Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ogabna kampanja!

Posted by zogca na marec 23, 2012

Ura je nekaj minut čez deseto zvečer in ko bom na splet dala to objavo, bo okoli pol enajstih. Ne bom kršila predreferendumskega molka. Da bom v nedeljo obkrožila ZA, gotovo veste vsi, ki me poznate, berete, klepetate z menoj. Zavedam se, da vsi ne delijo mojega mnenja, kot se tudi zavedam, da je prepričevati prepričane nesmiselno, zato tudi na blogu nisem pisala o tem, zakaj bi morali vsi obkrožiti ZA, ne morem pa mimo letaka, ki se je danes znašel v našem nabiralniku. V roke mi ga je dal moj dragi, ki ga je že videl in je hotel preveriti, ali bo tudi moj odziv takšen kot njegov. Ko sem videla tole …

… sem se raznežila. Skoraj do solz. In potem odprem …

Fuj in fej takole zlorabljati materinska čustva.

10 Responses to “Ogabna kampanja!”

  1. volkalex said

    Poleg tega pa premišljujem ali jih ne bi nemara prijavil, na nabiralniku se namreč povsem nedvoumno blešči malodane nova nalepkica, ki pomeni prepoved vlaganja nenaslovljenih pošiljk (beri:reklam), kamor spadajo tudi predvolilni letaki.

  2. Lenna said

    Ogabno je še premila beseda. Popolna ignoranca človeško sprejemljivega, etičnega, moralnega…

  3. trisha33 said

    Ogabno je premila beseda!

  4. zogca said

    Včeraj sem se spraševala, ali mogoče pretiravam v svojem ogorčenju, ampak očitno ne. Danes seveda ne smemo klepetati o zakoniku, ampak jutri po sedmi si pa lahko damo duška. Pa upam, da bomo proslavljali.🙂

  5. zogca said

    In so zmagali.😦

  6. alexia said

    Zmagali prav na račun te lažne kampanije,ti znam povedat ,da je veliko ljudi glasovalo ,ker ni sploh vedlo za kaj se gre,sploh ti ta bolj revni,poznam par takih ,ki so matere same z otroci in so jih ustrahovali,da, če bo sprejet ta zakon, jim bodo, pa otroke na lahek način pobrali in verjemi,da tiste,ki se komaj prebivajo iz mesca v mesec in majo borbe z tako opevanimi očeti,glede preživnine,ki jim dol pada za lastne otroke,so volile proti ali pa niti na volitve niso šle,ker finančno so tolk na dnu že zaradi teh dolgotrajnih čakanj z otroškimi dokladami in že zaradi CSD jev …

  7. trisha33 said

    Jaz sem razočarana. Zelo. Predvsem mi ni jasna nizka udeležba, saj je bila tematika hudo odmevna.

    Obenem se bojim, da se uresničuje obrat v konzervativizem, čeprav računam na to, da je za rezultat kriva predvsem neudeležba, ne pa toliko zahojenost Slovencev.

  8. Janis said

    Glede na trenutno gospodarsko in družbeno situacijo v Sloveniji sem zelo vesela, da bomo poleti že kompletno preseljeni. Vam pa prerokujem, da bodo najkasneje v dveh letih spet na tapeti in pod napadom pravica do splava in pravice neporočenih hetero parov. Za kar je ves čas pravzaprav tudi šlo – ponovno etablirati “edino pravo družino” in to sta poročena moški in ženska, kjer moški dela in ima pravice do alkoholno-hobi sprostitve in občasnega seksa z drugimi ženskami in deklicami, ženska pa doma brez svojih dohodkov skrbi za otroke in hišo in je odgovorna za moralo moškega sveta, tudi če je stara šele dvanajst let.

    “Pedri in lezbe” so zmeraj samo kolateralna škoda nazadnjakov, ki hočejo kolo zgodovine obrniti nazaj v patriarhat.

  9. trisha33 said

    Janis, kar zmrazilo me je. Močno upam, da se motiš.

  10. zogca said

    Ne vem, do koliko nazaj bomo šli, ampak to sem prerokovala tudi jaz. Zdaj ko je desna struja prišla na oblast, bo treba izkoristiti in skozi speljati čim več tovrstno-moralno-etično-nevemkaj še ukrepov. Ker vedo, da čez štiri leta oblasti ne bodo dobili, no, saj je tudi tokrat niso.

Leave a Reply

 
