Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena, ki mi je strašno všeč!

Posted by zogca na julij 30, 2011

12 Responses to “Ena, ki mi je strašno všeč!”

  1. zogca said

    Dobro jutro! Vstala sem šele opoldne, ker sem celo noč gledala dokumentarce o Juriju VI. V enem od kraljevih videoposnetkov je bila tudi tale pesem in takoj po prvem poslušanju mi je bila blazno všeč, tako da je danes zame nedvomno pesem dneva in jo bom poslušala najmanj stokrat. Kaj pa te dni poslušate vi?

  2. karmen said

    Jaz Leonarda. Kakšen seksi glas….

    Sicer pa… včeraj sem naredila huge napako, s katero sem si pokvarila vikend. Pekla sem borovničev štrudel. In pol nisem mirna, dokler ga čisto ne uničim….

  3. karmen said

    Odhajam v Čatež. V tisto smer ni gužve, vreme še najbolj stabilno, otroci pa itak hepi. Letala bom po tistih toboganih in jao… to sem hotla.🙂

  4. zogca said

    Ufff, jaz sem ga imela na tapeti dva meseca nazaj.😉

    Jaz Leonarda.

  5. zogca said

    Jaz sem prestrašno požrešna zadnje dni. Ne vem, kaj mi je, totalna voljčja lakota. Čez eno uro grem na obisk k Jovanki. Upam, da nima preveč hrane, ker drugače se bom kotalila nazaj domov.

    Pekla sem borovničev štrudel. In pol nisem mirna, dokler ga čisto ne uničim…

  6. zogca said

    Uživaj maksimalno. Jaz sem bila tam dve leti nazaj in se čudovito naplavala.

    Odhajam v Čatež.

  7. zogca said

    Sem se pri Jovanki najedla pite zeljanice, da sem komaj dihala.😉

  8. maxi said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. maxi said

  12. zogca said

    Jaaaaa, ta je dobra. A ti kaj veš, se je Marc ločil od Lopezove? Sem nekaj v tem smislu prebrala.

Leave a Reply

 
