Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Skakljanje po 35 ali koliko že stopinjah celzija!

Posted by zogca na 17 julija, 2010

Hočem dež. Če bo samo še en dan tako peklensko vroče, bom primorana iti po poti Ala Bundyja in se preseliti v enega od bolje hlajenih nakupovalnih središč. Verjetno se sprašujete, zakaj sem v tej vročini rinila v pregreto mestno središče. Verjemite, da je pri meni doma bolj vroče. Uradno živim v savni. Ampak okej, bom nehala stokati in se bom posvetila današnjemu skakljanju. Pupi je šel kofetkat, jaz pa po trgovinah. Z vmesnimi postanki pri vodi. Do zdaj sploh nisem opazila te čudovite pipe.

Ljubljana

Lokali na sončni strani so bili povsem prazni, zato pa do konca polni tisti, ki so se nahajali v senci. Ljudem je pač vroče.

Ljubljana

Vsekakor pa je bilo najbolj vroče gospodu, ki sem ga srečala na vratih Orsayja in mu pomagala, da je vso svojo opremo spravil ven iz trgovine. Kaj je delal v trgovini, ne vem, sem pa slišala prodajalke govoriti, kako zelo se jim smili. Malo pozneje sem ga opazila na ulici. Kaj točno je počel in zakaj, to zame ostaja skrivnost.

Ljubljana

Ogledala sem si, kaj so prodajali na ulici, vendar sem kupovala samo po trgovinah. Ena kiklica, tri oblekice in dvoje pajkic, vse skupaj petdeset evrov. S tem sem začela in tudi končala letošnje razprodaje.

Ljubljana

Ker se nama s pupijem v tej vročini ni ljubilo kuhati, sva se podala na kosilo v mojo najljubšo restavracijo. In potem proti domu. Na poti v savno imenovano stanovanje je bilo treba preživeti savno imenovano avto. Hmmm, resno razmišljam, da bi se do naslednjega poletja amerikanizirala in temu primerno klimatizirala.

Ljubljana

Objavo bom zaključila z najnovejšo ljubljansko pridobitvijo, namreč z zasloni, ki nas obveščajo, kdaj bo prišel naš avtobus. To je nekaj, o čemer sem sanjarila že pred dvajsetimi leti. Zdaj mi ne bo kaj prida koristilo, ker se z avtobusom skorajda ne vozim, sem pa vseeno vesela, da ta reč obstaja. Okej, samo še pritisnem na “objavi”, potem pa se odpravim molit za dež, zraven pa si bom pela tole pesmico.

38 komentarjev to “Skakljanje po 35 ali koliko že stopinjah celzija!”

  1. happyone said

    a temu pred nekaj minutami se je reklo dež? žogca še moraš moliti za dež 🙂

  2. Nevenka said

    Sem ravno hotela pripomniti, da je bila molitev zelo kratka….
    Meni kar voda stoji na koži, tako je soparno.

  3. zogca said

    Ne, seveda to malo prej ni bil noben dež in molitev se nadaljuje.

    Res, moje stanje je prav neznosno. Še s tem smrkanjem, ki si ga ne znam razložiti. V četrtek sem dve uri kihala in pihala, kot bi bila na smrt prehlajena. Potem sem nehala, v petek vse kul, v soboto zjutraj pa sem se zbudila s čisto zamašenim nosom. Ves dan potem dobro, šla popoldne spat, se zopet zbudila z zamašenim nosem. Preznojena, pregreta, plus še pms – moje stanje je neznosno.

  4. happyone said

    žogca, sem imela podobne simptome.. alergija se mi je letos prvič pojavila….na nekaj tednov napadi kihanja po 2-3 dni v kosu…samo ne te dni… si najbrž na kaj drugega alergična, dež zelo pomaga pri alergijah..moli 🙂

  5. zogca said

    Super, alergija številka dve torej. V bistvu bi morala upati, da sem prehlajena.

    Še naprej molim.

  6. happyone said

    Upaj in (vseeno) moli. 🙂

  7. zogca said

    Napovedali so neke hude nevihte in ohladitev vse tja do srede, ko naj bi se začel nov vročinski val. Vsaj tako mi je bilo rečeno. Zdaj luftam vse sobe, ampak brez prehipa za vsak slučaj, če je alergija prehlad zaradi prepiha.

  8. happyone said

    si videla tole? http://www.bayercropscience.si/Vreme/
    tule piše, da bo samo jutri slabo vreme v mojem delu Ljubljane.

  9. zogca said

    Bogdaj, da je tole res.

    Zdaj je menda 20,5 C. Saj mogoče je res, ampak pri meni v stanovanju je 30. Sploh v dnevni sobi. Spalnica je na maksimalnem luftanju. Če se shladi, bom šla kar spat. In če uspem ujeti kaj spanja. Tja do petih, šestih.

  10. Izbrana said

    Pri nas pa šele zdajle malce dežuje 🙂 !
    O kako paše spiti kavico na balkonu.
    Dobro jutro…. 😉

  11. zogca said

    Dobro jutro! Končno sem se naspala in ne diham več na škrge.

  12. zogca said

    Ukvarjava se z rezervacijami. Kok je to luštno izbirati hotel.

  13. Lynx said

    Hočem dež.

    No, to imaš za kazen, ker si celo zimo molila za toploto in sonce. 🙂 Pazi kaj si želiš. 😉

    …ampak pri meni v stanovanju je 30.

    Imaš pač klimatizirano stanovanje. S tropsko klimo. 🙂

  14. zogca said

    Bi morala biti bolj natančna in prositi za med 25 in 30?

    No, to imaš za kazen, ker si celo zimo molila za toploto in sonce. Pazi kaj si želiš.

  15. zogca said

    Sence še ne zapuščajte: Po nedeljski ohladitvi brez uničujočih neurji prihaja nov vročinski val

    http://www.dnevnik.si/novice/kronika/1042374606

  16. Lynx said

    Bi morala biti bolj natančna in prositi za med 25 in 30?

    Dokler ne izumijo vremena po željah, boš morala potrpeti. In še takrat se ne bomo vsi strinjali. 🙂
    Prav je, da se ljudje prilagajamo naravi in ne obratno.

  17. zogca said

    A zato so vsi klimatizirani?

    Prav je, da se ljudje prilagajamo naravi in ne obratno.

  18. Lynx said

    Kdo so vsi? Več kot polovica svetovnega prebivalstva ne ve kaj je klimatska naprava.
    Mi smo prevzetne in razvajene riti.

  19. maxi said

    Jaz sem klimatizirana samo v avtu, ker tam je pa res neznosno brez; v vročini. Doma mi niti na misel ne pride, da zapravljam za klimo.

  20. zogca said

    Spider mi je pisal z morja. Pozdravlja druščino.

  21. zogca said

    Kaj bi potem šele rekel za Američane?

    Mi smo prevzetne in razvajene riti.

  22. Lynx said

    Mi smo prevzetne in razvajene riti.

    Kaj bi potem šele rekel za Američane?

    To velja za ves “razviti” svet.

    Vem, da ti drugače misliš kot pišeš, da je tvoje “jamranje” bolj zafrkancija ali osebna nota pri pisanju. Sicer pa pomilujem prince in princeske na zrnu graha.

  23. Janis said

    Spider mi je pisal z morja. Pozdravlja druščino.

    Sem že mislila, da se Spider sploh ne oglaša več.

    A je na morju s kako luštno bejbo? Samo vprašam 😉

  24. zogca said

    Oja, se, ampak kot Jaka. Je pa res, da manj pogosto kot v tistih hudo zaljubljenih časih. Ni napisal, s kom je na morju, samo pozdravil me je in napisal, naj pozdravim druščino.

    Sem že mislila, da se Spider sploh ne oglaša več.

  25. zogca said

    Jup, jaz rada zganjam malo kalimerovstva. Drugače sploh ne znam pisati. Nisem tako trpeča duša, kot se mogoče zdi. 😉

    tvoje “jamranje” bolj zafrkancija ali osebna nota pri pisanju.

  26. Janis said

    Oja, se, ampak kot Jaka. Je pa res, da manj pogosto kot v tistih hudo zaljubljenih časih. Ni napisal, s kom je na morju, samo pozdravil me je in napisal, naj pozdravim druščino

    Pozdravi ga nazaj. Pogrešam ga, moram reči.

  27. zogca said

    Mu bom jutri napisala. Zdaj je prepozno. Še posebej, če je res s kakšno pupo na morju. Upam, da je. Bi mu prav privoščila.

  28. Izbrana said

    Sem tako navdušena, da je hladna noč, da še vedno bedim in preizkušam, če je moj novi gsm tolk fajn, da lahko iz postelje pišem na žogcin blog…
    🙂

  29. zogca said

    Ti pa si frajerka, s telefona na blog in gre?

    Jaz tudi ponočujem. In stanovenje se dejansko je ohladilo. Bogu hvala.

  30. Izbrana said

    O ja, je! 😉
    Samo sredi besedila ne znam napisat velikega ž….. 😦

    Mmm, prijetno pihlja skozi odprto okno.
    Lahko noč vsem…

  31. zogca said

    Lahko noč, jaz bom še malo svetila na netu in raziskovala, kaj vse si moram na potovanju ogledati.

  32. Izbrana said

    Ojla,

    si še pokonci?
    Ne morem spat. 😦
    Pa moj novi telefon “ni shranil” tvojih številk. Če bediš, mi lahko pošlješ številke po sms, da jih shranim. No, če pa že spiš, pa jutri…. 🙂

  33. zogca said

    Še sem tukaj, še. Samo moram ugotoviti, kje imam telefon. Ti pošljem na mejl, okej?

  34. Izbrana said

    No, pa daj. 🙂

  35. zogca said

    Sem že.

  36. zogca said

    Ups, mi je vrnilo mejl kot nedostavljen. Bom napisala na tisti drugi naslov, na keterega ti običajno pišem. Sem hotela biti nekaj fensi šmensi in sem ti pisala na siolovega, ampak logično, če si zamenjala ponudbnika, potem …

  37. Izbrana said

    Imam, hvala :).
    Si šla spat?

  38. zogca said

    Hmmm?

Komentiraj