Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Saj ni res! Ups, očitno je!

Posted by zogca na julij 19, 2010

Na mojem blogu smo že veliko tolkli po tipkovnici zaradi maminih sinčkov, o hotelu mama pa sem lani spomladi spisala tudi celo objavo. Takrat smo, če me spomin ne vara, ugotovili, da so za ta fenomen krivi tako moški, ki nikakor ne želijo odrasti, kakor tudi njihove mame, ki jim ne pustijo odrasti, kajti s sinovim (pa tudi hčerkinim) odhodom njihovo življenje izgubi smisel. Nekatere mame pa gredo celo korak dlje. Saj veste, če človek stvari prepusti naključju, ima petdeset odstotkov možnosti, da se ne iztečejo, kot bi si želel. Dnevnik poroča o Geri Brin, ki je našla inovativno in izjemno kreativno rešitev za vse ženske, ki se bojijo svojih bodočih snah in ne odobravajo okusa in izbire svojih sinov. Gospa je izdelala spletno stran, na kateri ženske (predvidevam ali pa vsaj upam, da moški tega ne počnejo) svojim otrokom, vnukom, nečakom itn. iščejo bodoče zakonce. Colbyja, sina gospe Geri, sploh ne moti, da mu mama išče ženo. Pa saj, ste od maminega sinčka pričakovali kaj drugega?

41 Responses to “Saj ni res! Ups, očitno je!”

  1. Izbrana said

    Prav čudno, da lani nisem na objavo o “hotel mama” nič komentirala….
    Iskati ženo maminemu sinčku s strani mame…. misija nemogoče! Potrata časa! Itak nobena ni dobra. Za mamo….
    In če ni dobra za mamo…..

    Jaz veljam v današnjih časih za sitno mamo. Pa mi ni mar. Definitivno bo “letel” na svoje takoj, ko bo zaključil šolanje. Samo tako bo ob spoznavanju deklet lahko sam ugotovil, katera je prava. Izgovori, kako bo pa živel, plačeval stanovanje in ostale položnice, pri meni ne delujejo. Kako pa jaz s svojim zaslužkom preživljam tri? Ampak na samostojno življenje je treba začeti pripravljati že prej, ne šele, ko pride čas za it od doma.

    Evo “grde mame”… Včeraj je prišel z morja. Razpakiral sam. Cunje za pranje je moral “ločiti” na temno in svetlo sam. Dala sem v stroj, ja. Ko pa je bilo oprano, si je obesil tudi sam. Zakaj bi jaz? Bil je na dopustu, užival je, ko se pa vrneš je pa treba tudi pospraviti in oprati, ni res!? Zakaj bi dvajsetletniku to morala naredit mama? Halo…..

    Pa med prijateljicami veljam za strogo! Moj sin pa je v enem tednu ugotovil (citiram): ” Ampak mami, zdej sem pa vidu kaj se pravi bit lenuh! To ne moreš verjet, leži cel dan na kavču, se igra z mobijem, pol pa men reče – A mi daš en pir iz hladilnika? al pa – A mi daš nogavice iz mojega kovčka? Ne vem no, a tem tipom mame vse k riti prinesejo? Kje bo pa tako babo (no izraz ni lep😳 ) dobil???”

    Ne jaz mislim, da moj ni mamin sin. Zagotovo pa vem, da mu partnerke ne bom jaz iskala! Kakor si bo postlal, tako bo ležal….

    Pa grda mama gor al dol…..🙂

  2. Izbrana said

    Menda imam prepovedano poslušati depresivno musko😉.
    Odleglo mi je. Hvala, vi2!🙂

  3. zogca said

    Oja.

    Menda imam prepovedano poslušati depresivno musko .

  4. zogca said

    Se povsem strinjam. Ni razloga, da bi dvajsetletniku to delala mama in ni razloga, da bi tridesetletniku in štiridesetletniku delala žena.

    Zakaj bi dvajsetletniku to morala naredit mama? Halo….

  5. maxi said

    Mah ne bom preveč pametovala, da me ne lopne po…sine gor, sine dol, vse ima svoje meje.
    Tudi jaz spadam med (egoistične) mame; nisem namreč služkinja, nisem kuharica, nisem dekla…kljub temu, da čistim, pospravljam, kuham.

  6. zogca said

    A sem že kdaj napisala prigodo svojega bratranca, ki je iskal ženo, kakršna je njegova mama? Seveda je ni našel, ampak …

  7. Tana said

    To ne moreš verjet, leži cel dan na kavču, se igra z mobijem, pol pa men reče – A mi daš en pir iz hladilnika? al pa – A mi daš nogavice iz mojega kovčka? Ne vem no, a tem tipom mame vse k riti prinesejo?

    Evo, živi primer moje bivše sodelavke/kolegice. Ko sem bila npr. pri njih na obisku je nenehno govorila možu…. daj mi en cigaret (čeprav so cigareti bili na mizi), prižgi mi, daj mi tisti časopis, daj mi daljinca za TV, prinesi pijačo iz hladilnika (samo nekaj primerov). Meni je šla zaradi tega tako na živce, mož pa mirno brez besed vse naredil, kar je rekla.

    Ampak to je bilo konstantno pri možu. Si slišal samo daj, prinesi, odnesi, obrni …..🙂

    Za čuda v službi tega nikoli ni počela.

    Kje bo pa tako babo (no izraz ni lep😳 ) dobil???”

    Ta sodelavka ga je dobila🙂 pa je dedc bil povrhu vsega še dober za pogledat.

    Samo za pogledat, drugače pa je meni bil prav zaradi tega, ker je to tako strpno prenašal, čisti lolek bolek🙂

  8. Izbrana said

    Tana, saj veš tisto….. Izjeme potrjujejo pravila!🙂

  9. zogca said

    Ampak tale Tanin ni mamin sinko, je ženin sinko, bolje suženj.

  10. Drage moje srečne ste lahko da ste rojene v taki “feminizirani” družbi, kjer imate včasih celo več pravic kot moški. Drugače pa ženske spoštujem kolikor so pripravljene one spoštovati same sebe. Če ne črhne ne bu ne mu in gre po pivo ji nisem jaz kriv!
    Bi bilo pa lepo vas vse skupaj poslati na eno ekskurzijo v Iran, kjer sem preživel en mesec pri sošolcu s katerim sva bila skupaj na kolidžu. Tam ni ženska vredna nič, ampak res popolnoma nič, v bistvu mi je sam povedal kako vidi žensko: Those are animals, just for reproduction and work, work, work…

  11. webmaher said

    Tana, Izbrana, Žogca sam opravljale bi … kaj pa vi veste kakšno računico ima on😆
    Čem jo pa nima potem je pa avtomat:mrgreen:

  12. zogca said

    Pač, ženske smo.

    Tana, Izbrana, Žogca sam opravljale bi

  13. Izbrana said

    Menda imam prepovedano poslušati depresivno musko😉 .
    Web, v imenu nas treh, sam zate…..😉

    Pač, ženske smo.

    Tana, Izbrana, Žogca sam opravljale bi

  14. zogca said

    Nič menda. Ukaz velja do preklica.

    Menda imam prepovedano poslušati depresivno musko .

  15. lynx said

    Po nekih teorijah se v življenju soočamo s točno takimi preizkušnjami kot jih potrebujemo. S tega stališča bo nekdo, ki mu mama najde ženo, dobil točno to, kar potrebuje.

    Dobro jutro:

  16. Nevenka said

    Z maminimi sinčki je res križ.
    Z leti jim postane tako življenje normalno in udobno.
    In res, nobena ženska jim ni dobra. Postanejo zajedljivi in sekaturasti, ne samo scrkljani.

  17. Tana said

    Ampak tale Tanin ni mamin sinko, je ženin sinko, bolje suženj.

    Nič suženjsko ni deloval. Čisto možno, da je mamin sinko, ga je že mamica poučila, kaj in kako je prav in da je treba ženo ubogat🙂

  18. Tana said

    Web, v imenu nas treh, sam zate…..😉

    Izbrana, super izbor. Upam, da je web užival. Če ni, pa še bo🙂

  19. zogca said

    Vedno sem imela občutek, da se mamini sinkoti puntajo ženi in ustrežejo sami mami. Je pa po drugi strani tudi tvoja teorija ločina, pač, samo zamenjajo žensko, ki ji morajo za vsako ceno ustreči.

    Čisto možno, da je mamin sinko, ga je že mamica poučila, kaj in kako je prav in da je treba ženo ubogat

  20. Tana said

    Je pa po drugi strani tudi tvoja teorija ločina, pač, samo zamenjajo žensko, ki ji morajo za vsako ceno ustreči.

    Točno tako🙂

  21. zogca said

    Mah, ne vem, kako lahko potem ženska s tako uslužnim seksa. Mislim, ni seksi, da je moški suženj. Razen seveda za pravo domino.

  22. Tana said

    Se strinjam, takšen moški sploh ni zanimiv, kaj šele, da bi bil seksi. Torej takoj odpade🙂

    Takšni sploh niso “pravi” moški🙂 Vsaj zame ne, ki sem daleč od tega, da bi bila domina, kaj šele “prava”🙂

  23. zogca said

    Jup, neka meja mora biti. Prav je, da moški kaj naredi za žensko, ji ustreže, če pa se vede kot cucek, je to big time odbijajoče.

  24. webmaher said

    I za brana bo gajžla pela:mrgreen:

  25. webmaher said

    Tano bi pa itak najprej čez koleno dal:mrgreen:

  26. Izbrana said

    A ja, men bo gajžla pela, Tano pa čez kolen….
    Ne grem se več!😦
    😉

  27. webmaher said

    jap, kar je preveč je preveč, Tana zdej tut mu ne upa rečt😆

  28. Tana said

    Izbrana, bova pa zamenjati en dan ena, en dan druga🙂

    web, pa tako ne bo imel nič proti, vsaj predvidevam, da ne🙂

  29. webmaher said

    lej kako je Tana zdej pridna😆

  30. Izbrana said

    😛😛😛😛😛😛

    lej kako je Tana zdej pridna😆

  31. webmaher said

    Ove noči I za brana mirno spava, na jastuku rasuta joj kosa plava :mrgreen:

  32. Tana said

    web, saj jaz sem tako pridna, da skoraj škodi🙂 Saj veš, od preveč glava boli.

    In jaz sem včeraj pojedla preveč sladoleda, danes pa se je jutro začelo z glavobolom🙂

  33. webmaher said

    ajej boga ti upam da nimaš kake migrene tako kot jaz ko sem pol dva dni aut totalno😆
    A I Za brana pa še kr spava, ah ne verjetn je pri frizerju še:mrgreen:

  34. Izbrana said

    A ti men poznaš, da veš, da bi blo nujno it k frizerju!!??😉

    Baš zbog kose plave!🙂

    A I Za brana pa še kr spava, ah ne verjetn je pri frizerju še:mrgreen:

  35. Tana said

    ajej boga ti upam da nimaš kake migrene tako kot jaz ko sem pol dva dni aut totalno

    Ne ni bila migrena, teh že nekaj časa nimam več, sem jih pa imela in to kar pogosto, tako da vem, kako to zgleda. So pa te migrene pred leti izginile čez noč. Hvala bogu.🙂

    Sem pa ugotovila, da me zjutraj glava boli, če zvečer pojem preveč sladoleda, ali če pijem rdeče vino. Ampak po prvi jutranji kavi, glavobol zgine.

    Danes je pa prav prijetno jutro, malo osvežitve prav paše🙂

  36. webmaher said

    Nisem vedu, da kava prežene Tanin glavobol😆
    I Za brana, sej drgač si tut brez frizerja čist fletna:mrgreen:

  37. Izbrana said

    Ti se hecaš!🙂 Zdaj vem, da me ne poznaš.😉

    I Za brana, sej drgač si tut brez frizerja čist fletna:mrgreen:

  38. webmaher said

    jaz vse poznam, sam v zvezde pogledam😆

  39. Izbrana said

    Ja pa ja….🙂

    jaz vse poznam, sam v zvezde pogledam😆

  40. webmaher said

    seveda, Žogco vprašej🙂
    Izvoli kavica:mrgreen:

  41. webmaher said

    Ups, saj ni res pa je. Tana namesto tebe bi čez koleno moral dati Žogco😆
    Joj kaj mi je storila, ko mi ni nič dala pa tako lepo sem jo prosil:mrgreen:

Leave a Reply

 
