Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vbod za vbodom!

Posted by zogca na november 29, 2009

DANES PRIDEM

Tvoje roke so hrapave
in vem, da rahlo drhtijo,
ko skozi šivanko časa
vdevajo nitko spominjanja.

Nerodno, vbod za vbodom,
šivajo robove jutra z večerom,
naivnost z modrostjo,
zamere z odpuščanjem.

Počasi, ker se je med naju
razraslo za tri griče trte.
Ko bi namesto zlatih jagod
rodila ljubezen,
bi oba znala ljubiti,
bi rosa na travah
ne imela okusa pelina
in osat ne bi prerasel cvetja.

Danes pridem čez ta travnik,
utrgam spominčico,
te objamem
in bova dolgo, dolgo jokala …

Tanja Petelinek

25 Responses to “Vbod za vbodom!”

  1. zogca said

    Danes repriziramo pesmico številka štiri. Pesmica je lepa, ampak fotografija … Kar se mene tiče najboljša, kar jih je kadarkoli bilo na blogu.

  2. zogca said

    Kako zelo za znoret je fletna tale reč.

  3. Spider said

  4. zogca said

    Kako so fuzbalerji povezani z meduzami?😉

  5. Spider said

    Haha niso.

  6. zogca said

    Lahko ženskam pustiš fotke čednih fuzbalerjev, ti kar. Ampak jaz bom nocoj samo meduzo gledala.😉 Me je ena enkrat pičila in to na rito.

  7. Spider said

    Boga.

  8. zogca said

    Ni bilo tako hudo. Imela sem srečo, da je bila takrat na morju tudi “tašča” z vsemi možnimi žavbami.

  9. Spider said

    No, pol pa itak kul he he.

  10. zogca said

    Še dobro, da me ni sram kazati rite. :mrgreen: Če je mus, seveda. Kar tako je ne.

  11. Spider said

    Grem spat, nočka.

  12. zogca said

    Jaz bom še malo Lorda gledala, potem pa tudi. Ker sicer se bom zjutraj spet nalivala s kofeti, da bom vedela, kako mi je ime.

  13. Tana said

    dobro jutro,
    auuuuuuuu, tole je pa bolelo…
    slikica je sicer fenomenalna😉

  14. cija said

    A ni tole hobotnica?
    A tašča te je pa polulala?😉 Baje je to najboljši način za zdravljenje meduzinih opeklin. (friends TM)

  15. zogca said

    Ne, ni me polulala. Z nečim me je namazala. Drugače se pa spomnim tiste epizode Friendsov?

    A tašča te je pa polulala? Baje je to najboljši način za zdravljenje meduzinih opeklin. (friends TM)

  16. zogca said

    Ta pesem skupaj s fotografijo je bila že na blogu pred enim letom in še malo. Takrat so vsi pisali o tem, da bogi, ga je peklo, pa ugotavljali, kako je bilo narejeno, da ni peklo, meduza že mrtva, in iz tega sem sklepala, da … Ker hobotnice ne pečejo, kajne? Ne vem, jaz se ne spoznam.

    A ni tole hobotnica?

  17. cija said

    Lulanje pri Friendsih

    tole na sliki je pa najbrž hobotnica. Še ni tako dolgo, ko je ena končala v moji pečici in tole ji je čisto podobno🙂

  18. zogca said

    A pečejo se tudi? Jaz sem jih jedla samo v solati. Hmmm, si bom privoščila kakšno takšno solato v naslednjih dneh, že vidim. Mislim, vsaj nekaj s fotografije si moram privoščiti.😉 Tistega drugega si ziher ne bom.

    Še ni tako dolgo, ko je ena končala v moji pečici in tole ji je čisto podobno.

  19. cija said

    Jaz naredim hobotnico s krompirjem v pečici. Najprej jo za kake pol ure prevrem, da spusti odvečno tekočino, potem pa jo počim v stekleno posodo, narežem not korenček, krompir in čebulo, posolim, malo vinčka in pustim, da se eno uro pajca v zaprti posodi. Malo še odkrijem na koncu in to je to.
    Za narest simpl ko pečjakovi rogljički (pasulj meni ne bi ratal niti pod razno), za pojest pa božansko.

  20. Alenika Žnidaršič said

    Ena zame najlepših pesmi.
    Fotka mi pa tudi po enem letu še vedno ne gre. Čeprav je umetniška, ni kaj.🙂

  21. zogca said

    Že takrat so bili okusi različni, kajne, Alenika?

    Cija, bom poskusila.

  22. Alenika Žnidaršič said

    Ja, res je, se spomnim. Saj je prav tako.

  23. zogca said

    Takrat se je bolj govorilo o tiču. Tokrat se bolj o hobotnici. Časi se očitno tudi na našem blogu spreminjajo.😉

  24. John said

    ufff… zelo huda fotka! Like it. :mrgreen:

    p.s.: na sliki je hobotnica

  25. zogca said

    Okej, se bomo potem strinjali, da je hobotnica.

Leave a Reply

 
