Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Je želja in je potešitev!

Posted by zogca na september 25, 2011

KOT ČUDEŽ

Kot čudež
je dotik dveh kož.
Zaznava vonja,
ki je tudi tvoj vonj.
Divje vlečeš ga v nosnice,
da bi nikoli ne pozabil ga.

Dotik dveh kož
je kot združitev.
Je želja
in je potešitev.

Hujše je od same smrti,
ko se te ne dotakne
nihče več.

Mila Kačič

13 Responses to “Je želja in je potešitev!”

  1. pullga said

    Zogca, imas kak emai,kamor ti lahko pisem? kaksen blogerski email?

  2. zogca said

    Se ti javim na mejl, ki si ga pustil/a tukaj, prav?

  3. mmisaa said

    Ojla!
    Si v redu? Res. da te v glavnem samo berem, ampak te kar pogrešam.
    Upam, da ni kaj narobe.

  4. zogca said

    Ne, ne, jaz sem čisto v redu. Samo malo bolj zaspana kot sicer, kar je logično, imam precej nižji pritisk kot v nenosečnosti. Se bom spravila malo več objav dati na blog. Dostikrat se zgodi, da ko končam z delom (ki ga je ogromno), preprosto zaspim. Drugače pa vse skupaj dobro prenašam. Sem kar malo ponosna nase.😉 Edino ogromna sem, to pa res, ampak okej, za hujšanje bo še veliko časa.

  5. mmisaa said

    :))
    Me veseli! Tudi jaz sem vseskozi zaspana, pa nisem noseča. Ti si kar vzeli čas zase in se naspi. Glede hujšanja pa ne skrbi.
    Vse bo, kot je treba!

  6. zogca said

    Jup, saj verjamem, da se bo vse dobro izteklo in sem zelo nepanična, kar mi sicer ni podobno.

  7. pika said

    Morda ni poezija, a je del mene… in ti, ki tolikokrat objavljaš komade vseh mogočih avtorjev, daj danes, za spomin na najino Veliko planino, še en Lojzetov komad… jaz bom kar tega…

  8. lynx said

    Jup, saj verjamem, da se bo vse dobro izteklo in sem zelo nepanična, kar mi sicer ni podobno.

    Moja učiteljica slovenščine bi te popravila: … vse dobro izteklo in sploh nisem panična… 😉

  9. zogca said

    Oj, Pika!!! Lahko naslednjo jesen ponovimo, z dojenčkom. Plus fotošuting. Bolj punčko kot mene. Razen če mi bo do takrat uspelo do spraviti nosečniške kile.

    Lynx, zahvali se učitlejici slovenščine.😉 Saj znam, saj znam.😉

  10. webmaher said

    Žogca zna, zna … hop cup poskočiću, profesorcu slovenštine poljubiću:mrgreen:

  11. webmaher said

    Pa še Lojzetu v spomin, legenda ni kaj

  12. zogca said

    Žogca danes pod prisilo posluša …

  13. webmaher said

    hej to pa ni lepo … to je isto, če bi jaz Tani vrtel tole:mrgreen:

Leave a Reply

 
