Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Juhuhu, moji novi čeveljci so tu!

Posted by zogca na september 7, 2011

Božiček me je obiskal, pa čeprav ni božič in še nekaj časa ne bo. Tako se namreč danes počutim. Kot majhna punčka, ki ji je stari sivi mož prinesel darilo, ki si ga je že dolgo želela. Čeprav … Božiček bo letos prinesel majhno punčko, ne ravno na dom, bom morala ponjo v porodnišnico, za današnji božič pred božičem pa se lahko zahvalim zelo prijazni gospe iz podjetja Sinnergy, ki je zastopnik za čevlje Alegria. Verjetno se spominjate, kako sem pred dobrim mesecem dni skakala od sreče, ko sem na spletu odkrila čeveljce, ki so bili kot narejeni zame. In kako sem komaj čakala, da pridejo tudi v Slovenijo, da bi si jih lahko kupila. Gospa je to videla, izmenjali sva si nekaj mejlov in čeveljce mi je poslala. 

Danes je kurir prinesel paket! 

Seveda sem ga morala takoj odpreti.

In ker jaz vedno, pa saj me poznate, vse fotografiram, so tudi novi čeveljci takoj doživeli svoj fotosešn.

Ter probo. Kot uliti so mi! 

Ne vem, ali bom lahko počakala, da se moj srček vrne iz službe, verjetno se bom kar sama odpravila na sprehod. Seveda ga to, da sem danes dobila darilo, ne reši in še vedno velja, da mi bo za rojstni dan moral kupiti čeveljce od Alegrie. Le da bodo bolj škorenjci. Te ali pa te. Tako bom kjut ob vseh letnih časih.

Nič, šibam ven. In vam povem … Občutek, ko prideš iz trgovine s čevlji, ki so, kot bi bili narejeni zate, je fantastičen. Kar vse ženske gotovo dobro veste. Ampak ko ti pa s čevlji, ki so, kot bi bili narejeni zate, naredijo veselje na takšen način, je pa občutek dvojno fantastičen, resnično.

52 Responses to “Juhuhu, moji novi čeveljci so tu!”

  1. alexia said

    Kolk so lepi 🙂 ,ravno take sem gledala,da bi si kupila,sem ti prav malce fovš…🙂 Takoj,ko se bom lahko zopet spravla na noge ,bom šla po ene,in če sem prej oklevala med eno in drugo kolekcijo,sem sedaj trdno odločena,da ne bom ostala pri enem paru…. Najbolj me veseli,da so udobni in hkrati lepi ,kar je za take ljudi,kot sem jaz,ki potrebujejo zelo udobne in varne čevlje,prej blo težko skombinirat….

  2. zogca said

    A ne? Prelepi so. Ko prvič prideš v Ljubljano, greva do njihove trgovine in si še ti nabaviš ene, da ti ne bo treba biti fovš.😉

  3. alexia said

    Prelepi so res ,všeč mi je oblika podplata ,že s slike se vidi ,da so komot…Bom prišla ,ko se zaceli moj zlom in ravno nekaj takega mi je priporočal moj zdravnik,sem pa tudi razmišljala o škorenjcih ,ki bi lepo zakrili mojo ortozo….🙂 komaj čakam ,da bom lahko skakljala po nakupih🙂

  4. Tana said

    Čeveljci so res cart.😉

    Niso pa v mojem stilu. Sploh si pa tudi ne predstavljam, kako hodiš v tem debelem podplatu, ko ni nobene pete. Meni se zdi, da bi se vsa zibala.🙂

  5. zogca said

    Zdrži še malo. Do takrat pa kavč, teve in vse štiri od sebe.

    komaj čakam ,da bom lahko skakljala po nakupih

  6. zogca said

    Hodi se odlično, res. Nič se ne ziblješ, preverjeno. Za stil je pa tako … Nimamo vsi enakega okusa, hvalabogu. Če si ti čisto v drugih čeveljskih vodah, potem je logično, da te zadeva ne potegne, pa čeprav ti je cart. Meni so … Čisto moj stil. In res, sem prav hepi, ker odkar Martinsk več ne delajo kot nekoč, mi ni uspelo najti pravih Mary Jane čevljev. In zdaj mi je uspelo, hepi mi.

    Niso pa v mojem stilu. Sploh si pa tudi ne predstavljam, kako hodiš v tem debelem podplatu, ko ni nobene pete. Meni se zdi, da bi se vsa zibala.

  7. trisha33 said

    Meni so tudi vsec. Pa sem tudi jaz imela blazno rada mertenske.🙂

    Kje v Lj jih prodajajo?

  8. trisha33 said

    mArtenske, seveda, lapsus….

  9. zogca said

    Na spletni strani piše:

    Trgovina in posvetovalnica MEDIHIŠA
    Gregorčičeva 9
    1000 Ljubljana

    To je zadaj za Dramo, med Dramo in Pod Lipco.

    Kako ti gre, kako velik je že trebuh?

  10. trisha33 said

    vem kje je to, ja.

    Hm, kako mi gre? Kar ok, ceprav imam vedno vec nosecniskih tezavic, saj mi trebuh kar hitro raste. Se mi zdi, da sem vsak dan bolj okorna. Zadnjic sem prav trpela ob lakiranju nohtov na nogi.🙂 Zacnem pa v soboto z 28. tednom.

    S tabo?

  11. zogca said

    Jaz si bom šla pozno jeseni še ene zimske čeveljce vzet. Na moževo kartico. :mrgreen:

    Ne, ampak brez heca, tudi Artovih čevljev, ki nimajo visoke pete in še debela je, težko jih imam na nogah več kot par ur. Pa saj, sem bila edina nosečnica v petkah na pregledu. Druge so bolj pametno.

    Joj, lakiranje nohtov na nogi, tudi jaz sem trpela zelo, čez trebuih, uff. In kaj se potem zgodi, mi moj dragi vzame nogo, si jo da v naročje in preden sem jaz dojela, da me ne masira, ampak mi praska lak z nohtov, mi je že dva pokvaril. Jovo na novo. Se mu je zdelo zabavno.

    Jaz pa začnem 27. teden.

    Drugače sem super, vse izvide imam super, prav posebej sem bila pohvaljena za izjemen hemoglobin … Edino kakšne dni sem blaznoooo zaspana. Trebuh pa … Velik!!!

  12. lynx said

    Kako pa kaj seks, nosečnice? Da ne bomo samo o plenicah in čeveljcih. 😀

  13. zogca said

    Seks? Ja, se še da. Dokler se bo dalo.😉

  14. trisha33 said

    Lynx: zdaj še bolj paše kot ponavadi.😉

  15. zogca said

    Samo tale klinčeva košarka narobe hodi. 😈 Moj je obseden.

  16. lynx said

    Za dobro jutro:

    Kateri so položaji stikala na vibratorju?
    ‘Fuck on’ in ‘Fuck off’.

  17. Tana said

    Odgovor za dobro jutro 😉

    Ne bi vedela. Uporabljam izključno naravne materiale (beri: žive)🙂🙂🙂

  18. zogca said

    Jutro!!! Še ena, ki uporablja samo žive materiale.😉

  19. lynx said

    So vprašali Dudeka, kako velik je njegov ‘ponos’.
    “Pa, ni preveč velik, je pa zato mehak kot dušica…”

  20. zogca said

    Pa pravijo, da se dobro blago samo hvali.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  21. jovanka broz said

    lepi čeveljci, kot narejeni zate… Te prav vidim,kako skakljaš v njih.

  22. zogca said

    Hi hi hi, tisti, ki me dobro poznajo, točno vedo, da so kot narejeni zame.

    Upam, da čim prej priskakljava druga do druge.😉

  23. lynx said

    Upam, da čim prej priskakljava druga do druge.

    Pohiti, da ne bo priracala. 😀

  24. lynx said

    “boš” ne “bo”. 😦

  25. lynx said

  26. lynx said

  27. zogca said

    V bistvu že zdaj bolj racam. Če sem povsem iskrena.😦

    Pohiti, da ne bo priracala.

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. zogca said

    Gleda kdo tenis?

  31. Tana said

    Za dobro jutro🙂
    Malo za šalo, malo za res. Večinoma pa je res.🙂

    “Moški so kot počitnice. Ne trajajo dolgo. ”

    “Moški so kot računalnik. Težko jih razumeš in so konstantno brez spomina”.

    “Moški so kot čas. Ne moreš ga spremeniti.”

  32. webmaher said

    Tana je kot ženska v redu, dela točno to kar se od nje pričakuje:mrgreen:
    Gledal jaz pa zaspal, ker sem mislil, da ga bo Đoko ekspresno povozil pa se zbudim sredi noči ravno v trenutku ko je dvignil pokal:mrgreen:

  33. zogca said

    Kako si lahko zaspal, ej?

    Je pa res, da sem jaz danes cel dan zaspana, ker sem gledala.

  34. Tana said

    Tana je kot ženska v redu, dela točno to kar se od nje pričakuje:mrgreen:

    Ja, se vidi, da sem jaz še stare šole.🙂

    “Moški so kot reklamni oglas. Ne smeš jim verjeti niti besedice. ”

    To je pa tudi res🙂

  35. Tana said

    Je pa res, da sem jaz danes cel dan zaspana, ker sem gledala.

    Jaz nisem gledala, sem pa bila čez dan takšna, kot bi me z r**i potegnil.🙂 Pa tudi zdaj nisem nič kaj boljše, kljub temu da sem dve urci odspala.🙂

  36. Ego said

    Ženska je kot oblak: če se preseli drugam, bo mogoče še lep dan.
    😉

  37. zogca said

    Jaz pa nisem mogla nič odspati, je bil dan pol telefoniranja. To so še vse učinki polne Lune. Si mislim.

  38. webmaher said

    S Tano je lahko lepo:mrgreen:
    Đoko je ta trenutek pač vesoljec za vse ostale in po dobljenem prvem setu in začetku drugega sem pač zaspal, ker niti slučajno nisem pričakoval, da bi lahko Rafa vsaj set dobil … tako kot danes nism pričakoval da bi MIlan lahko s Camp Nou odnesel točko a kljub temu nisem zaspal:mrgreen:

  39. zogca said

    Ga je precej zvil hrbet na koncu tretjega seta, je potem prosil za medical time out. Sem se že bala, da je to the end zanj in Rafa se je zdel kar močan v tistem trenutku, tako da sem bila presenečena, kako je potem Rafa kar naenkrat padel, se mi je na koncu zdel čisto brez moči. Je pa res, da je Rafa pretekel dosti več, ker ga je Nole strašno gonil levo in desno.

  40. zogca said

    Zdaj pa košarka. Čisto preveč športa je septembra. Živci trpijo.😉

  41. webmaher said

    pa kaj bi trpela, saj je bilo vse jasno, tudi prva četrtina se je vedelo da bomo popili:mrgreen:
    Gledaš Ligo prvakov, aja nema tvojih😆

  42. zogca said

    Gledam, gledam. Dinamo – Real gledam.

  43. webmaher said

    Ta lepega si gledala, aha:mrgreen:
    Dons če Litvo ne nabutamo bo kriva Tana, ker nič ne stori, da bi se kolo sreče obrnilo nam v prid…zdej gre zares, zdej gre za olimpijsko vozovnico zato čarovnice na delo:mrgreen:

  44. zogca said

    Kateri je pa ta lepi?

    Nocoj se gleda Maribor, sem bila informirana. Zdaj grem pa na popoldansko spanje, da bom sploh zdržala.

    Zaspana, zaspana. Moram spisati kaj za blog, ker drugače še fašem neopravičene.😉

    Ja, kdaj je pa košarka? Ne sledim več vsemu. Sem včeraj gledala.

  45. lynx said

  46. lynx said

    Šefici brišemo rdeč karton samo če je šla rodit.

  47. lynx said

    Dobra vila mi je izpolnila dve želji. Tretjič zapored nisem več mogel.

  48. zogca said

    😉

  49. zogca said

    Utrujena že eno uro po vstajanju.

  50. maxi said

  51. webmaher said

    Za vse čarovnice:mrgreen:

  52. zogca said

    Kjut za malo pofirbcat.

    http://ulicnistil.com/

Leave a Reply

 
