Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čakam ga!

Posted by zogca na avgust 17, 2011

72 Responses to “Čakam ga!”

  1. zogca said

    Jaz bi, da se uščije. Čeprav mi je uspelo priti na hladno in ne umiram več od hudega.🙂 V bistvu mi je prav prijetno zdaj, ampak vseeno naj se uščije.

  2. lynx said

  3. lynx said

    Povprečna ženska je rajši lepa kot pametna,
    ker povprečna ženska ve,
    da povprečni moški boljše vidi kot misli.

  4. zogca said

    Pa še res je. Ampak če ne gre drugače, je treba biti pa pametna. :mrgreen:

    Saj pamet tudi prinese nekaj bonusov.😉

  5. Jaka said

    Ker še vedno ni mojga rajca, si ga rihtam sam🙂

    Faaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk, ta baba je tok huda, da ne morem verjet.
    Najbolj seksi del pa je, ko si umiva pazduhe, seksiiiiii total med tem početjem.

  6. Sneguljčica said

    A o tem, da Severina pričakuje naraščaj, pa ne bomo nič??

  7. zogca said

    Sneguljčica, bomo kaj o tem, da se je danes rodil novi Janša?😉

    http://24ur.com/novice/slovenija/janez-in-urska-dobila-sina-crtomirja.html

    Mi je ime všeč.🙂 No, všeč mi je ime Črt, ne Črtomir, ampak blizu smo.

  8. zogca said

    Drugače pa še čakam dež. Ali pa konec poletja. Nekaj.

    Ponavadi jokam, ker bo konec poletja, letos pa …

  9. karmen said

    Črt je bil tudi pri meni v ožjem izboru dokler mi ni kapnilo, da mi samostalnik črtiti ni všeč.🙂

  10. zogca said

    Misliš glagol:😉 Danes ful črtim ljudi, ne vem, zakaj.😉

  11. karmen said

    Glagol sem mislila ja. Lapsus. Prvič pa slišim da je v slovenščini beseda črt tudi samostalnik in pomeni sovraštvo, mržnjo.

  12. karmen said

    Sicer pa Žogca, dež čakam tudi jaz, iz malo drugačnih razlogov kot ti. Moji travici tale suša sploh ne paše. Dokler jo zalivam z deževnico iz našega vodnjaka še gre, potem pa te zmanjka. Z vodo iz vodovoda je raje ne zalivam, razlog stroški, pa tudi travi ne paše tako kot deževnica.

  13. zogca said

    Oja, prav zato je meni prijateljica vedno govorila, da ne, da tega imena pa ne.

    Zdaj pa tako in tako … Prav veliko moja beseda pri izbiri imena ne šteje.😦 Ali pa bolje, ne uspe mi izsiliti svojega imena.😦 Razmišljam, da če bi se mogoče blazno ubogo delala do decembra in strašno kakor trpela, da potem mogoče … Mah … Pa saj bo to tako in tako prebral, tako da odpade. :mrgreen:

  14. zogca said

    Če vam je premalo vroče, moje dame …❗

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-postaven-bogat-in-po-novem-se-samski.html

  15. karmen said

    K frizerju bi ga peljala in mu prepovedala depilacijo nog in prsnega koša.🙂 Ne vem no, ti deci se depilirajo, manikirajo, puščajo dolge lase, še pramena si dajejo….

  16. zogca said

    Počakaj, pa saj mogoče pa ni dlakav po prsih. Je čisto možno.

    Postrigla bi ga pa tudi jaz.🙂

  17. maxi said

    Prav strašljivo, ja….je tudi mene strah, da pravih dedcev več ni, vse diši po metro…

  18. zogca said

    Ja, jim moramo dati vedeti, da nam metro ni všeč. Saj verjetno zaradi nas postajajo metro.

  19. maxi said

    Naj se sliši še tako osladno, ampak meni se tukaj sline cedijo…:mrgreen:

    http://www.sebastiancavazza.si/

  20. maxi said

    black, black….😀

  21. karmen said

    He he Maxi, če smo že pri slovencih, sem jaz pa za to

    http://www.erazem.com/

  22. zogca said

    Erazem je meni fuj, Cavazza mi je pa fejst, vedno bil, vsaj vizualno.

  23. karmen said

    Žogca, sva že ugotovili, da si midve ne bova hodili v zelje.🙂

  24. zogca said

    Ne, res ne. Pa tudi z Maxi si ne bosta, to ti povem.😉

  25. Sneguljčica said

    Meni je Črtomir krasno ime, prav prija poleg vseh teh m o d er n i h skropucal

  26. The Saint said

    Mene Črtpomir (kot sem napisal včeraj na FB) spominja na Krst pri Savici, torej na slabiča, ki je zaradi ženske zavrgel vse ideale in vrednote za katere se je boril ter obenem dopustil, da so vsi njegovi prijatelji in soborci, ki ga v najtežjem trenutku niso zapustili, umrli zaman (zaradi nazorne interpretacije tega mnenja in označitve Bogomile “za eno navadno kurbico”, sem pri Slovenščini v drugem letniku fasal cvek čez pol redovalnice, ampak sem še naprej vztrajal pri tem in vztrajam še vedno). Je pa seveda res, da sta bila oba zgolj junaka pod peresom našega Frenkija, ki že zaradi RKC enostavno (še posebej v prvi polovici devetnajstega stoletja) ni mogel dopustiti, da bi Črtomir zgrabil Bogomilo in z njo zbežal na varno… Oki, dovolj moje filozofije, hehe. Hočem reči da prav zaradi tega mlačnega Črtomirjevega karakterja sam ne bi nikoli tako poimenoval svojega sina. No, malo morda tudi zaradi tega, ker bi me preveč spominjal na enega znanca Črtomira, ampak to je prav tako zgodba za kdaj drugič.

    Me ima da bi vprašal kakšen predlog želi Žogca izsiliti pa raje ne bom izzival🙂😛

  27. The Saint said

    @Snegulja: To je tudi res. Ob imenu Taj dobim rdeče pike po telesu

  28. zogca said

    Ne napišem imena, ker mi ga bo sunila kakšna, ki ima moža, ki ima boljši okus za imena in ji bo dovolil tako poimenovati otroka. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Me ima da bi vprašal kakšen predlog želi Žogca izsiliti pa raje ne bom izzival

  29. lynx said

    …ker bi me preveč spominjal na enega znanca Črtomira

    Špacapana? :mrgreen:

  30. zogca said

    Mi smo imeli v šoli enega Črta, Črtomirja. Pa so ga vsi klicali Piki. Je bil pa lušten fant.😉

  31. maxi said

    Žogca… a pri vas ste torej prepričani, da čakate fanta?

  32. zogca said

    Ne, pri nas VEMO (je Stanko prejšnji petek povedal), da čakamo punčko.🙂

  33. lynx said

    Če slučajno še nisi zasledila, nekaj predlogov… 😀

    http://www.namenerds.com/uucn/pop/2010/2010xy1.html

    Na 5978. mestu ameriške lestvice za leto 2010 za žensko ime je naprimer Zylynn, na 6257. mestu za moško pa Zzyzx.

    Ja ne boš rodila kake navadne Ane ali Neže… 🙂

  34. The Saint said

    @Lynx: ne, enega drugega, ki je med drugim dobil tudi zgodbo na mojem blogu🙂

  35. zogca said

    Ufff, kakšna zbirka!!!!!

  36. maxi said

    Aaa, sem predvidevala, da fanta….ker je bilo govora o moških imenih najprej.
    Hmmm, punčko torej, jah jaz imam eno neizpolnjeno ime za deklico v “žepu”… he he

  37. zogca said

    Ja, zaradi Črta je bilo govora o moških imenih. Midva se zdaj pogajava o ženskih. Je pa res, da sva imela za fantka fiksno dogovorjeno, za punčko pa … Tudi fiksno, ampak malo manj fiksno in ko sva izvedela, da je punčka, so se pogajanja odprla na novo.

    A javiš na mejl neizpolnjeno ime? Saj si rekla, da ne boš veš, a ne?

  38. maxi said

    Erazem tudi mene ne gane kaj dosti, verjetno edini blondinec, ki mi je res všeč je D.Beckham.

  39. lynx said

    Hmmm, punčko torej, jah jaz imam eno neizpolnjeno ime za deklico v “žepu”… he he

    Jaz bi ti rade volje pomagal popolniti ta “manjko”, ampak menda žal delam samo fante. Sicer pravijo da poskusiti ni greh. 🙂

  40. webmaher said

    Ker bo Žogca torej rodila punčko bo Juventina:mrgreen:
    Kako bi bilo ime fantku pa prodam na licitaciji: začetna cena je 999€ z DDV … kdo da več …:mrgreen:

  41. lynx said

  42. maxi said

    Uuf, Lynx…s takšnimi idejami boš mene samo prestrašil… he he
    Takšne akcije lahko rezervirava za naslednje življenje.😀

  43. karmen said

    Žogca, sem ti rekla, da bo punčka? Jaz sem imela samo za punčko izbrana imena, dokler ni Slavko zatrdil, da to, kar vidi je lulček in ne ščegetavček.🙂

    Moja punčka bi bila Lucija (sama pozitivna simbolika) in bi jo klicali tudi Lučka. Evo me je prijelo. A zna kdo punčke delat?

  44. zogca said

    Aja, seveda, ti veš.😉

    Kako bi bilo ime fantku pa prodam na licitaciji: začetna cena je 999€ z DDV … kdo da več …

  45. zogca said

    Si, si. So pa širne ljudske množice govorile, da bo fantek. Nekateri celo, da se jim zdi nemogoče, da bi jaz bila mama punčke. Pa jaz v bistvu zelo pašem v pink svet.

    Žogca, sem ti rekla, da bo punčka?

  46. webmaher said

    Žogca pošlji mi kako ornk slikco pa pošljem ponudbo enmu Šejku za samo 999.999, 99€ kar je manj kot milijon:mrgreen:
    Karmen a ti doniram po naravni ali umetni poti:mrgreen:

  47. maxi said

    Kaj praviš Žogca, nisi ravno navdušena nad mojim predlogom😉

  48. karmen said

    Web, ne bi mačka v žaklju. Če si v treh poskusim do sedaj naredil tri punčke, si taprav.🙂

  49. zogca said

    Maxi, nisem bila doma zdaj tri ure. Sem šla do staršev. Si mi mejl poslala? Šibam pogledat in ti javim.

  50. zogca said

    Je Stanko pisal, da so moški (samo to je verjetno redko, ne vem), ki imajo večino semenčic enega spola. In ja, eni res naredijo po štiri punčke. Ali štiri fantke. Kar je statistično zelo malo verjetno, če bi bile semenčice pol pol.

    A zna kdo punčke delat?

  51. zogca said

    Maxi, poslala sem ti mejl.

  52. trisha33 said

    A punčka bo? Fajn. Meni je za punčka stokrat lažje imena izbirat kot za fanta. Pri nas bo lulček in imava kar problem pri imenih.😉

    Sicer pa tudi jaz prvič v življenju komaj čakam konec poletja, ker tole je pa neznosno. Še posebej v naši vroči, suhi dolini.

    Črtomir mi ni všeč, mi je pa lepo ime Črt, samo kaj ko pomeni sovraštvo, mržnja. Ne vem, človek bi mislil, da sta Janševa kaj poguglala pomen imena….

  53. lynx said

    <blockquote cite<Je Stanko pisal, da so moški (samo to je verjetno redko, ne vem), ki imajo večino semenčic enega spola.</blockquote cite<

    Kolikor jaz vem, se spol identificira šele, ko je zarodek star nekaj dni. Ali je to odvisno od semenčeca ne vem. Menda je nekaj v zvezi s kromosomi. Janis bi vedela.

  54. zogca said

    Joj, res ne vem. Tako sem prebrala. Predvidevam, da se to da videti že iz semenčice same, kakšne kromosome ima. In da so jemali spermo in gledali, koliko je kakšnih, potem pa delali zaključke.

    Kolikor jaz vem, se spol identificira šele, ko je zarodek star nekaj dni. Ali je to odvisno od semenčeca ne vem. Menda je nekaj v zvezi s kromosomi. Janis bi vedela.

  55. zogca said

    Meni v Ljubljani znese brez problema, sploh mi ni hudo vroče. Če pa sem na Primorskem, mi je pa za umret, za dušo spustit. In kar pobegnem, neznosno. Je tako vroče v stanovanju, da lažje diham na balkonu na soncu. Potem si pa misli, kako mora biti v stanovanju vroče.

    Sicer pa tudi jaz prvič v življenju komaj čakam konec poletja, ker tole je pa neznosno. Še posebej v naši vroči, suhi dolini.

  56. zogca said

    Predvidevam, da je morfologija potem za teboj. Knjižica popisana z merami, raziskovanje po netu … Jaz sem vse prečekirala. Pa nisem edina, vse to delamo. Prav trapasto, če ti reče, da je vse v redu, je treba it še čekirat, kot da me vemo več od njih.😉

    Pri nas bo lulček in imava kar problem pri imenih.

  57. trisha33 said

    Še zdaj ne znam citirat na tvojem blogu.😦

    Ja, morfologija je mimo, čeprav mi je moj G rekel, da mi bo naslednjič še enkrat vse pogledal, ker da on to pač tako dela. Ok, ni problema.😉 Itak, da sem vse prečekirala še enkrat. Jaz zase priznam, da sem obupna glede tega.😉

    Ja, potem veš kako je meni na Primorskem. Dobro, da imam v bajti klimo….

  58. zogca said

    Ti, jaz tudi ne znam citirati, čeprav se zdi, da znam. Jaz enostavno prekopiram tekst, napišem svojega, potem pa v administraciji bloga popravim. Ker tam lahko moderiram in je funkcija citiranje. Prav glupo so to naredili, ko so spreminjali. Moram res na njihov forum in vprašat.

    Meni ni pa nič rekel, ali bo še enkrat ali ne. Mislim na to v 30. tednu. Vidim na forumu, da ima cel bataljon žensk tudi izvide iz 30. tedna. Hkrati pa vidim, da piše, da v normalni nosečnosti sta samo dva UZ, tisti prvi v osmem tednu in potem morfologija v 20., da drugo v bistvu ginekologi delajo, pa ne bi smeli, če ni nekega zdravstvnega razloga. Mi je čudno, da zdaj do konca nihče ne bi več pogledal dojenčka, ali je vse v redu. Čeprav če so organi zdaj v redu, naj bi tudi potem bili, samo večji. Kaj jaz vem, ko ne vem. Vse je bilo b.p. in vse mere prav v povprečju. Mi je vse kvadratke popisal plus še zraven, res temeljito. Govoril pa ni nič. Je rekel, da je vse v redu in to je to. Ne vem, ali naj ga na pregledu še kaj vprašam. Vidim, da vse vedo, kako dolgo maternični vrat imajo, jaz pa ne vem. Razen če je to tista številka, za katero nisem ugotovila, kam sodi. Ker po prebranem na forumu sodim, da zdaj že vedo, koliko je dolg, ker vidim, da so ene že imele cerklažo ali kaj že. Meni ni nič omenjal, torej je v redu.

    Oja, vem. S tem, da pri meni na Primorskem ni klime, celo stanovanje pa obrnjeno na zahod. Pa ko pritisne noter, verjemi, je zunaj na soncu bolj toplo. In ko se moj mož spravi še kuhat … Me je v ponedeljek skoraj kap, ne hecam se. Potem sem bila v torek že v Ljubljani.🙂

  59. trisha33 said

    Ja, vem naj bi bila le dva UZ. Mogoče je pri meni drugače, ker sem imela težave in sem na bolniški. Čeprav mi je na zadnjem pregledu rekel, da zgleda čisto vse ok. Ne vem kaj naj ti reče, zakaj je pri meni izjema…. Meni je maternični vrat zmeril, ker so me prej v bolnici (ko sem zaradi krvavitve bila na ugrenci) hudo prestrašili, da imam skrajšan MV in napisali to tudi v izvid. Ja čudno, da sem imela skrajšan, če pa mi je dežurni G tako pritiskal, da so mi tista njegova orodja kmalu skozi usta ven pogledala…. Če ne ga po moje tudi meni ne bi meril. Dolžino MV ne napišejo tam zraven mer otroka, ampak na en drug list v materinski knjižici. Poglej, saj boš videla, je ena taka manjša tabelica. Če je tam kaj napisano, potem je to to, če ne pa verjemi, da je vse ok. Se mi zdi, da mi zadnje dni pospešeno trebuh raste, mi sega že zelo visoko, tako da, me že vse tišči, po kosilu pa sploh. Kaj šele bo???

    Ma ja, pri nas v goriškem kotlu je grozno. Pa sem sicer velik ljubitelj poletja in vročine, ampak letos pa mi ni za zdržat.

    Ej, tudi jaz igram smrkce🙂. Ma nikamor ne zganem. Ene hiške mi nikakor noče dokončat, če ne plačam. A to lahko potem v višjih levelih vseeno zgradiš do konca? Vem, da si že dosti pred mano, zato sprašujem.🙂

  60. zogca said

    Ti, jaz nikjer v knjižici ne vidim nič o MV. Je gotovo v redu, ker če ne bi bilo, bi ukrepal ali pa vsaj omenil. Jaz Stankotu popolnoma zaupam, tako da je trapasto, da se sploh ukvarjam s tem in iščem nekaj, da bi bilo narobe, če zaenkrat nič ni. Meni se pa ne zdi, da bi mi zdaj rastel trebuh, se mi zdi, da mi je julija zelo zrastel, tako prav opazno, zdaj pa po malem. In tudi dvignil se je julija. Vem, ker na morju je bil že precej visoko in precej velik. Takrat sem se potem tudi spravila kupit nosečniško kiklo, ker so mi bile moje kikle premajhne in jih nisem mogla več zapeti.

    Jaz sem tudi vedno oboževala poletje, pa ti povem, če bi bila danes v Gorici, bi verjetno norela in blaznela, ker ni za preživet v nosečem stanju.

    Mislim, da so tri zgradbe v Smrkcih, ki jih ne moreš zgraditi brez plačevanja, druge pa vse lahko. Pač teh treh nimaš, nobene škode. Moja Smrčja vas je pa čisto polna in nimam kaj delat, pa sem zato žalostna. Bi lahko dali kaj več prostora, ker zdaj je ratalo brez veze. Sem pa jaz že 26. level.

  61. zogca said

    Drugače je pa najina punčka že blazno popularna, že dobiva darila.🙂

    To darilo je od Alexie, ki je drugače punčki botrca. Ne v cerkvenem in tem smislu, ampak tako.

  62. trisha33 said

    Oooo kako kjut.🙂

    Naš fantek je tudi že dobil v dar prve copatke.🙂 Jaz itak začnem z nakupi šele oktobra, vendar že kar nekaj časa zbiram informacije o previjalni, vozičkih, posteljici….

    Ja shit no, potem sem si izbrala ravno tiste bajte, ki jih ne moreš drugače zgraditi. Sicer imam zelo rada smrkce, me pa moti “komercialna narava” teh igric na FB. Oni bi samo reklamirali igrico s tem, da bi radi, da vsak drekec pekec deliš z drugimi na tvojem zidu in da bi čim več kupil z mastercardom.

    Škoda, ker ne predvajajo v kinu nesinhronizirane verzije. Bi jo šla raje gledat kot pa poslušat sinhronizirano. Sinhronizacija bi mi bila ok edino, če bi bili isti glasovi, kot so bili v risanki v času našega otroštva.

  63. trisha33 said

    Aja, glede meritve MV – tabelica je na 10. strani materinske knjižice (dolžina mat. ustja).

  64. zogca said

    Na strani 10. imam jaz za presejalne teste vpisano, pa neki intrauterini posegi, to je prazno, pa zdravila v nosečnosti, tudi prazno.

    Je pa tabela na strani 11, ampak to so druge stvari.

    AC je velikost trebuščka od dojenčka, HC in BPD je pa glavica, velikost in obseg. Jaz MV ne vidim nikjer. A nimamo vse istih knjižic?

    Ja, tam, kjer so kovanci zraven narisani, zlati, pa FB piše, tiste je treba plačati. So pa ravno prve na spisku.

    Ja, jaz bi šla tudi raje gledat nesinhronizirane, ampak če jih res ni, potem ni kaj. Mi gremo gledat naslednji teden, ene osem skupaj.

    Ja, glasovi bi bili idealni tisti naši, iz našega otroštva. Mi smo stari ljudje, ne maramo sprememb.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  65. zogca said

    A si glede previjalne tudi ti prišla do zaključka, da je ponjo najbolje iti v Ikeo?

    http://www.ikea.com/it/it/catalog/products/S19847862

  66. trisha33 said

    Na 10. strani je dolžina mat. ustja v prvi tabeli zgoraj na strani (med presejalnimi testi). Mislim, da bi morali imeti enake knjižice.

    Glede previjalne pa ne vem kaj narediti. Še razmišljam ali je fajn, da imaš zraven pipo ali to ni tako potrebno. Ker če je dobro, da je tekoča voda zraven, potem moram nabaviti mizo na koleščkih, sicer pa bom previjalni kotiček imela v enem kotu v kopalnici in bom v tem primeru kupila le podlogo. Nekaj takega: http://b2c.baby-center.si/article.asp?ArticleID=160600

    Kaj ti meniš o bližini pipe? In ostali izkušeni starši?

  67. zogca said

    Meni tiste plastične na koleščkih delujejo preveč nestabilno. Sem jih preverila v trgovini. Drugače bi bila v kopalnici zame rešitev pralni stroj in podloga, ker imam kopalnico polno in niti pod razno v njej ni placa za previjalno mizo. Midva jo bova imela v spalnici.

    Ja, zdaj pa vidim. Pri meni je prazno, nič ni vpisal noter.

  68. zogca said

    Sem videla zdaj, da si vprašala na MON-u.🙂

  69. trisha33 said

    Ja, da vidimo, če bo kakšno pametno mnenje. Čeprav bi morala dati kakšen ultra udaren naslov, da bi sploh kdo prebral. Glede na to, kar zadnje čase berem na tem forumu, sem resno zaskrbljena za splošno inteligenco v tej naši družbi.😉

  70. zogca said

    Ooo, pa že je odziv.

    Čeprav tej temi http://med.over.net/forum5/read.php?151,7130682 pa nisi niti do kolen.:mrgreen:

    Skrb pa delim s teboj.😉

  71. trisha33 said

    Haha, imam premalo domišljije, da bi kakšno tako temo odprla.🙂

  72. zogca said

    Ooo, jaz bi znala, ampak mi je trapasto provocirati folk po forumu. Mislim, to ti mora prav dolgčas biti, da se to greš.

Leave a Reply

 
