Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jaz pa brez nje ne znam več živeti!

Posted by zogca na avgust 19, 2011

BREZ TEBE ME NI

S svojim hrepenenjem
si me zgrabil kot val
in me iztrgal lunini resničnosti.

Utonila sva v tvoj svet
sanjskih svetlob,
kraljestvo nedotakljivega.

Ljubil si mojo dušo in moje telo,
z ljubeznijo, ki ne prenese tal,
ki jo vsak najmanjši drobec
resničnosti rani …

Preresnično si me položil
nazaj na lunin sij,
da bi rešil ljubezen,
ki si jo sanjal
in mi je nikoli nisi
zares namenil …

Jaz pa brez nje ne znam več živeti.

Nevenka Klemenc

13 Responses to “Jaz pa brez nje ne znam več živeti!”

  1. zogca said

    Že dolgo nismo imeli poezije in to se ne spodobi. Ena od Nevenkinih pesmi tokrat, kar se mene tiče med najboljšimi.

    Tale od Chicaga gre super zraven.

  2. maxi said

    Uf…Nevenka, res polna utripa pesem.

  3. zogca said

    Jaz sem v hudih časih njene pesmi res najbolj čutila. Pa Nežo Maurer tudi.

  4. maxi said

  5. zogca said

    Kje najdeš tako dobre pesmi? Jaz tako redko kaj odkrijem, pa še to ne bi brez FB.

  6. maxi said

    Je dobra, a ne?!
    Pozabljaš, da sem rock ‘n’ roll soul, kar pomeni, da takšno in podobno glasbo spremljam že po defaultu.🙂

  7. maxi said

    Tudi tale tvoja mi je všečna;

  8. zogca said

    Ja, tale je pa moja z zelo hudo energijo!!!

  9. zogca said

    Pa tale spodaj mi tudi ima strašno energijo. Je prevod v angleščino, tako da besedilo vidiš. Konec mi res ima tako energijo, da bi jo imela za rodit s teboj, pa gospod pravi, da ne morme takšnega nasilja zganjati nad otrokom.

  10. maxi said

    Res malo drzna za v porodno sobo😉

  11. zogca said

    Sem dobila par predlogov za porodno sobo. Ti povem, da zraven zaspim, ne rodim.:mrgreen:

  12. zogca said

  13. zogca said

Leave a Reply

 
