Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prvi derbi male huliganke!

Posted by zogca na avgust 28, 2011

Mala huliganka seveda nisem jaz, ampak punčka v trebuhu. Jaz sem vsak dan manj mala. V bistvu sem vedno bolj podobna slonu, česar nihče noče potrditi, ampak ogledalo ne laže. Nikoli ni lagalo. Pa pustimo zdaj to, koliko prostora na našem planetu zavzemam in se posvetimo derbiju, ki je bil za malo huliganko prvi in očitno ji je bilo v Stožicah všeč, kajti tudi ona je precej aktivno igrala nogomet.

Takole smo se zbirali.

Takole pa so se zbirali policisti. Izkazalo se je, da so bili na tekmi več kot potrebni.

In se je začelo. Prvi gol za Olimpijo, drugi gol za Olimpijo, tretji spet za Olimpijo.

Mariborčani niso dajali golov, zato pa so njihovi navijači metali baklje na igrišče.

Zanimivo in skregano z zdravo pametjo, baklje so metali takrat, ko so napadali njihovi in so prekinili nekaj obetavnih napadov. Enkrat jim je tudi uspelo zadeti.

Potem je Olimpija dala še en gol, medtem pa so se na južni tribuni začele izredne razmere.

Ko so zagoreli še stoli, so se policisti in varnostniki odločili, da Viole spravijo s stadiona. Nihče več ni gledal tekme, vsi smo gledali na južno tribuno.

Na koncu, tako pravijo, šteje samo rezultat. Štiri proti ena. Očitno bo mala huliganka morala še kdaj na derbi.

23 Responses to “Prvi derbi male huliganke!”

  1. alexia said

    🙂 Kaj ,če bo, pa mala huliganka prava žogobrcka :

  2. zogca said

    Ne bi bilo slabo. Karkoli, samo da mi ne zabrede in konča kot tiste deklice, ki jih vidim ob petkih zvečer z vodko v roki.

  3. The Saint said

    Žogca, malo prej sem rekel mojemu sodelavcu – punčki, ko je še dojenčka pod kožop vsaditi čip in ji slediti z gps-om dokler ne odrase:mrgreen:

  4. zogca said

    Jaz sem takoj za.🙂 Imam rada vse pod kontrolo.🙂

  5. webmaher said

    Saj boš mela tam do enga 6 leta pol se bo pa začel:mrgreen:
    Namesto GPSa majčko z napisom: Huda je moja mami, pelji me domov, da jo vidiš:mrgreen:😆:mrgreen:

  6. The Saint said

    @Web: A guda uana:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  7. zogca said

    Potrebujem prevajalca, očitno. Ko vi moški začnete, se čisto izgubim.

  8. webmaher said

    Z dovoljenjem vašim lahko še majčko nalepim:mrgreen:
    I za brana i Tana prevajat alo, kva pa se to prau:mrgreen:

  9. zogca said

    Z dovoljenjem mojim? Imaš ga.

    Ja, kje pa je Tana? Za Izbrano vem, kje je in jo lahko samo pohvalim, da je tako pridna.

  10. Lynx said

    Misel dneva:

    Če ne paziš na tisto kar imaš,
    ne boš imel niti tistega česar nimaš.

  11. zogca said

    Ali sem jaz blond ali pa …

    Kje ste druščina???

  12. webmaher said

    Ne stignem vse: kuhat, pomivat, trgovat Forex, igrat poker, gledat veslanje atletko tenisačice na US opnu košarko iz Litve, tipkat sporočila z Galaxy mobilca in na koncu še mal delat za preživetje:mrgreen:

  13. zogca said

    Bizi lajf, ni kej.

  14. webmaher said

    aha, za varuško sem pa pripravljen spustiti ceno za 98%😆
    pa rumene kartone bo treba potalat Tani i I zabrani:mrgreen:

  15. zogca said

    A začnemo z rumenimi? Ker zdaj je počitnic konec in neopravičene so neopravičene.

  16. webmaher said

    Kar s Tano začni😆

  17. zogca said

    Okej, Tana, pet neopravičenih!!!

  18. webmaher said

    pa še našim žogobrcarjem kaj potalaj:mrgreen:

  19. Tana said

    web, sem mislila, da vsaj ti z mano držiš.🙂

    Pet neopravičenih, kaj to pomeni? Sem bila kar po kratkem postopku izključena, brez možnosti zagovora.🙂

  20. zogca said

    Neopravičene niso izključitev, ampak opozorilo.😉 Da mora človek biti bolj dejaven.

  21. Tana said

    A to je potem tako, kot rumen karton? Hvala bogu, sem si kar oddahnila, sem mislila, da sem dobila rdečega.🙂

    Obljubim, da se bom poboljšala.

  22. webmaher said

    Saj držim Tana, a če ti gajžla pripada ti pripada, ne morš skoz kremšnite jest:mrgreen:

  23. zogca said

    Jup, poboljšaj se. Drugače pa smo vsi poleti počitnikovali, jaz tudi in bomo zdaj bolj pridni.

Leave a Reply

 
