Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Let’s go, girls!

Posted by zogca na december 29, 2011

15 Responses to “Let’s go, girls!”

  1. asdf said

    srečno in zdravo prihajajoče leto vam želim!
    lp vsem asdf

  2. Tana said

    Sreče, zdravja, ljubezni in medsebojnega razumevanja vsem vam želim v letu, ki prihaja.

    Danes pa preživite eno lepo noro noč🙂

  3. alexia said

  4. zogca said

    Midve z Mišo še vedno žurava. Čeprav jaz bi spala.😉

    Srečno vsem!!!

  5. lynx said

    Srečno tudi od mene!

  6. lynx said

  7. lynx said

  8. zogca said

  9. maxi said

    Žogca sem ti poslala mail…

  10. maxi said

  11. Ego said

    http://www.dnevnik.si/foto/1042509131

  12. Ego said

  13. zogca said

    A poznate tale komad? Crknila sem od smeha.😉

  14. mmisaa said


    Ojla!
    Kje se skrivate?
    Moram priznati, da sem ob tejle pesmici, ki ni več aktualna, pomislila na tvojo miško.
    Vse lepo vam želim,
    pozdravček….

  15. zogca said

    Tukaj sem. Ja, sem imela dober namen v ponedeljek nekaj napisati, potem pa je mož zbolel in cel kup drugih stvari, pa spet nisem utegnila.

    Letos sem ostala brez Slonovih pustnih krofov.😦

    Miška je zaspala, jaz pa igrico igram na FB. Pa bom po moje tudi kmalu v postelji.

Leave a Reply

 
