Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Druščina, ste tukaj?!?

Posted by zogca na 5 oktobra, 2013

10 komentarjev to “Druščina, ste tukaj?!?”

  1. Alenika said

    Jaaaaaaaaaaaa!

  2. mojchka said

    tle

  3. lynx said

    Če smo tukaj?
    Tu pa tam pokukam.

  4. maxi said

    To be or…..?? 🙂

  5. Tana said

    Vprašanje za ženske 🙂

    Kaj nabaviti? Moža ali psa?

    Odgovor

    Odvisno, kaj želiš … da ti nekdo zaserje samo tepih ali celo življenje 🙂

  6. zogca said

    Vmes sem spet izgubila password, sem ga spet našla, pa se mi zdi, da se enih sporočil iz komentarjev sploh ne vidi.

    Nekdo je napisal, ampak zdaj tega komentarja ne vidim, da včasih pa pogreša naša srečanja skupaj in klepetanja.

    A obnovimo spet malo blog? Jaz priznam, da ne bom imela več toliko časa za pisanja objav, kdaj pa kdaj kaj napišem, lahko pa vsak dan dam gor en komad, pa malo poklepetamo, tako ob kofetu. Kaj pravite?

  7. Tana said

    “Kaj pravite?” (Evo sem pozabila, kako se citira:)

    Jaz sem za.

    Me pa te dni nekaj viroza daje, tako da pijem čajčke in počivam. 😉

  8. zogca said

    Mojo Mišo je tudi malo zmlatila viroza. No, ne prehuda, malo šmrkanja in pihanja, drugo ne. Sem bila prepričana, da se bodo virusi tudi vame naselili, ampak se niso. Danes si bom pa končno en frej večer privoščila, si dam en dokumentarec na ključ, potem pa na kavč. Saj bom po moje že po desetih minutah spala. 🙂

  9. maxi said

    Snežiiiii 🙂

  10. maxi said

Komentiraj