Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na poročnem potovanju peti del! aka Znamenitosti Milana!

Posted by zogca na avgust 19, 2011

Joj, če ne bom pohitela z objavami s poročnega potovanja, bova praznovala prvo obletnico poroke, preden bodo na blogu vse. Pa naj bodo tokrat na vrsti znamenitosti Milana, kajti ta objava od mene ne zahteva veliko pisanja, ker te dni se mi resnično ne ljubi pisati. Ne, vroče vreme ni izgovor, kajti tipkanje nikakor ne more biti dejavnost, ki zahteva nadčloveške napore, ki v vročini niso priporočljivi.

Duomo di Milano oziroma milanska katedrala. Graditi so jo začeli leta 1386, končal pa jo je v 19. stoletju Napoleon.

Oja, sem morala tudi gor, kar ni bilo poceni. Če greste peš, ta podvig stane pet evrov, z dvigalom osem.

Še dobro, da nisem tako strašno skopa, kajti stopnic je ulala veliko in bi me na poti gor pobralo. Je bil pa razgled resnično lep.

V katedrali je fotografiranje prepovedano, kar sem sprva upoštevala, ko pa sem videla, da vsi Japonci, Korejci in druga druščina iz Azije veselo pritiskajo na sprožilec, približno šestdesetkrat na minuto, sem si mislila … In zakaj ne bi jaz naredila kakšne fotografije?

Galerija Vittorio Emanuelle II. Polna je prestižnih trgovin in … Tudi McDonald’s je notri.

Zloglasna Scala. Ne vem, ali je nikoli prej nisem videla na televiziji, očitno ne, kajti pričakovala sem veliko bolj razkošno zgradbo.

Ter park Sempione. Nisva raziskala vseh njegovih lepot, kajti ura je bila že skoraj osem zvečer, za nama pa več kot deset ur hoje in … Jup, pred očmi sem imela samo še hotel, v parku pa sem opazila zgolj in izključno klopi.

5 Responses to “Žogca na poročnem potovanju peti del! aka Znamenitosti Milana!”

  1. The Saint said

    Zakaj pa pišeš zgolj v ednini? Mislim, sem šla na teraso, sem fotografirala v katedrali (fuj te bodi). Menda ja nisi sama hodila na streho katedrale, medtem ko je gospod kofetkal na trgu?

  2. zogca said

    Pa sem šla na katedralo res sama in ja, je res gospod mož takrat kofetkal na trgu. Zakaj vprašaš?😉

  3. karmen said

    Italija meni zelo potegne, Milano pa čisto nič. V bistvu se mi zdi najgrše italijansko mesto, kar sem jih videla. Po slikah sodeč pa vseeno ni tako napačen, kot se je meni zdel v živo.

  4. zogca said

    To lahko pomeni samo to, da sem jaz dobra fotografinja. :mrgreen:

  5. karmen said

    Očitno si res.🙂

Leave a Reply

 
