Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razkleni srce!

Posted by zogca na september 19, 2011

PROŠNJA

Razkleni otrplo srce,
da kot kaplja krvi
kanem v tvojo strugo
in se razpenim po žilah;
preplavim ustnice,
naj s poljubi zakrpajo
strgano čipko ljubezni;
zanetim kresove v zenice
in namesto trpkega vina
kot molitev poniknem
pod raskavo površje.

Razkleni srce,
da vanj presujem ognjene solze
z marmornega obličja noči.

Tanja Petelinek

18 Responses to “Razkleni srce!”

  1. zogca said

    Spet ena objava, po dolgem tednu, da ne boste mislili, da me je pobralo.😉 Ves prosti čas prespim in potem ga za blog malo zmanjka. No, trenutno stanje, ko imam očitno prenizek pritisk, bo tudi to minilo. Malo več kofeta, malo več objav, saj bo.😉

  2. asdf said

    malo več objav, ja… ti kr počivaj, mati korajža!

  3. zogca said

    Bo, bo, bo več objav, res. Ne, saj ni stvar v tem, da bi morala počivati, daleč od tega, ampak zadnjih deset dni sem strašno zaspana, se ne da opisat. Je merjenje pritiska pokazalo, zakaj. 90/60. Za nekoga, ki je bolj navajen na 120/85, toliko imam jaz ponavadi v nenosečem stanju, je to kar šok. Ampak je menda nizek pritisk dober za dojenčka, tako da bom že preživela. Pa kakšno kavo več.

    Se je bodoča študentka že preselila?

  4. asdf said

    nak, nak, bodoča študentka uživa življenje v angliji in pravi, da je fletno. še malo pa bo. je pa že prepleskano in deloma spucano. pa zadnjič sem se švercal in prespal v lj, ko sem z regate sredi noči prišel in se mi ni blo za vozit domov. živeli skvotarji!

    ti kr počivaj, nikamor se ne mudi. mi tečni blogarji bomo že potrpeli…

    maxič, greš z nami jadrat? v grčijo…

  5. zogca said

    Anglija, najs. Jaz sem vedno tako rada v Angliji. Upam, da še kdaj grem. Saj otrok ni konec vsega, a ne?

    Vidiš, na koncu boš še ti postal eno malo žabarja, čeprav v skvotarski obliki.:mrgreen:

  6. lynx said

    Ženski predlogi niso bog ve kaj, ampak nor je tisti, ki jih ne sprejme.

  7. zogca said

    Kako niso bogvekaj??? Vedno najboljši.😉 Glede drugega dela pa se seveda fejst strinjam.

    A gleda kdo parlament???

  8. maxi said

    Asdf….mično, mično!

  9. zogca said

    Sprejmi, sprejmi to mično, mično.🙂

  10. lynx said

    Maxič, greš z nami jadrat? v grčijo…

    Tako pa izgledajo moški predlogi. 🙂

  11. webmaher said

    pri predlogih bo kot vidim tudi ostalo:mrgreen:
    kaj za vraga je pesnica hotla povedat, jaz bi raje metlo šu jahat s čarovnico Tano … a tudi tu bo ostalo samo pri predlogu:mrgreen:
    Žogci pa močno odsvetujem gledanje in poslušanje parlamenta, ker čene ubogi otrok…to je zelo resno in ne se hecat…

  12. zogca said

    Ih, parlament otroku ne škoduje nič, ker se jaz nič ne razburjam, ker vse je to ena velika farsa. Kakorkoli se obrne, jaz nič ne profitiram.

  13. webmaher said

    nič IH, enkrta me pa lohka mal ubogaš😆
    raje dons za tvoje z ĐanLuiđijem na čelu navijej, da stresejo Bolonjeze in imajo tri od tri:mrgreen:

  14. webmaher said

    Naslednjo sredo pa na nacionalki ob 17.30 otroku privošči izobraževalno-svetovalno oddajo Biti blond, kar mu utegne zelo zelooo koristiti:mrgreen:

  15. zogca said

    Kaj je to Biti blond? Bi bilo fajn, če bi bejbi bil blond. Če bo preveč črn, utegnem imeti problem.😉

  16. webmaher said

    problem je hitro rešljiv in bo še ena hranilka samo več na svetu:mrgreen:

  17. zogca said

    Joj, ne meni in punčki te lakote privoščit. Okej, meni jo lahko, bom saj shujšala.

  18. webmaher said

    pa sama probleme iščeš, ki jih ni😆
    saj bo vse v najlepšem redu, je že vse zmenjeno:mrgreen:

Leave a Reply

 
