Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In še rajc za pupe!

Posted by zogca na julij 31, 2011

Če so rajc dobili pupiji, ga morajo tudi pupe. In če je rajc za pupije bil glasben, potem se spodobi, da je tudi rajc za pupe glasben. Odločila sem se za gospoda, ki ga rada pogledam, še veliko raje pa poslušam. Ime mu je Juan Esteban Aristizábal Vasquez, ampak če ga poznate, ga verjetno poznate kot Juanesa. Kolumbijski pevec je prodal več kot trinajst milijonov albumov, prejel sedemnajst latino grammyjev in enega čisto pravega grammyja. Ne vem, katera pesem velja za njegovo največjo uspešnico, ampak …

… pri meni je najbolje zapisan s pesmijo La camisa negra. Fantastična melodija in še bolj fantastično besedilo.

A Dios le pido. Še ena fantastična melodija in še eno fantastično besedilo. Ker se zavedam, da nihče ni strašno navdušen nad tem, da mi mora prevajati besedila iz španščine, sem vztrajala samo pri prevodu teh dveh pesmi, vse druge Juanesove poslušam na slepo.

Volverte a ver. Para tu amor. Es por ti …

Seveda je gospod samo za občudovanje in poslušanje, kajti oddan je. Fotografije njegove soproge bi lahko uporabila za novi rajc za pupije, ampak … V mislih imam neko drugo lepotico.

4 Responses to “In še rajc za pupe!”

  1. karmen said

    Žogca, midve si očitno res ne bova hodili v zelje.🙂

  2. maxi said

    Khm….am…tole pa ni slab izbor.🙂

  3. zogca said

    Karmen, me fejst veseli.

    Max, je to mogoče? 😯 Tebe pa tako težko zadovoljim in če mi je uspelo …😀

  4. alja said

    Meni je tudi všeč…ampak še bolj pa mi je tale gospod, poznan iz serije iz JAG: David James Elliot…zelo lep nasmeh.
    Aja, pa od 1992 je poročen z isto žensko, kar je pohvalno.

Leave a Reply

 
