Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Post moje duše!

Posted by zogca na februar 19, 2010

20 Responses to “Post moje duše!”

  1. Tana said

  2. zogca said

    Za mojega lepotca, ki je danes brez ene same pripombe šel skozi tehnični pregled in se bo očitno še eno leto družil z menoj in me varno vozil okoli. Vem, da to ni najbolj normalno, ampak jaz sem do solz ganjena ob misli na svoj avto. V zadnjih dveh letih me je stal samo 10 evrov, zamenjava dveh žarnic.🙂 Mene bo on nocoj peljal domov.🙂

  3. zogca said

  4. Tana said

    Mene bo on nocoj peljal domov.

    Čestitke. In naj te še naprej varno vozi, kamorkoli že.
    Torej letos še ne boš imela stroškov z novim.

  5. zogca said

  6. zogca said

    Ne. Novega bi kupila samo v primeru, da ta ne bi šel skozi tehničnega, ker mi je družinski prijatelj mehanik rekel, da sem butasta, če ga bom popravljala, če bo kaj treba. Ker ni treba, super. Res, če sem kdaj s čim imela srečo, je bil pa to ta avto. Kupila sem ga starega 6 let in 14 let ga zdaj že vozim z skoraj nič stroški, žarnice, olje.

    Torej letos še ne boš imela stroškov z novim.

  7. zogca said

  8. Jazz said

    zogca said
    februar 19, 2010 at 2:22 popoldan
    Ne. Novega bi kupila samo v primeru, da ta ne bi šel skozi tehničnega, ker mi je družinski prijatelj mehanik rekel, da sem butasta, če ga bom popravljala, če bo kaj treba. Ker ni treba, super. Res, če sem kdaj s čim imela srečo, je bil pa to ta avto. Kupila sem ga starega 6 let in 14 let ga zdaj že vozim z skoraj nič stroški, žarnice, olje.

    Lej,super!Kaj je lepšga,kot mlada dama z lepo utečeno mašinco s šarmom…😉 Čez par let bo Oldy in bodo stroški še dost manjši.Pa tudi poravila ne morejo bit ne vem kako draga.

    Evo,tegale se pa Svetlana sramuje:mrgreen:

    https://zogca.wordpress.com/2010/02/19/post-moje-duse/#comments

  9. Jazz said

    😦

  10. Jazz said

    ppppp Vratolomno citiranje…

    http://www.mojvideo.com/video-kako-mi-zadisis-andrej-sifrer/00ddd6a87b7fcca1fd42

  11. zogca said

    Koliko mora biti avto star, da je oldtajmer?

    Čez par let bo Oldy in bodo stroški še dost manjši.

  12. zogca said

    Tega pa ne razumem. Link na to isto objavo???

    Evo,tegale se pa Svetlana sramuje

  13. Jazz said

    zogca said
    februar 19, 2010 at 7:14 popoldan
    Tega pa ne razumem. Link na to isto objavo???

    Evo,tegale se pa Svetlana sramuje

    neee zaj. sem…. tekst za V Ljublano (naš mali avto…..) je menda ona napisala…..

  14. zogca said

    Aaaa, zdaj pa razumem.

  15. Jazz said

    zogca said
    februar 19, 2010 at 7:13 popoldan
    Koliko mora biti avto star, da je oldtajmer?

    25 let menda…

  16. zogca said

    Včasih je bilo to manj. Nekoč je bilo 18, ampak vem, da ni več.

  17. Poppy said

  18. Poppy said

  19. zogca said

  20. zogca said

Leave a Reply

 
