Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo se sonči?

Posted by zogca na 19 februarja, 2010

Najprej se vam moram opravičiti, ker blog sinoči ni delal. Seveda nisem bila jaz kriva. Ne, ne vlečem se ven, ampak rušenje serverja presega moje sposobnosti, tako da … Kajpak tudi usposabljanje serverja za delovanje presega moje sposobnosti, zato sem morala preprosto počakati, da so nam blog vrnili nazaj. Aha, znova je na vrsti uganka. Resnično upam, da bo težka, zato se ne bom preveč trudila dajati namigov. Napisala vam bom samo, da gre za gospoda v spoštljivih letih, čeprav, priznajte, fotografija tega ne kaže. Ne samo zaradi let, gospod je vreden spoštovanja tudi zaradi marsičesa drugega.

Torej, kdo se sonči?

49 komentarjev to “Kdo se sonči?”

  1. Tana said

    Dobro jutro,
    danes sem pa prva, sami zaspanci. Noč je za spanje, ne pa za ponočevanje 🙂

    Ja, temule gospodu se vidi, da je kar v spoštljivih letih. Me pa prav zanima, kaj je tisto, zaradi česar je vreden spoštovanja. No, ko bo njegova identiteta znana, bo vse jasno.

  2. Nevenka said

    Stenmark?

  3. lynx said

    Stenmark?

    Dvomim da se Žogca sploh spomni Stenmarka.

    Mogoče Dennis Quaid?

  4. zogca said

    Po čem? Saj vem, da sem precej neizkušena in še za povrh, ampak jaz mu rec ne vidim teh silnih let na telesu.

    Ja, temule gospodu se vidi, da je kar v spoštljivih letih.

  5. zogca said

    Ne.

    Stenmark?

  6. zogca said

    A se ti hecaš, da se jaz ne spomnim Stenmarka??? Ne, ni Dennis.

    Dvomim da se Žogca sploh spomni Stenmarka.

    Mogoče Dennis Quaid?

  7. zogca said

    En namig. Ima tri imena, čeprav uporablja samo enega. Enega in seveda priimek.

  8. Tana said

    Po čem? Saj vem, da sem precej neizkušena in še za povrh, ampak jaz mu rec ne vidim teh silnih let na telesu.

    No, saj tudi jaz nimam nekih strašnih izkušenj, ampak… 🙂

    Pa prilepi slikco enga mladca in potem primerjaj. Pa boš takoj ugotovila, da se jasno vidi, da ima gospod na sliki kar “spoštljiva” leta.

    Nisem pa nikjer napisala in tudi ne trdim, da ni spoštovanja (greha) vreden 🙂

  9. zogca said

    Okej, seveda se vidi, da nima 30 let. Se pa ne vidi, da je starejši od mojega očeta. 😉 Še en namig.

  10. Tana said

    Se pa ne vidi, da je starejši od mojega očeta. 😉

    Zopet odvisno, kako gledaš. Saj veš tisti pregovor: vsake oči imajo svojega malarja.

    Jaz bi rekla, da ima ta gospod, ki je verjetno zelo dobro ohranjen, kar častljivih 60 let.

    Sem fejst mimo udarla? 🙂

  11. zogca said

    Potem sem bila pa očitno sam jaz fascinirana nad njegovim seksapilom, ker jaz ga do zdaj nisem poznala kot seksapilnega, čeprav ga poznam od vekomaj in sem fenica.

    Gospod ima 60 let in 5 mesecev.

  12. Tana said

    Gospod ima 60 let in 5 mesecev.

    Uuuuu, bravo jaz 🙂 Se mi pa niti sanja ne, kdo bi naj bi ta gospod. Prisežem.

  13. zogca said

    Kaj vemo do zdaj?

    60 let in 5 mesecev.

    Tri imena in priimek.

    Spoštovan.

    Ni zaslovel zaradi videza, izgleda, telesa.

    Žogca je fenica.

  14. zogca said

    Še ne namig. Ima poleg treh imen in enega priimka tudi vzdevek. 😉

  15. Nevenka said

    Aha, gledena muskulaturo je morda Stalone?

    Pa ne vem koliko je star in če je dovolj spoštovan….

  16. zogca said

    Kar se mene tiče, ne. Ne, ni on. Še en namig. Gospod je pevec, ne igralec. 😉

    Aha, gledena muskulaturo je morda Stalone?

    Pa ne vem koliko je star in če je dovolj spoštovan….

  17. zogca said

    Pogrešam že nekaj časa Trnovčanko. Ona bi vedela. 😉

  18. Damjana said

    Bruce Springsteen?

  19. zogca said

    Bravo, Damjana!!!!!!!!!

  20. Damjana said

    Bravo jaz 🙂 Prvič se igrala ugibanje in uganila :))) (with a lot of help from Žogica, hehe, kakšen namig preveč je bil :)) )

  21. zogca said

    Bravo ti, res. Pomagala sem vsem, uganila si pa samo ti. Bom zdaj prilepila še dokaz in še kakšno fotografijo več, da si bomo lahko napasle oči. Morala sem vmes v trgovino po sladkarije. 😉

  22. zogca said

    Upam, da ne tudi zadnjič. Imamo vsaj enkrat na teden uganko, včasih tudi dvakrat.

    Prvič se igrala ugibanje

  23. zogca said

    Dokaz, da je Bruce.

  24. lynx said

    Sem vtipkal v Google Famous people born in 1949 in mi je vrglo ven tudi Bruca. Sem pomislil nanj, vendar se mi je zdel predebel. Pa tudi imen in vzdevka ne poznam.

  25. zogca said

    Bruce Frederick Joseph Springsteen nicknamed The Boss. Njega se tale The Boss zelo drži.

  26. Damjana said

    Žogica pridem še mimo, vsekakor 🙂

    Bi rekla da se The Boss kar dobro drži res 🙂

  27. zogca said

    Z razlogom je The Boss. Saj jaz se bom zvečer razmahnila in kot zmešana lepila njegove pesmi. Zdaj sem še preveč osredotočena na televizijski zaslon, skoki in to.

  28. zogca said

    Uff, sem zdaj na hitro vrgla uč na tvoj blog in videla, da imaš gor veliko zanimivega. Si bom ta konec tedna vzela čas in vse podrobno pregledala.

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. lynx said

    Bruce Frederick Joseph Springsteen nicknamed The Boss. Njega se tale The Boss zelo drži.

    Američani imajo itak menda vsi vsaj dve imeni. Za Bossa sem pa res že slišal.

    Za zaljubljene in tiste, ki na ljubezen še čakajo:

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. Nevenka said

    Oh, a Bruce. Aha.

  35. zogca said

    Je v bistvu bilo dovolj očitno, a ne?

  36. zogca said

  37. trnovčanka said

    😀

    Špricam vem. Doma imam norišnico in bolnišnico v enem. Še o zadnji aferi se mi komaj kaj sanja. Glede na hiter prelet SČja je presegla vse meje. Čist sem za luno 😉

  38. zogca said

    Tebi sem pa rekla, da bom ta vikend poslala sms, čisto da preverim, ali si dobro, ker ponavadi ne manjkaš. Upam, da se boste pocajtali. Absolutno škandal presega vse meje. Nič nisi zamudila, ko si to zamudila. Ne bo trajne škode. In kakor zgleda, se bo zadeva račrevesljala še par mesecev, tako da komot vse noter dobiš. 😉

    Drži se.

  39. zogca said

  40. Poppy said

    joj ne, zamudila uganko, škoda 😦 upam, da bo kmalu kaka nova 🙂

  41. zogca said

    A bi uganila, če ne bi zamudila? Po pravici!

  42. Poppy said

    verjetno ne, ampak saj ravno v ugibanju je čar 🙂

  43. zogca said

    Drži. Saj bo kmalu naslednja, tam v torek, sredo.

  44. zogca said

  45. zogca said

  46. zogca said

  47. Magi said

    Oh, Bruce….ga še vedno vidim na koncertu na Dunaju, vroče…

  48. zogca said

    Fovš sem ti. 😉

  49. zogca said

Komentiraj