Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Danes sem pa Smrkala!

Posted by zogca na avgust 25, 2011

13 komentarjev to “Danes sem pa Smrkala!”

  1. alexia said

    Bi jih šla še enkrat gledat 🙂 čist sem not padla 🙂

  2. webmaher said

    Zadn cajt :mrgreen:

  3. zogca said

    Kako je ponoči luštno. 🙂

    Alexia, lahko gremo še enkrat. In tudi vajo v Meku lahko še enkrat ponovimo. 🙂

  4. zogca said

    Še en dan vročine, samo še en dan.

  5. lynx said

    Misel dneva:

    Tudi poštenega človeka se da podkupiti, le pošteno plačati je treba.

  6. webmaher said

    To jaz vedno pravim, Lynx moja cena je milijardo in še nekaj švicarjskih frankov :mrgreen:

  7. lynx said

    Ti si potem res pravi poštenjačina.

  8. zogca said

    Dež!!!

    In življenje se vrača vame. 🙂

  9. vlatka said

    Lynx,

    a ni to misel od Nika Brumna? 😉 ?

  10. zogca said

    A ga Lynx bere ali kaj?

  11. lynx said

    Lynx, a ni to misel od Nika Brumna?

    Dvomim, lahko pa. Ker jaz sem jo prevedel iz srbohrvaščine.

  12. zogca said

    On pa verjetno tudi.

  13. webmaher said

    Kako ćemo lako ćemo, Žogca v zvezde pogleda in vse jasno takoj :mrgreen:

Oddajte komentar

 
