Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Obljuba drži rajc!

Posted by zogca na julij 25, 2011

Mislila sem, da ste skorajda vsi na počitnicah, ampak sem se očitno motila, kajti nekateri ste očitno tukaj in željni rajca. Ko sem iskalala pupo, s katero bi lahko rajcala pupije, sem po naključju naletela na fotografijo s premiere Smrkcev, ki si jih moram ogledati in odločitev je padla na Katy Perry, ki večkrat rajca tudi mene. Ne s fotografijami, ampak s pesmimi. Zato bo današnji rajc tudi na pol glasben. ET. Pesem, ki sem jo prvič poslušala zato, ker je ena luštna damica napisala, da se ji zdi najbolj seksi pesem vseh časov.


Meni osebno je bolj všeč Peacock. Sem pač bolj neposredna.

A sem zadela okus tistega, ki si je najbolj želel današnji rajc?

Še ena seksi pesmem. Teenage dream.


In še ena njena. Firework.

Zrajcani? Ali jutri ponovimo vajo?

41 Responses to “Obljuba drži rajc!”

  1. Jaka said

    Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk, zadetek v polno. Oh my god, kaka baba, kaka boginja, kaka postava, kaki joški. Zadela si eno izmed mojih top 5. Kapo dol. Na drugi sliki je nadzemeljsko seksi. Imel sem sošolko, ki ji je bila neverjetno podobna, tudi joške je imela tako velike, vsi smo sanjali o njej, ona pa ni jebala nikogar, pa zavedala se je, da je kraljica razreda. Komad ET je tudi meni njen najboljši do zdaj.

    Žogca, hvala ti za tole, enkraten rajc za danes, prav spočile so se mi oči. Hvala stokrat.

    Četudi divje zrajcan, bi vajo ponovil tudi jutri, lepo prosim🙂
    Me res zanima če ti rata še enkrat zadeti.

    P.S. Nekje sem bral, da Katy obožuje oralni seks, še en dokaz da je baba na mestu🙂

  2. zogca said

    Če mi je danes uspelo tako zelo zadeti, bom jutri ziher toliko bolj falila.😉 Se bom pa potrudila res dati ta teden gor še kakšen rajc, kakšen za pupije in še kakšen za pupe. Vreme je res tako, da je treba zbujati. Čeprav se jaz nad vremenom ne pritožujem čisto nič, da ne bo pomote.🙂

  3. Jaka said

    Tele fotke Katy Perry bi zbudile še mrtve🙂
    Fakkkk, kako je dobra, sladka, seksi, poželjiva in oblinasta.
    Še enkrat hvala za tole, Žogca.

  4. zogca said

    Malenkost.😉 To je smisel rajcev – da je kdo res zrajcan.🙂

  5. Jaka said

    Če tvoj blog prenese tudi vroče komentarje, ti natančno povem kaj se je zgodilo, ko sem videl tele fotke🙂

  6. zogca said

    Blog prenese. Je treba bralce bloga vprašati, ali prenesejo.😉

  7. Jaka said

    Povem ali ne?🙂

  8. zogca said

    Ne vem.😉

  9. Jaka said

    Bom reskiral, pa zbriši, če bo prevroče🙂

    V glavnem, Katy Perry je moj fetiš od nekdaj, ena najbolj vročih in seksih bejbik na svetu. Pa še tej moji sošolki je podobna, na katero sem bil nor celo srednjo šolo. Večkrat se zasanjam in mi roka kam udide, še posebej ko z mojo punco nisva skupaj, ker še ne živiva skupaj. In danes sem bil še posebej horny, saj seksa ni bilo že skoraj cel mesec. Ni blo možnosti, varal pa tudi ne bom. In ko zagledam te fotke, me je odneslo, v divjo in soparno fantazijo, kjer sem s Katy počel skoraj vse kar je možno, najbolj pa sem se zakuril z mislijo kako ji poljubljam joške in muco.

    Eto, to je to, saj nisem prostak, ne skrbi🙂

    V glavnem, komaj čakam na naslednji rajc in zelo me zanima, če boš zadela spet.

  10. zogca said

    Nisem vedela, da imaš punco. Je to nekaj novega?

    Vem, da nisi prostak, toliko te pa že poznam.😉

  11. Jaka said

    Mam, mam, kako leto bo, krasna ženska, vizualno spominja malo na Tanjo Žagar.
    Imava pa dogovor, da si vse intimne reči zaupava. Se je smejala za tole s Katy Perry, ko sem ji povedal🙂
    No ja, ona pa fantazira o Tommyju Leeju, ko jo pač odnese🙂

  12. zogca said

    Jaz zelo lajkam Tommyja Leeja.

    Trenutno pa mi je rajcig pevec te skupine …

  13. Jaka said

    Uf, v spotu pa Tara Reid, njami🙂

    Ko sva že pri rajc pevkah, tule je moj top zadnje čase:

    O moj bog kako je lepa.

  14. zogca said

    Noro sem se jaz trudila poslušati, ampak mi nikoli ni šla, ne vem, mi je bila tudi v depra časih preveč depra.

  15. Jaka said

    Moj naj rajc iz mladosti pa seveda tole:

    Ta ženska pa je krasila vse moje stene, nor sem bil nanjo, res.

  16. zogca said

    Moje stene so krasili … Bend mojega otroštva in mladosti.

  17. zogca said

    Tole pa je NAJ RAJC mojih mladih dni. Če bi mogla navesti enega moškega, ki me je dejansko rajcal, pa ga nisem v živo poznala, je bil to on.

  18. Jaka said

    Nedolžnost pa mi je vzela tale🙂

  19. Jaka said

    Ko sva že pri tenisu, ena in edina, zaradi nje sem ga sploh gledal:

  20. zogca said

    Gabriela??? Jaz je nisem lajkala, za vedno sem in bom fenica Steffi Graf. Ja, vem, njen nos, ampak sori, kar se mene tiče najbolj fenomenalen geštel, če se že zunanjost gleda.

    Pol duše prodam za takšen geštel.😉 In še danes ga ima!!!

  21. Jaka said

    To se strinjam, postava Steffi je dih vzemajoča, o tem ni dileme.

  22. zogca said

    Jaz jo še vedno spremljam, guglam, gledam nove fotke in ja, totalno ji je ostal dober geštel.

  23. zogca said

    Jaz jo še vedno spremljam, guglam, gledam nove fotke in ja, totalno ji je ostal dober geštel.

    Pazi to rito!!!

  24. Jaka said

    Zlo dobra v postavo, meni nikoli kul v faco.

  25. zogca said

    Ker ni eksotična faca.

  26. Jaka said

    Točno tako, bereš me🙂

    Ko sva že pri eksotiki, tole jaz zeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lajkammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:

  27. zogca said

    Ona je meni čisto anti.

  28. Jaka said

    Tudi tule?

  29. zogca said

    Aaa, tukaj je pa v redu.

  30. lynx said

    body of the eighties:

  31. lynx said

    Body of the nineties:

    http://imageshack.us/photo/my-images/11/ellemacpherson13.jpg/

  32. zogca said

    A ni body of nineties vseeno Cindy???

    Za razliko od Steffi je pa njeno telo kar šlo malo v maloro.

  33. lynx said

    A ni body of nineties vseeno Cindy???

    Elle je imela vzdevek Body.

  34. zogca said

    In Cindy, je imela kakšen vzdevek???

  35. zogca said

    Tukaj so vse lepotice poznih osemdesetih oziroma zgodnjih devetdesetih na enem mestu.

  36. webmaher said

    😆

  37. zogca said

    Kje si bil? Pogrešala sem te.

  38. webmaher said

    Jaz vedno tu, tudi če nič ne napišem🙂
    lepo da me vsaj ena kdaj pa kdaj pogreša:mrgreen:
    danes sem okoli tega ravno eni sporočil exkluzivno preko mobija, ki ga sicer niti slučajno ne rabim v te namene in je bila malo paf; samo aja tako je utegnila dahniti jaz pa ja tako:mrgreen:

  39. webmaher said

    Sicer sem pa poznal še eno, ki je bila nora na STefana, ki je nekaj časa nazaj celo v beli Ljubljan odigral exhibiciji z našim Dexterjem:mrgreen:

  40. zogca said

    Stefan je bil v Ljubljani? Zamudila.😦

  41. webmaher said

    še predno sem jaz našel tvoj blog za naprej pa vprašaj, te nič ne Stane:mrgreen:

Leave a Reply

 
