Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo se baše?

Posted by zogca na 30 novembra, 2009

Lakota je huda reč. O tem bi se gotovo strinjal možakar, ki je hrenovko “zmazal” z dvema, tremi ugrizi. Očitno ga ni niti malo motilo, da ne slovijo kot najbolj zdrava hrana. Seveda me zanima ime in priimek “požeruha” s fotografije.

Skratka, kdo se baše?

19 komentarjev to “Kdo se baše?”

  1. zogca said

    Se bojim, da je današanja uganka prelahka, ampak nisem se mogla upreti hrenovki. Njet, ne v seksualnem smislu, ampak v lakotniškem. 😉

  2. Jazz said

    Tole sem jaz NE! Sem danes jedel mesni sir,fuj!Tako da tud hrenovke videt ne morem,če bi jo lahko,bi uganil,brez skrbi…. 😉

  3. zogca said

    Jaz pa zdaj delam kosilo. Teksaška rebrca. 🙂 Mesnega sira še nisem jedla in priznam, me prav nič ne mika.

  4. Jazz said

    Maš za dva? 😛

  5. zogca said

    Imam za dva, ampak ker nisva dva, bom pol rebrc pojedla danes, pol pa jutri.

  6. Jazz said

    😦 Pa nič… So mi Texačani itak sumljivi.Saj veš,biku snamejo roge,mu obrišejo rit,pa hajd na krožnik. :mrgreen:

  7. zogca said

    Je meso tako in tako slovensko.

    Bom pofotkala. 😉

    Smo kaj bliže požeruhu?

  8. Jazz said

    Ma kaj čem kopičit…veš kaj vse sem si že prigrabil tule…. 🙂

  9. zogca said

    To je bilo nekoč. Ko smo imeli še nagrade. Ki ste jih vsi zavrnili, češ da ne potrebujete kondomov. Zdaj ni več nagrad in komot uganeš, ne da bi se bal kondomov. 😆

  10. Jazz said

    Eeeej!!! Saj kondomov nimaš več! Tisto so MOJI kondomi 😉 Ti si samo njihov varuh… 🙂

  11. zogca said

    V bistvu jih varujejo v trgovini. Jaz imam doma samo tiste, ki jih s princem nisva porabila. 😦 Jih bo po moje treba vreči v smeti, ker jim bo potekel rok.

  12. zogca said

    Aha, zdaj vidim, da je jutri prvi december, dan boja proti AIDS-u. Bom pa napisala eno objavo o kondomih. 😉

  13. Poppy said

  14. Poppy said

    wiiiiiii, veseli december bo, u nedeljo pa že prva darila :mrgreen:

  15. zogca said

    Jup, Poppy, on je. Vedela sem, da bo prelahko, ampak nič hudega.

    Čestitke!

  16. zogca said

    In če dokaz, da je imela Poppy prav.

  17. zogca said

    Blog bo letos decembra zelo veselodecembrski. Začeli bomo že danes, ko bo prva takšna objava. Potem pa bo, če me ne zmlati gripa, reportaža o obisku Miklavža, Božička in Dedka Mraza.

    wiiiiiii, veseli december bo, u nedeljo pa že prva darila

  18. Poppy said

    😉 hvala, ampak res ni bila težka uganka. sicer pa res že komaj čakam, da mal zavijem v center na kuhan vin in pražene mandeljne 😉 že 3 leta nisem šla, ampak letos pa res moram to svojo rit spokat do prešerca :mrgreen:

  19. zogca said

    Jaz sem šla lani enkrat šnofat po stojnicah in kupila rokavičke, pa še na en koncert otroškega pevskega zbora sem šla. Spomnim se, da me je zeblo. Letos na srečo ni tako mrzlo, tako da se bom lahko razmahnila.

Komentiraj