Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Lepotci na počitnicah!

Posted by zogca na avgust 5, 2011

Če ne morem znova na počitnice, pa vedno lahko (dokler seveda delata računalnik in internet) virtualno prek fotografij počitnikujem s tistimi, ki se te dni lahko namakajo v morju, oddaljenem in bližnjem. David Beckham je seveda daleč, v Kaliforniji. On pravzaprav niti ni na počitnicah, čeprav mnogi verjetno smatrajo celo njegovo življenje za počitnice. Nogometni lepotec je v bistvu svoje tri mladeniče (na fotografiji sta samo Romeo in Cruz, je bil pa drugače zraven tudi Brooklyn) peljal surfat. Victoria in Seven seveda nista šli zraven.

Tudi meni všečni Hugh Jackman se je na počitnicah posvečal potomstvu. Ne, ne vem, kje je bil.

Zato pa toliko bolje vem, kje je bil z družino Jon Bon Jovi. So se pač sosedi pohvalili. Saj mi bi se tudi, kajne? Seveda, na Hrvaškem.

Seal s svojo veliko družino in prelepo ženo Heidi Klum počitnikuje na jahti.

Na jahti je tudi Simon Cowell. Predvidevam, da rita pripada Mezhgan Hussainy, je pa res, da nisem na tekočem.

In še Michael Ballack. Sam. Oziroma naj bi počitnikoval s prijateljem. Žal lokacije ne vem, pa tako in tako je lepi Michael že doma.

In jaz? Z nogami v lavorju, aha.

13 Responses to “Lepotci na počitnicah!”

  1. Karmen said

    Da te naučim, kaj je rajc….🙂

    http://www.filmyfriday.com/hollywood-news/daniel-craig-hugh-jackman-probable-to-be-cast-as-the-gunslinger-in-ron-howards-dark-tower

  2. zogca said

    Vem jaz, da je Daniel rajc. 😀 A si ga privoščimo enkrat zelo kmalu?😉

  3. Karmen said

    Full monty, če se da.🙂

  4. maxi said

    Am, jaz bom kar spodaj pri Juanesu ostala.:mrgreen:

  5. zogca said

    Karmen, a se da?😉

    Maxi, kar, kar.😉

    Meni pa je, bemtiš, Beckham vsak dan bolj všeč.

  6. maxi said

    Ja saj sem hotla pripomnit, glede na to, da mi blondinci ne sedejo …. izvzamem Beckhama.😉

  7. zogca said

    A ne? David je ekstra.

    Lej, kako je kjut. http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/07/31/surfing-u-s-a-david-beckham-and-his-boys-enjoy-the-malibu-waves-115875-23308852/

  8. maxi said

    Da, da…..precej lep.

  9. webmaher said

    4Maxi ajs samo :mrgreen:

  10. Jaka said

    Hej, hej, pogrešam obljubljene rajcem, zato se bom zadovoljil z zgornjo Mezhgan Hussainy, ki je ena zelo, zelo huda mačka. MILF v pravem pomenu .

  11. Jaka said

    Heidi Klum pa meni najbolj na svetu huda tule:

    Njaaaaaammmmmmmmmmiiiiiiiiiiiii.

    Pa tule:
    http://cdn.ladyobama.com/wp-content/uploads/2010/04/heidi-klum-nude.jpg?9d7bd4

    Zavidam Sealu, joj, kako zelo zavidam Sealu.

    Drgač pa me boli kaj ostali pravijo o njej, ampak meni je Coco prava baba. Rit in joške tako kot mora bit;:


  12. Jaka said

    Če pa zbiram to beach fotke, pa zmaga Rihanna, o kako zelo zmaga ta moja mala čokoladica:





    Joj, kako je kjut in seksi. Njammmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

  13. zogca said

    Vidim, da moram nujno dati še en rajc. Bom.😉

Leave a Reply

 
