Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Gremo v kino?!?

Posted by zogca na julij 28, 2011

Ker vas opomnim vsako leto, vas bom tudi letos. Nocoj se začenja prireditev Film pod zvezdami 2011, ki bo trajala vse do 20/08. Poletni kino bo že šesto leto zapored na grajski hrib privabil filmske sladokusce, ki si bodo lahko ogledali nekatere najbolj odmevne filme minule kinematografske sezone. Na sporedu bo kar 24 filmov, osem izmed njih bo na Ljubljanskem gradu doživelo svojevrstno premiero ali predpremiero. Vse predstave se bodo začele ob 21.30, v primeru dežja bodo projekcije odpadle, film pa bo na ogled naslednji dan ob isti uri v Kinodvoru. Vstopnice stanejo 3,80 evra, za premiere in predpremiere 4,50 evra. Seznam filmov si lahko ogledate na tej povezavi. Jaz sem že naredila svoj seznam, na katerem je vsekakor Kraljev govor (The King’s Speech), ki ga gotovo ni treba posebej predstavljati. Potem pa Še eno leto (Another Year), ki je dobil nominacijo za najbolj izviren scenarij, govori pa o Tomu in Gerri, srečno poročenem paru, ki se bliža šestdesetim letom, medtem ko se njun odrasli sin Joe nikakor ne more ustaliti. Družita se z Gerrino sodelavko Mary, ki za brezskrbnim nasmeškom skriva zagrenjenost in bolečino ter ju skuša utopiti v alkoholu. Šlo naj bi za tragikomičen potret preprostih ljudi v prizadevanju, da osmislijo svoja življenja. Potem pa Jaz bi tudi (Yo, también), ganljiva humoristična komedija o Davidu, prvemu Evropejcu z Dawnovim sindromom, ki mu je uspelo diplomirati. In seveda ne bi želela zamuditi Socialnega omrežja (The Social Network), ki naj bi razkrival ozadje nastanka enega najbolj odmevnih in finančno donosnih internetnih fenomenov novega tisočletja. Zdaj je pa vse odvisno od vremena oziroma od volje naslednji dan hoditi v mesto še enkrat, v Kinodvor.

29 Responses to “Gremo v kino?!?”

  1. asdf said

    oj!
    priporočam tudi čudovito in skrivnost njihovih oči… gledal tudi črnega laboda, pa meni ni sedel…
    kraljev govor je pa prijeten, duhovit film.
    in že spet ščije! neusmiljeno….
    lp

  2. maxi said

    Biutiful je film Žogca, o katerem sem ti pred kratkim pisala. Še enkrat; vreden ogleda.

  3. zogca said

    Tukaj ne. Upam, da tudi jutri ne bo deževalo, je Kraljevi govor. V vsakem primeru pa se bo treba fejst obleči, ker lani in predlani, ko sem hodila gor, je bilo včasih precej mrzlo, čeprav čez dan temperature niso bile niti približno tako nizke.

    in že spet ščije! neusmiljeno

  4. zogca said

    Aaaaaaaaa …. Bom dala na spisek.

    Biutiful je film Žogca, o katerem sem ti pred kratkim pisala. Še enkrat; vreden ogleda.

  5. asdf said

    “Kraljevi govor”
    nak, nak- kraljev govor, bo pravilno…
    vidiš, maxič, še filme mava iste rada😉
    igra pa on argentinski zdaj v celju, v metropolu…
    lp

  6. asdf said

    in ja, žoga, v hribih je vedno bolj hladno!😀

  7. lynx said

  8. zogca said

    Ups, šibam popravit. Hvala.

    “Kraljevi govor”
    nak, nak- kraljev govor, bo pravilno…

  9. maxi said

    Asdf hm, zdaj morva samo še odkrit, če se tudi smejiva istim stvarem.😉

  10. zogca said

    In če odkrijeta še to? 😛

  11. maxi said

    Potem….se zna zgodit, da je v nevarnosti.
    …am;😛

  12. maxi said

    Takole recimo, se je nevarno igro šel Predin…😉

  13. zogca said

    Po moje ne bi imel veliko proti takšni nevarnosti.😉 Tega komada drugače nisem poznala.

  14. maxi said

    Meni sicer zelo všečen komad, kot še nekaj njegovih.

  15. zogca said

    Moj mož ga občasno veliko posluša. Ne, po moje sem se zmotila, on posluša Kreslina. Saj ne vem, meni so tisti krije vsi isti. Predin, Kreslin, Lovšin. Vem, niso isti, samo meni pa res so.

    Meni trenutno od domačih najbolj sede …

  16. zogca said

    In tale …

  17. maxi said

    Da, Divje od Tabu tudi tvori en lep spomin.🙂

    Kreslin, Predin In Pero se med sabo zelo razlikujejo, moram poudarit; sploh, ker sem velik ljubitelj Kreslina.
    Pred dnevi ujela njegov koncert – neponovljiv je.

    Hm, torej ve, kaj je dobro… ta tvoj mož.🙂

  18. zogca said

    Seveda ve, kaj je dobro. A nisem jaz najboljši dokaz za to?

    V Ljubljani se je tako uscalo, da … je moj kino verjetno nocoj pod velikim vprašajem.

  19. maxi said

    Seveda.🙂

  20. zogca said

    Vedela sem, da se boš strinjala.

    Nehalo scat.🙂

  21. webmaher said

    Ne kaj je dobro, kaj je najboljše ve:mrgreen:

  22. zogca said

    Bila. Odličen film.🙂

  23. zogca said

    Malo raziskujem.

    Takole je dejansko govoril kralj.

  24. zogca said

    In v filmu.

  25. zogca said

    Tole je pa zgodba o pravem kralju, ki je bil (po mojem okusu) blaznoooo lep moški.

    Prvi del.

  26. zogca said

    Drugi del.

  27. zogca said

    Tretji del.

  28. zogca said

    In še četrti del. Čisto sem not padla.

  29. asdf said

    “Asdf hm, zdaj morva samo še odkrit, če se tudi smejiva istim stvarem.”

    ja, to pa ne bo ejnfoh! povej kaki vic, pa ti povem, če je smešno!

Leave a Reply

 
