Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Praznik, ki se mu je vlada odpovedala!

Posted by zogca na april 27, 2012

“Pozdravil bi tudi koga iz vlade, pa žal nikogar nisem videl”, je danes na Kongresnem trgu rekel župan Ljubljane Zoran Janković. Ne, res ni bilo nikogar, pa tudi sicer je današnji praznik postal predmet varčevanja. Seveda, desničarji bi ga najraje kar ukinili, ker pa vedo, da to ne bo šlo zlahka skozi, so se zadovoljili s tem, da država k proslavi ni prispevala nič. Tudi temu se menda reče varčevanje. Roko na srce, jaz sem vedno navijala za to, da ukinejo financiranje vseh mogočih in nemogočih pasjih procesij, ampak dokler režejo ene, drugih pa ne, sem lahko samo ogorčena. Prav zato sem šla na proslavo, čeprav sem obvezne proslave  večkrat “špricala”, neobveznih pa se nikoli nisem udeleževala. Danes sem šla. Ne sama. Šla je cela družina. Tri generacije.

Bilo nas je ogromno.

Do koder je segel pogled.

Prišli so tudi tako mladi, da niso še mogli hoditi brez pomoči.

In tako stari, da so za hojo potrebovali pomoč.

Niso pa vsi eno uro stali v gneči. Nekateri so pesmi ter dolg govor Janeza Stanovnika poslušali iz lokala. Eni se pač znajdejo. Kdor je bil danes na Kongresnem trgu in poslušal, je razumel. Drugim pa naj Bog pomaga.

9 Responses to “Praznik, ki se mu je vlada odpovedala!”

  1. mojcej said

    Prej je bil na TVSLO2 koncert Na juriš od Carmine slovenice, meni so prišle kar solze v oči in skoraj vse pesmi sem znala. IN potem sem v navalu čustev še hčerki priredila eno domoljubno predavanje🙂
    Svoboda narodu!

  2. Tjaša said

    Svoboda narodu!
    Tudi jaz sem bila prvič na proslavi. Če bo treba, grem spet na ulico.

  3. zogca said

    Bravo, punci, bravo!

    Tjaša, si gledala potem dnevnik? Se ti ne zdi, da so marsikaj zanimivega iz govora, kar izpustili? Tisto najbolj sočno.

  4. webmaher said

    ko bi bilo treba res na ulico, ostane web sam, skoraj čisto sam… ne pravljic pisat in govort edin Žogca lahko iz opravićljivih razlogov🙂

  5. zogca said

    Si šel štrajkat?

  6. webmaher said

    kaj sem jaz delal bi lohka eno bukvo napisal po možnosti humoresko … ena socialna delavka se lahko zahvali samo nosečnosti da jih ni fasala od nenasilnega Weba🙂

  7. zogca said

    Pod socialna delavka misliš žensko, zaposleno na CSD?

    Meni v pol leta še vedno niso uspeli poslati odločbe za otroški dodatek. Mi pa otroški dodaten nakazujejo brez odločbe. Predvidevam, da mi bodo zdaj, ko varčujejo, ukinili teh 22 evrov.

  8. WildWind said

    praznik, ki nikoli ni bil praznik, samo veliki vodja so rekli da je praznik………če malček pokukaš kaj natančno je bilo takrat ustanovljeno in kdo so govorci na sedanjih proslavah boš ugotovila, da je tole en sam velik blef……..pa brez zamere……..

  9. Ego said

Leave a Reply

 
