Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moje novo Mary Jane odkritje!

Posted by zogca na julij 26, 2011

Odkar so pred tremi leti po dobrem desetletju mučenja zasluženi pokoj dočakali moji Mary Jane čevlji od Dr. Martensa, ki takšnega enakega modela seveda več ne prodaja, sem na lovu za tistim pravim Mary Jane modelom. Seveda neuspešno. Na srečo mi je v tem času uspelo odkriti podjetje Art in se zaljubiti v njihove čevlje, ampak vseenoo … Mary Jane je Mary Jane. Zdaj sem jih našla in moram samo še počakati, da bodo v začetku septembra čevlji s prve fotografije prišli v slovenske trgovine, kajti prav takšne hočem …

… čeprav so tudi pisani luštni. Prav takšne bi ali pa rjave. Bi si, če bi imela več denarja, kupila tudi kakšne pisane, ampak v moji denarnici je recesija.

Hmmm. Mogoče bo to objavo prebral moj mož in mi za rojstni dan kupil tiste rožnate-bež na sredini. Je namig dovolj jasen?

Moji zvesti bralci in bralke gotovo veste, da nimam navade, da bi na blogu reklamirala karkoli, vendar bom vseeno pustila povezavo do spletne strani podjetja Alegria, ki je proizvajalec teh čevjev, kajti mogoče pa kakšna od mojih bralk enako zavzeto iišče svoje Mary Jane čevlje in ji bo povezava prišla prav.

28 Responses to “Moje novo Mary Jane odkritje!”

  1. alexia said

    Kot sem ti že povedala zadnjič,veliko imava skupnega,res so luškani, tudi jaz bi si jih morala omislit …grem gledat spletno stran, Žogca srček si !!!

  2. zogca said

    Hvala.😉 Jup, obe si jih morava omisliti, da bova tako kjut hodili okoli.

  3. alexia said

    Joj zaljubljena sem !!!!! Seveda v čeveljce r,avno pravi so, sem vidla ene ,ki imajo ravno, pravo mero, spredaj pri prstih ,hočem jih !!!!Moram tudi jaz namignit mojemu možu 😉 …ups :O …. sem se spomnila 😦 da nimam moža !!!! 🙂

  4. zogca said

    Če nista poročena, to ne pomeni, da mu zakon prepoveduje nakup čevljev. Ravno nasprotno, zato bi se moral še bolj potruditi.

    Drugače pa bi bili zate idealni tudi za v službo. Saj si verjetno prebrala na Fejsu.

  5. alexia said

    Ravno zato ,ker so komot in ne samo lepi,sem se ogrela zanje,kljub ceni.Letos, pa sploh, bi mi prišli prav,ko mam take probleme z nogo,saj veš …Dejansko zame obutev ni več hec…🙂 Tile so meni lepi

    Feliz

    Sweetie Leather

  6. lynx said

    Ravno nasprotno, zato bi se moral še bolj potruditi.

    Aha. Poročene si same sebi znižujete vrednost.

  7. zogca said

    A veš, da sploh nisem pogledala, koliko stanejo. Koliko stanejo?

    kljub ceni.

  8. zogca said

    Pismo, da res. Joj, trapa jaz. Na kubik. 🙄

    Poročene si same sebi znižujete vrednost.

  9. alexia said

    Jap, cena je kar od sto gor,sam ,če seštejem ,da sem letos dala tolk za trojne in nisem mogla z njimi hodit (kje so časi ,ko sem lahko obula karkoli ) 😦 pol eni komot, pač niso niti tolk dragi,če nimaš druge izbire,pa še lepi so 🙂

  10. zogca said

    Oja, saj. Jaz sem tudi zadnja leta dala kar nekaj denarja za čevlje, ki jih nisem veliko nosila in je torej denar bil vržen stran. Najbolj so se splačale zelene Art. No, saj plave so se tudi zaradi poroke.😉 Te čevlji pa vem, da bodo nošeni še in še, zato ni škoda denarja.

  11. Karmen said

    Uf, jaz bi bila v tem smešna. To je bil moj zadnji nakup, v outletu v Toscani, za manj kot pol te cene seveda. Ne izgleda, ampak zelo udobni. http://www.gucci.com/us/styles/257886AMJ001000#

  12. zogca said

    Ufff, elegantni. Zelo lepi, ampak jaz imam kaj takšnega samo za spešl priložnosti. Preveč sem komot, priznam, da bi bila vsak dan v tako visokih petah.

  13. karmen said

    Žogca, saj tudi jaz jih imam samo za po pisarni. Eno nizko omaro v pisarni imam za čevlje.🙂 No, pa včasih za na kakšen sestanek. Drugače pa hodim v službo zdaj v japonkah. To so itak moje najljubše obuvalo.

    Sicer pa imava trenutno nekaj skupnega: tudi jaz si še ful želim na morje, pa dvomim, da mi bo še kaj zneslo. In ful bi bila noseča. Samo bejbita ne bi imela še tretjega za ful time.🙂 V nosečnosti sem bila pa preplavljena s hormoni sreče.

  14. zogca said

    Počakaj, ti bi bila noseča, pa ne bi bejbija? Vidiš, jaz bi bejbija, pa ne bi bila noseča. Pa saj ne, da je tako grozno, ker ni, ampak je vseeno bolje biti nenoseča. Vsaj po moje. Zadnjih pet dni me, na primer, muči zgaga, ki mi je čisti višek. Karkoli pojem, zgaga. Pa se mi zdi, da sem že precej bolj štorasta kot prej. In sem šele na polovici.

  15. zogca said

    Aja, drugače pa sem se spravila brat manifest tebi zelo lepega norca.

    Ajoj, ajoj, ajoj.

    Saj ne vem, če smem pustiti link, da me ne bo kdo obtožil razpečevanja nevarnih norosti.

  16. karmen said

    Ja, saj večina ima v nosečnosti neke težave. Mene so pa ravno v nosečnosti še tiste male težavice, ki jih sicer imam (prehlad pozimi npr.) v nosečnosti minile. Me je pa uničilo to, da noben moj otrok tri leta ni ene noči prespal. Ampak pri tebi bo to drugače.🙂

    Jaz manifesta unega lepotca ne bom brala, me ne zanima, kaj ima za povedati en norec. Čeprav je eden lepših moških, kar sem jih videla zadnje čase.

  17. zogca said

    Aha, drugače bo, seveda. Po moje me bo ravno tako zbujal. V bistvu že zdaj v nosečnosti ne prespim niti ene noči v celoti, včasih grem tudi po štirikrat ponoči lulat. Mi je to blazno zoprno, ker prej se ponoči nikoli nisem zbudila. Včasih sem zjutraj prav zmatrana. Aja, pa ko končam z lulanjem, grem ponavadi še do hladilnika, po jabolko ali puding, to dvoje je nekje moja najljubša nočna hrana.

    Mene pa zanima, kaj je imel povedati. Saj ne, da bom zdaj vse natančno prebrala, ene dele, druge bom samo preletela.

  18. miša said


    Sem kar tule prilepila, da ne bi smetila bloga tvojega moža. Tudi jaz obožujem glasbo tega francoskega skladatelja. Tvoj dragi ima odličen in prefinjen okus. Povej mu to. :))
    Če se ti bo dalo, prisluhni čisto zadnjemu delu posnetka iz filma The king’s speech. Ta del me odnese…

  19. zogca said

    Ta teden grem gledat Kraljevi govor, veš.😉 V bistvu bom nocoj nekaj pisala o tem.

    Bom, da.😉

  20. maxi said

    Lušni….samo niso zame.
    Jaz še vedno iščem Severinine štikle. Dobesedno.

  21. lynx said

  22. lynx said

    Nekatere ženske trdijo, da so vsi moški enaki. Ali ni to malo preveč izkušenj?

  23. zogca said

    Oooooooooo, Maxi.🙂

  24. zogca said

    Veliko preveč.😉

    Nekatere ženske trdijo, da so vsi moški enaki. Ali ni to malo preveč izkušenj?

  25. maxi said

    Ooooow nosečka😉

  26. zogca said

    Ali bodoči nasedel kit, tudi tako lahko. :mrgreen:

    Si se imela lepo?

  27. webmaher said

    Še čeveljčke prodala bom za … juhuhuhuhu:mrgreen:

  28. […] gospe iz podjetja Sinnergy, ki je zastopnik za čevlje Alegria. Verjetno se spominjate, kako sem pred dobrim mesecem dni skakala od sreče, ko sem na spletu odkrila čeveljce, ki so bili kot narejeni zame. In kako sem komaj čakala, da […]

Leave a Reply

 
