neskončno srčna oba. A on, kot da niti sebi ne privošči.

    Še vedno se želim imeti rada.
    Ne verjamem pa, da bom jaz še kdaj koga imela ali pa kdo drug mene. Ker več ali manj, ne bi smela ostati jaz. To je moja izkušnja, ker so mi moški povedali, da nisem dobra. Za njih.
    Kaj ni tako?

  25. Nevenka said

    In tale Milivojevič name ne naredi nobenega vtisa.
    Ves čas operira z nekimi klišeji. Kot, da je ostal v nekem drugem tisočletju.

  26. Poppy said

    a je še koga potres zbudu😯 meni je blo čudno, kako lahko maček naenkrat skače po postelji in po omari:mrgreen: šele po tej zamisli sem pomisla na potres😳 upam, da se ne bo ponovilo leto 1895..

    zanimiva objava o ugajanju in samospoštovanju. vsekakor bi se lahko razpisala na dolgo in široko, ampak se mi skor ne da, je še prezgodaj.. Kakorkol, jaz sem ugotovila, da z glavo skoz zid gre bolj težko in je včasih treba marsikaj “požret” na račun dobrih odnosov z drugimi. če mi kaj oz predvsem kdo (s komer nimam nekega poebnega vsakdanjega stika), ne ustreza, se enostavno obrnem in grem. zame je zadeva zaključena, ad acta. potem je pa druga stran.. maš partnerja, starše, pa sosede, prijatelje, sodelavce, šefe, profesorje, kolege, poslovne partnerje, osebnega zdravnika.. jah, pri teh moraš pa že bolj pazit, kdaj boš kako reagiral. zame pomen partnerju ugajat tud, ko mu za kosilo skuham hrano, ki jo on obožuje, jaz je pa ne morem ne vidt ne vohat. ampak jebi ga, odprem okna, luftam na polno pa nekak nardim🙂 sneg moram tud skidat pred hišo, pa čeprav ga zarad mene ne bi blo treba, ampak sosedje me vsaj srdito ne gledajo. jebi ga, tud to pomen ugajat. pri prijateljih je tud treba zamižat na en oko, sploh takrat, ko dobijo novga partnerja in jih ta čisto spremeni.. tud pred šefi se delamo najbolše in najbolj sposobne, hodimo navsezgodaj v službo in se pretvarjamo, da nas ne moti, če moramo vstati kako uro prej kot običajno, samo da dobimo mal povišice, itd.. tud pri zdravniku se obnašamo lepo, samo da nam že napiše tist listek za recept ali napotnico, na kraj pameti nam ne pade, da bi mu šli solit pamet o njegovi strok(ovnost)i.. kolegu tud rečemo “Ja ja, kar pejt v petek prej domov, bom jaz dokončala stvari..” samo v upanju, da nam bo kak naslednji petek, to rekel tudi sam. Mah ugajanja in prilaganja je kokr češ, res pa, da se zame vse konča pri samospoštovanju. do samospoštovanja grem preko sebe, ampak potem pa ne več. Ne pustim se posiljevat z ničemer, dobro, edin kak ZF film dragi izsili, ampak potem jaz po petih minutah zaspim pa je to to, glavno u bistvu, da se stiskava:mrgreen: ampak pokrov mi pa dvigne, ko mi kdo začne bullshitat o veri al pa odnosih al pa kako je treba zdravo živet.. ej ok, če tebi paše ti kar, ampak mene tvoje ne zanima, takrat se obrnem pa grem. mislim, da je za zdrav odnos do okolice potrebno do neke mere ugajat in se prilagajat, ampak ne na račun samospoštovanja. takrat se pa vse konča. zato tud vedno rečem, bolš prva zamera, ko pa zadnja. jaz nikogar ne posiljujemo s svojimi vidiki in ne prenesem, da bi meni kdo vsiljeval svoje. meni paše tko živet, tebi tko in fertik.
    uh, zdaj sem se pa dokončno zbudila🙂 dobro jutro vsem🙂

  27. Tana said

    It’s good to be different.

    Ja, različnost je tisto, kar nas dela zanimive, enkratne, neponovljive ….🙂

    Jaz potresa nisem nič čutila. Spala kot top. Baje, vsaj tako sem po radiu slišala je najbolj treslo tam okrog Domžal. Upam samo, da ni Staneta s postelje vrglo🙂

  28. Tana said

    prilagodíti se—dobiti potrebne lastnosti, značilnosti glede na okoliščine, recimo se prilagodiš Tani, do meje, da si še ti …

    web, če bi se meni prilagodil, bi me nenehno nekam pošiljal. Pa četudi vsak dan (samo) k frizerju.🙂

  29. zogca said

    To poznam, da, princu je mojega uspelo razbiti na prafaktorje.

    Jap, prizadelo je to moje samospoštovanje.

  30. zogca said

    Ne potres ne tri budilke, nič me ni zbudilo in sem zato zaspala eno celo uro.😳

    a je še koga potres zbudu

  31. zogca said

    Prav posebnih razodetij jaz niti ne pričakujem. Dvomim, da se da v medčloveških odnosih odkriti toplo vodo. Nisem pa konkretno v tem sestavku naletela na nič, s čimer se ne bi strinjala. Mogoče bom, ko se bom lotila brati še kaj več. Zdaj vsak teden, če sem prav razumela, piše članke za Politiko.

    In tale Milivojevič name ne naredi nobenega vtisa.

  32. Spider said

    Meni je ensojena pomendrala samospoštovanje totalno, se posrala na njega, zdaj se pa še čudi ko pcek dreku, kako bi ji jaz lahko kaj zameril.

  33. zogca said

    Se pa spreneveda. Ni ne prva ne zadnja. Ti pa si samospoštovanje moraš povrniti sam. Dvomim, da boš kdaj dobili kakšno potrdilo z njene strani.

  34. Spider said

    Sem ga že dobil. Opravičila se mi je.

  35. zogca said

    Nisem mislila na opravičilo, mislila sem na potrdilo o čudovitosti, ki vrne samospoštovanje. Za to moramo poskrbeti kar lepo sami.

  36. Spider said

    To maš pa prav.

  37. zogca said

    Tisto ta pravo potrdilo pride samo od znotraj. Čeprav je luštno, če ga kdaj dobimo tudi od zunaj.😉

  38. Spider said

    Japs.

  39. zogca said

    Še vedno načrtuješ ogled bloka?

  40. Spider said

    Ne vem, po moje ja, sigurno.Zakaj bi jaz bil fer do nje, če ona do mene ni bila. Rad bi jo enkrat srečal.

  41. Spider said

    Itak pa ve,da jo imam šanso videti, če hočem, sej ni butasta. To sem že večkrat povdaril na mon-u in ona je prebrala.To jo jezi, hudo. Njen problem, ne moj.

  42. zogca said

    Ne, ne razumi me napak. Ni stvar v tem biti ali ne biti fer do nje. Samo čepeti tam pred nekim blokom, ko je verjetnost, da bo šla ven ali noter majhna. In tudi če bo, kako boš vedel, da je ona?

  43. Spider said

    To je za Poirota mala skrb.

  44. zogca said

    Lej, ona je ta dan lahko v Portorožu. Lahko pa bo tudiv Tivoliju.😉

  45. Spider said

    Še 3 dni pa bom videl Žogco!!!!!!!

  46. zogca said

    Mah, to pa ni nek dogodek.

  47. Spider said

    O ja je je.

  48. zogca said

    Eh. Upam, da nisi tudi mene preveč dobro vizualiziral.

  49. Spider said

    Ha ha.Takoj te bom spoznal.

  50. zogca said

    Vidiš, to mi ni všeč, ampak okej. Jaz si sploh ne delam predstav o ljudeh, dokler jih ne vidim.

  51. Spider said

    Spet si pozabila.Tvoja slika..nekoč..

  52. zogca said

    Nisem pozabila. Ampak tam tudi nisem bila blond. Pa spete lase sem imela. Pa bolj suha sem bila. Sploh če naredim primerjavo z zdaj, ko sem se dva meseca basala s sladkarijami, grešnica jaz. Ampak obraz imam pa isti.😉

  53. Spider said

    Vidiš v osnovi sem si nekje obrazne linije zapomnil, to je to.

  54. zogca said

    Ti bom povedala, kaj bom oblekla, potem pa sploh ne boš imel težav. Pa še reklamirajo Plavce na teveju, torej karte očitno še vedno so.

  55. Spider said

    Ma kaj misliš, da bo drugi koncert ful slabši? Se lahko oni potrudijo 2 dni zapored?

  56. zogca said

    Na katerem sva midva, na prvem ali drugem? Dvomim, da bo slabši. Ceca je imela dva koncerta in je bil tisti drugi, sobotni, menda še boljši od prvega v petek. Dvomim, da to kakorkoli vpliva.

  57. Spider said

    drugem

  58. zogca said

    Me ne skrbi.

  59. Schnuy said

    Sklepam kompromise za uresničitev the greater good.

    Sebe ne spreminjam.

    Različni partnerji in različni odnosi iz človeka potegnejo različne stvari.
    Čeprav danes ne čutim nobene potrebe po problematiziranju umazanih nogavic ob kavču (ker pač niso problematične, čeprav so tam skoraj nonstop), sem pred leti v teh (no, ne točno teh) videla manifestacijo srži problema odnosa (ki je bil nato terminiran) in to tako odločno tudi pokazala, da se me je prijel naziv “Mali Jahve” (res je šlo po gobe eno ogledalo in dvoja vrata)

    Pa danes nisem nič bolj polikana kot pred nekaj leti.

  60. zogca said

    Ti to tako ljubko napišeš. In po moje mora pri vaju biti prav fletno, štumfi gor ali dol. Čeprav jaz, priznam, sem z leti vedno manj tolerantna do štumfov, ki niso tam, kjer bi morali biti – v košu. V mladih letih pa sem prenesla marsikaj.😉

  61. Schnuy said

    Pri meni je očitno obratno. Ali pa Šef blesti na drugih frontah in mu gledam skozi prste…

    + ničesar bolj očarljivega od otroka, ki izpod kavče povleče rabljen očetov štumf in mi ga ponosno prinese: “plen!” 🙂

  62. zogca said

    To pa jaz govorim od nekdaj.

    Ali pa Šef blesti na drugih frontah in mu gledam skozi prste…

  63. zogca said

    Bom še enkrat ponovila tisto od zgoraj – ti to tako ljubko napišeš.

    + ničesar bolj očarljivega od otroka, ki izpod kavče povleče rabljen očetov štumf in mi ga ponosno prinese: “plen!”

  64. Schnuy said

    To je samo zato, ker sem radodarna z zatipki😛

  65. zogca said

    Nič videla.😉

  66. Spider said

    Zogca, dava s ezmenit za jutri, kdaj se dobiva pred Tivolijem.Koncert piše, da se začne ob 20:00.

    Ob pol osmih rečva, al prej?

  67. Spider said

    Verjetno bolje, da prej, ob pol osmih bo že gužva.

  68. zogca said

    Ponavadi pri koncertih pomeni ob osmih ob devetih. Redko katera skupina ali pevec začne ob napisani uri. Bom jaz jutri zjutraj na MON-u vprašala, kdaj bodo danes začeli. Je pa bolje zaradi parkinga priti prej. Ti svetujem in resno me vzemi, da ne parkiraš na tisti strani ceste, kje jer dvorana, ampak na drugi. Torej – če prideš iz centra ne levo, ampak desno na tistem križišču. Tako jaz vedno naredim in sem po koncu koncerta v šusu zunaj. Medtem ko se tisti na drugi strani tudi eno uro vlečejo ven.

  69. Spider said

    Ja sej lahko greva pred koncertom na drink , če je tam blizu, kakšen lokal.

  70. zogca said

    Lahko. In da, seveda je.

Leave a Reply

 
