Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Eno leto!

Posted by zogca na 8 oktobra, 2012

Uh, kako hitro je minilo eno leto. Še nobeno tako. Pa saj je vedno tako. Ko si srečen, čas teče hitro. Ko nisi in bi želel, da bi dnevi čim hitreje minili, ne gredo nikamor. Moja miniaturna dojenčica je zdaj že malčica, večja od svojih vrstnikov. Če tako pridno rasteš, si seveda zaslužiš veliko torto in prav takšno je Miša tudi dobila, ogromno. Z junakom, ki drugače krasi tudi njen voziček.

Torte seveda ni več. Miša se je namreč odločila, da se morajo z njo posladkati vsi, ki so zanjo skrbeli, ko se je v inkubatorju borila za življenje. Nekaj grižljajev je seveda naredila tudi slavljenka, ki je jasno pokazala, da ima raje keksolino.

11 komentarjev to “Eno leto!”

  1. mojcej said

    MAAAAA! Da je že eno leto naokoli??????????
    Vse najboljše!!!

  2. Tana said

    Čestitke Miški za 1. rojstni dan, prav tako mamici in atiju, in da bi še veliko srečnih, veselih in lepih trenutkov preživeli skupaj.

    Ja, čas hitro beži. 🙂

  3. A65 said

    Iskrene čestitke Miši tudi od mene! 🙂
    Imejte se lepo in ko ste srečni, za hip ustavite čas s tem, da se stisnete skupaj …

  4. zogca said

    Eno leto, ja. Tako hitro je minilo.

    Miška je res krasna punčka. In tega ne govorim zato, ker je najina. 😉

  5. maxi said

    …zdaj je verjetno že dve?!?

    Kar zamrlo je vse tukaj, včasih vas pogrešam 🙂

  6. Lynx said

    Maxi, pa meni kaj napiši.

  7. Lynx said

    Napiši meni kaj.

  8. maxi said

    🙂

    Ooow Lynx…še eden povratnik. Si ok? 🙂

    Sem ponavadi več brala, kot pisala….. 🙂

  9. lynx said

    Ja, kar gre.
    Bilo je zanimivo včasih tu. Čisto pravo virtualno življenje. Za protiutež čisto pravemu resničnemu življenju.

  10. zogca said

    Maxi, Lynx!!!

    Tukaj sem.

    Ne, ni bilo dve leti, ko si vprašal, zdaj pa je.

    A tortico dam gor?

  11. zogca said

    Sem strašno bizi zadnje leto, strašno strašno, ampak pogrešam pa včasih, ko smo zvečer tukaj luštno klepetali. Je bila pravi odklop. Zadnje čase se premalo odklapljam, preveč obveznosti.

    Javita se še kaj. Pa drugi tudi.

Komentiraj