Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dilema o adventnem venčku!

Posted by zogca na 30 novembra, 2009

November, sicer vedno najhujši mesec v letu, sem preživela v dobrem razpoloženju. Bravo jaz! Odločila sem se, da bom z dobro voljo nadaljevala, zato se bom letos šla veseli december, česar sicer ne počnem. Začela sem že včeraj, ko sem se odpravila v lov za adventnim venčkom, glede katerega imam sicer eno dilemo in eno težavo. Kupila sem namreč dva, enega želim imeti na zunanji strani vhodnih vrat, drugega pa na notranji. Dilema je naslednja. Kako hitro mi ga bo kateri od sosedov sklatil na tla ali odnesel? Kaj mislite?

Bom pač tvegala. Nakar nastopi težava. Na kakšen način adventni venček sploh pričvrstim na vrata? Žebljev vanje zabijala ne bom. Lepilni trak? Kaj drugega? Vesela bom vaših nasvetov. Aha, ne smem pozabiti napisati, na kakšen način bo blog veselodecembrski. Če me ne “zmlati” prašičja gripa, si boste lahko ogledali reportažo obiska Miklavža, Božička in Dedka Mraza. Če dobri možje slučajno berejo moj blog, naj tudi tukaj napišem, kar bom sicer napisala v pismih, ki jim jih bom poslala. Tako nekako se bo glasilo pismo Dedku Mrazu: “Vse leto sem bila pridna. Prosim, da mi prineseš princa. Lahko tudi brez rdeče pentlje.”

19 komentarjev to “Dilema o adventnem venčku!”

  1. pika said

    Zdravo druščina. Žogca, še nikoli mi nihče ni ukradel adventnega venčka na vratih. Mislim, da bi takšno dejanje prineslo nesrečo vsakemu v naslednjem letu. Saj smo vsi malo vraževerni, kajne?

    Meni je moj otrok pribil nekako žebelj na vrhu vrat; nič se ne vidi in zadeva deluje. Žebelj ostaja iz leta v leto, venček pa se vsako leto umakne do naslednjega adventa.

    Sama imam enega na mizi. Tistega s svečkami. Obožujem ogenj. Tako živ je. In dela takšne enkratne sence po stenah.

    Tudi sama sem bila vse leto pridna. Kaj bodo pa meni prinesli tile trije junaki? Miklavž je pred vrati. Moram škornje nastavit v soboto zvečer. Morda pa bo kakšna čokoladica in oranža.

    Lep večer. Ja, jutri je december.

  2. pika said

    No, naj še pripomam eno, ki jo bomo kar pogosto slišali v teh dneh……

  3. zogca said

    Jaz še tablice s priimkom nočem dati gor, da ne bi pokvarila tako lepih vrat. Žeblji ne pridejo v poštev. Ampak če bom pacala s selotejpom, mi bo pa verjetno padel na tla. Mora obstajati kaj, kar mi ne bo uničilo vrat, bo pa držalo.

    Meni je moj otrok pribil nekako žebelj na vrhu vrat; nič se ne vidi in zadeva deluje.

  4. zogca said

    Kok luštno, da. Preživeli smo november. 🙂

    Ja, jutri je december.

  5. Poppy said

    hmm, glede na to, da planiraš imet na obeh straneh vrat venčka, jih enostavno zaveži skupaj s kakim lepim trakom (v mislim mam take svilene, kot za darila zavijat, itd..) pa obesi preko vrat ❓ čisto na vrhu-za robom-pa lahko daš mal tistga ta močnega obojestranskega selotejpa in bo držal ravno tolk, da se venčka ne bosta “vozila” levo in desno po vratih. po praznikih pa samo snameš, pa še pozna se nič. problem je edino, kakšna venčka imaš, če paše zraven trak. lahk daš pa tud laks, se pa ne bo vidlo

  6. zogca said

    To pa je ideja. Venčka sta takšna bolj majhna, pa različnih barv, en je takšen zlatkasto rjav, drugi pa rdeč. Obojestranski selotejpi so pa v kakšnih barvah?

  7. Jazz said

    Žogca said 😉

    Bom pač tvegala. Nakar nastopi težava. Na kakšen način adventni venček sploh pričvrstim na vrata? Žebljev vanje zabijala ne bom. Lepilni trak? Kaj drugega? Vesela bom vaših nasvetov. Aha, ne smem pozabiti napisati, na kakšen način bo blog veselodecembrski. Če me ne “zmlati” prašičja gripa, si boste lahko ogledali reportažo obiska Miklavža, Božička in Dedka Mraza. Če dobri možje slučajno berejo moj blog, naj tudi tukaj napišem, kar bom sicer napisala v pismih, ki jim jih bom poslala. Tako nekako se bo glasilo pismo Dedku Mrazu: “Vse leto sem bila pridna. Prosim, da mi prineseš princa. Lahko tudi brez rdeče pentlje,niti oblačit ti ga ni treba.”

    Hja; Pametno bi bilo,da taglavno željo nekako razpršiš.Ker,kaj pa če kdo (ali celo dva)izmed teh treh odpujsa v posteljo??
    A te borzni zlom ni ničesar naučil?

  8. Poppy said

    jaz ga mam v taki lesno rjavi, vem da obstaja tud v beli, za ostalo pa.. vprašaš v kaki trgovini ala merkur al pa kake večje veleblagovnice, kaj imajo..

    > <blockquote cite=Obojestranski selotejpi so pa v kakšnih barvah?

  9. Poppy said

    ups, citiranje mi pa nikakor ne gre 😳

  10. zogca said

    Saj zato bom pa vsem trem napisala isto. Menda ne bodo vsi trije zboleli.

    Pametno bi bilo,da taglavno željo nekako razpršiš.Ker,kaj pa če kdo (ali celo dva)izmed teh treh odpujsa v posteljo??

  11. zogca said

    Poppy, iz neznanega razloga sta se dva komentarja zataknila. Ne vem, mogoče si spreminjala imejl naslov ali kaj podobnega, ker sicer zahteva potrditev samo za tiste, ki se prvič oglasijo na blogu.

  12. Poppy said

    enkrat sem hotla oddat, pa sem pozabla nick in mail napisat, za drugič pa ne vem? 😕

    ne da samo dež pada, zdaj je še grmet začelo 😯 svašta

  13. zogca said

    Meni se zdi, kot da je april.

    Luštno!!!

  14. Jazz said

    zogca said
    november 30, 2009 at 10:25 popoldan
    Saj zato bom pa vsem trem napisala isto. Menda ne bodo vsi trije zboleli.

    Upaj da ne.Čeprav,svet je krut.Jaz na primer… danes sem ostal brez ohoho zaloge kondomov,zdaj naj še lynx razglasi abstinenco,Tana amnezijo,pa za boga milega se ne morem spomnit,kaj vse mi je Maxi obljubila,tako da od nje izterjat ne morem….
    Me je pa Pika za kratek čas posvojila in je blo lepo. 🙂

    Sicer pa,ostane še samoobdarovanje 😉

  15. zogca said

    Sploh ti ne sledim.

    Razen mene ni nihče nikoli razglašal abstinenco. Razglašali ste, da jih ne uporabljate. Kar ne pomeni abstinence.

  16. Jazz said

    zogca said
    november 30, 2009 at 10:45 popoldan
    Sploh ti ne sledim

    Mava isti problem.Tud jaz si že težko,zato grem mižat 😉

    Lahko noč.

  17. zogca said

    Jaz se grem pa s perilom ukvarjat. Kaj lepega sanjaj, lahko tudi zlikano perilo. 😉

  18. pika said

    “Me je pa Pika za kratek čas posvojila in je blo lepo.”

    A ti si bil?! No, lepo. Lepo, da je bilo tudi tebi lepo. Ker meni je blo.

  19. pika said

    “Jaz še tablice s priimkom nočem dati gor, da ne bi pokvarila tako lepih vrat. Žeblji ne pridejo v poštev.”

    Saj se ga sploh ne vidi! Žeblja namreč. Ne vem, kako je to naredil; vrata niso nič uničena, žeblja se ne vidi, venček pa vedno ostane več kot mesec dni.

    Je pa dala Poppy super idejo. Saj veš : drži kot selotejp.

    Lahko noč. Gremo spat, ker jutri…danes!…je en težek dan pred nami. Ob prašičji gripi bomo pa sedaj verjetno na aids pozabili.

Komentiraj