Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pa saj ni moj sosed!

Posted by zogca na september 4, 2011

Ne, ni moj sosed, ampak poslušam in slišim ga pa bolj od vseh svojih sosedov. Soseda. Tistega, ki je obsedel Slovenijo. Nisem prepričana, ampak mislim, da se je začelo s tem posnetkom, nadaljevalo pa  s tem in tem. Kamorkoli se obrnem, je Sosed. Tako slaven, da si zasluži veliko začetnico. In če se slučajno ne obrnem nikamor, mi “tm sedi pa se ga boli ga kurac zastopš” ponavlja mož. Več kot stokrat na dan. Tudi v remix različici. Upam, da ne bom užalila Sosedovih oboževalcev, ampak resnično ne razumem, zakaj je možakar všeč širnim ljudskim množicam. Vse, kar jaz slišim na teh posnetkih, je preklinjanje in žaljene ljudi zaradi njihove narodne pripadnosti. “Marš v pičko materno, pizda ti materna” in podobne izjave mene ne zabavajo, še manj me zabava poslušati “golazen bosanska, pizda, kdo te je vzel za trenerja” ali “sej pojma nimaš, prekleta kurba hrvaška” ali “preklet cigo pokvarjeni”. Kaj, večina tako navija in se zabava ob tem, da so nekoga izmed njih posneli?

Drugače pa je bil zadnji teden čisto preveč športen za moj okus. Če sem povsem iskrena, se potrudim, da večino tekem prespim. Košarkaskih, ne nogometnih. Pri slednjih sem še vedno budna. Vse to vpitje, tu mač. Ko na vsakih nekaj minut (med katerimi seveda ni tiho, samo ni tako zelo glasen) moj gospod mož skoči v zrak in na ves glas zavpije … Saj me bo še kap. Aha, ni trajalo dolgo, pa sem postala tipična žena, ki komaj čaka konec evropskih in svetovnih prvenstev ter mir v hiši. Ne, za nogometna prvenstva to seveda še vedno ne velja. Čeprav je mogoče tudi to samo vprašanje časa. Bom danes namesto dobro jutro slišala “tm sedi pa se ga boli ga kurac zastopš”? Ne, v bistvu ne “zastopm.”

43 Responses to “Pa saj ni moj sosed!”

  1. Izbrana said

    Žogca, tudi jaz ne zastopm!!!!
    Ok, razumem, da se pri športu “pade not” in se navija….glasno, s poskoki, z držanjem za glavo, s ploskanjem, s kriki “TOOOO!, JEEESSS!! NE, NOOOOOO….. EJ KAJ DEEEELAAAA….”, pa še bi se našlo, saj koneckoncev je šport predstava za navijače….
    Ne razumem pa vseh tistih ogabnih izrazov in kletvic, ki letijo na športnike!!!! Vsi so šprtniki, vsi garajo, vsi si želijo in si tudi zaslužijo uspeh in prav nihče ni vreden prostaškega besednega “pluvanja”!!! Tak način navijanja so pomoje sposobni samo tisti, ki celo življenje šport poznajo samo od daleč, s kavča in s tribun….
    Še najmanj jasno pa mi je, kako lahko nekdo zaradi prostaškega navijanja postane slaven in komu je to sploh lahko nekaj, kar je vredno pozornosti!!??

    Kje so vrednote ljudje, in kam gremo….?? Res…😦

  2. The Saint said

    Ej, če pa tm sedi pa se ga boli ga kurac, koko ne moreš tega zastopt, no?

  3. alexia said

    Se strinjam z Žogco in Tano,ta sosedov podvig ,pa kaže kakšna je kultura in nezrelost ,kao navijačev in kao športnikov ,ki ne znajo na drug način pritegnit pozornost,žalostno res,pol ,pa bo ta isti sosed svojga otroka kaznaval ,če bo kako grdo besedo reku….

  4. webmaher said

    kAJ ti ni jasno I za brana, The only Way is … down, jasno ko jebeli dan in ko boš šla na volitve ne bo nič drugače … ne zastopiš … saj ni treba, bližamo se koncu … pane da sem črnogled, kje pa, sem Realist in ta sosed…če to dela samo med športnim navijanjem je to še najmanjše zlo v tej Sloveniji … športa je pa res še zame malček preveč, čeprav pogledam vse in še več😆
    No atletike in veslana je dons konc, US OPen se preveša v drugi del, naši fudbaleri pa proti makaronarjem nimajo za burek tako da Adijooooooo Evropsko, dober Dan Svetovno:mrgreen:

  5. webmaher said

    Alexia, kaj si ga ti včeraj malček preveč na zob dala alpa vidiš tisto kar drugim ni dano:mrgreen:
    Aja pa škoda Zavca a to je pač umazani šport, z Ameriko je verjetno žal zaključil in stem posledično tudi kariero … no pa saj žena in hčerki ga potrebujejo zdravega kakopak😆

  6. zogca said

    Nocojšnjo tekmo mi je uspelo eskivirati.🙂

    Drugače pa, ja, saj se jezimo med tekmami, tudi jaz se, ampak vsaka stvar ima po moje svojo mero in meni jo ta sosed krepko presega. In to, da selektorja boli kurac? Mislim, gospod je s temi fanti garal in se mu gre za uspeh veliko bolj kot vsakemu navijaču, ki tekmo gleda ob pivu.

    Za Zavca mi je pa žal. Sem gledala in ko vidiš tisto poškodbo … Ni za vsak želodec to, res ne.

  7. Janis said

    Hojla🙂

    Prišla sem ta samo pozdravit in povprašat, kako kaj gre😀

  8. zogca said

    Oj, sem te pa pogrešala veš.😉 Pa drugače sem danes hotela pisati o eni temi, ki tebe fejst zanima, ampak sem si rekla, da si moram vzeti več časa.

    Drugače pa gre, sem se prerinila že do 26 tedna.🙂

  9. Janis said

    Pridna, pridna😉

    Jaz imam sicer zelo malo časa za virtualo, ampak če boš res kaj takega napisala, ziher pridem pogledat🙂

  10. lynx said

    Aha, ni trajalo dolgo, pa sem postala tipična žena, ki komaj čaka konec evropskih in svetovnih prvenstev ter mir v hiši. Ne, za nogometna prvenstva to seveda še vedno ne velja. Čeprav je mogoče tudi to samo vprašanje časa.

    Zakaj bi se ti razlikovala od navadnih smrtnic?
    Jaz to vedno pravim mladim naivnicam in samozvanim emancipirankam ki venomer ponavljajo: “Jaz pa ne…jaz že ne…jaz nikoli…” 🙂

  11. webmaher said

    Lynx zdej si pa že žleht, bo kartonito đalo:mrgreen:

  12. alexia said

  13. lynx said

    Lynx zdej si pa že žleht, bo kartonito đalo

    Življennje je jeba ne cvetoče polje. 😀

  14. zogca said

    Ne, saj lynx ima povsem prav. Vedno mislimo, da smo mi nekaj ekstra, pa se izkaže, da ne, da nismo.

    Gleda tekmo v lokalu, jupi!!!

  15. zogca said

    Menda ga je skoraj kap. 🙄

  16. zogca said

    Tudi fuzbal gleda sosed.

  17. webmaher said

    Alexia lako tebi, ko za makaronarje navijaš😆
    Včeraj so nas Rusi, kar še ni nič tragičnega sam karto za London naj priigrajo bo zame čist zadosti😆
    Makaronarji nam pa dons še eno žogobrcarsko lekcijo dajo potem ko so Ferce odpravili z zgolj enim golom je čas vsaj za trojček, nasprotnik pa već kot primeren😆
    Potem pa v Mariboru še prijateljsko Srbom omogočimo boj v dodatnih kvalifikacijah in smo zmagal:mrgreen:
    Dons bi bla edina rešitev, če bi bla v abrambi Žogca … ve se zakaj:mrgreen:

  18. lynx said

    Ne, saj lynx ima povsem prav. Vedno mislimo, da smo mi nekaj ekstra, pa se izkaže, da ne, da nismo.

    Saj tu ne gre za to, da sami sebe ne bi cenili, ampak za to da se zavedamo, da smo le en izmed mnogih povezanih členov verige. Pravzaprav je vsakdo nekaj posebnega, vsak s svojimi močnejšimi in šibkejšimi lastnostmi. Nihče ni imun na vplive okolice in vsak prepotentnež prejkoslej dobi porcijo.

    Kar se soseda tiče pa mislim, da ne gre tu za “preklinjanje in žaljene ljudi zaradi njihove narodne pripadnosti”, ampak za navadno prostaštvo in primitivizem. Prav tako kurca svoje sonarodnjake, naciolnalna pripadnost mu je pri preklinjanju zgolj dobrodošla.

  19. alexia said

    *Alexia lako tebi, ko za makaronarje navijaš *
    @webmaher:pa od kje ti ideja ,da za njih navijam ?
    Za naše navijam🙂 ,sploh ,ko igrasta dva moja soseda Valter Birsa in Tim Matavž, ki sta domovino odlično zastopala na lanskem svetovnem nogometnem prvenstvu v Južnoafriški republiki. Prav njuni imeni nosi tudi nogometna šola v Biljah, ki je namenjena otrokom in moja hči je žogobrcka.Drugače, ni slaba ideja
    ta * Dons bi bla edina rešitev, če bi bla v obrambi Žogca …* 😉 :)) seveda,če naju ne bo preganjala🙂 in nama dala rdeč karton 🙂

  20. alexia said

    Da se mal prikupim Žogci 🙂

  21. zogca said

    Alexia, zakaj se mi moraš pa dodatno prikupiti?😉

    Lynx, danes so ga pokazali na teveju.

  22. zogca said

    Da si pred tekmo uhlje spočijem.

  23. alexia said

    *zakaj se mi moraš pa dodatno prikupiti*
    Ker sva te v obrambo postavla….

    Sem pa misla,da boš za zmago molila,ob tem videu….a maš soseda doma 🙂 ?

  24. zogca said

    Doma je, doma. In vsi v bloku vedo, da je doma.😉

  25. webmaher said

    tik preden je Pečnik ustrelil v noge makaronarjema sem zavpil gooooooooooool, da se me je slišal v polmeru 113, 75m :mrgreen:
    Sicer pa tipična makaronarska zmaga in sedaj je scenarij še vedno je mogoče sledeči:
    – naslednji krog Makaronarji udese Srbe usred Beograda, jel tako I za brana😆
    in pa Sjeverni Irci nabijejo Estonce kod kuće jel tako Alexia😆

    – zadnji krog Makaronarji doma nafilajo Severnoirsko mrežo
    in seveda sredi Maribora Štajerci Srbom zapjevaju A sad Adijoooo aneda Žogca:mrgreen:
    No pa bodi za dons dovolj, adje športnice in športniki najBOLJ žogčarskega bloga doma in v svetu:mrgreen:

  26. zogca said

    Jup, tipična makaronarska, ampak če smo iskreni zaslužena.

  27. webmaher said

    je kdo reku da ni blo zasluženo, če ja, ga bom Baloteliju zašpecu pol bo pa vidu hudiča:mrgreen:

  28. webmaher said

    aja za naš poraz je kakopak najbolj zaslužna Tana, kot vedno:mrgreen:

  29. Tana said

    aja za naš poraz je kakopak najbolj zaslužna Tana, kot vedno:mrgreen:

    Kako naj bom jaz zaslužna, ko sem tako pridno spala kot angelček.🙂 Če pa lahko s priznanjem krivde kakorkoli našim pomagam, čeprav sploh ne vem, zakaj gre pri vsej zadevi, potem krivdo seveda prevzamem.🙂

    Drugače pa se zeloooooo strinjam z Lynxom, da življenje ni cvetoče polje🙂

  30. lynx said

    Za Tano:

  31. zogca said

  32. webmaher said

    Tana, saj veš, nedolžne vedno nastradajo:mrgreen:

  33. Tana said

    Lynx, hvala. Se mi je napisana misel zdela nekako znana, pa nisem vedela od kje🙂

  34. zogca said

    Moj oče pa vedno reče, da življenje ni praznik ne sončen majski dan.

  35. Tana said

    Web, drugače sploh ne more bit.🙂

  36. Tana said

  37. zogca said

  38. zogca said

  39. maxi said

    Oow Amy….🙂

  40. maxi said

    ….in Run.

  41. zogca said

    Run sem danes parkrat poslušala, je blazno sedla.

  42. zogca said

  43. zogca said

Leave a Reply

 
