Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena aktualna!

Posted by zogca na julij 25, 2011

32 Responses to “Ena aktualna!”

  1. zogca said

    V bistvu sem se hotela čisto izogniti dvema glavnima novicama zadnjih dni, pa vseeno …

    Amy Whinehouse

    Norveški psihopat

    Vaša mnenja?

  2. Jaka said

    Amy glasbeni presežek, nekaj najboljšega kar je dala muska zadnjih deset let.
    Un norc pa brez komenta, grozno.

  3. zogca said

    Jaz osebno nisem bila in še vedno nisem ljubiteljica njene glasbe, čeprav ne morem reči, da so bile njene pesmi slabe, samo jaz osebno se z njimi nisem nikoli poistovetila. Sem pa kar nekaj po medijih spremljala njene izpade in težave. Ravno prejšnji mesec sem se jezila, ko so jo spustili takšno na oder v Beogradu in sem upala, da je vzornica čim manj dekletom, ker res … Je pa en Anglež zelo lepo včeraj napisal, da tisto, kar je žalostno, ni njena smrt, ampak njeno življenje oziroma je žalostno, da je imel takšno življenje. Sem videla fotko z enega zadnjih koncertov, prav hudooo žalost vidiš z obraza.

    Norveški norec pa … Totalen šok, ko se je izkazalo, da ne gre za muslimanskega skrajneža, ampak krščanskega. Na CNN so komaj prišli k sebi. Bolan um. Bi me začutili, če ga bodo razglasili za normalnega in mu sodili kot normalnemu, priševnemu in prisebnemu človeku, čeprav dejansko to je, samo nor. Pa kako deviantno zamišljeno, najprej bomba v center, da lahko nekje drugje nemoteno pobijaš otroke.

  4. zogca said

    Zdaj sem slišala na 24 ur, pa ne vem, ali sem dobro razumela, da je norveški norec Slovenijo izpostavil kot državo, kakršno bi si on želel. WTF???

  5. zogca said

  6. karmen said

    Kar se tiče Amy – spomnim se, da mi je njen outlook dolgo časa preprečeval, da bi sploh kakšno njeno pesem poslušala, pričakovala sem čisto drugi žanr. Ko sem pa prvič slišala Love is a loosing game, sem bila pa čisto notri, iz nje je pljuskala neka iskrenost, talent, pa tudi ogromno žalosti, izgubljenosti… meni se zdi njen glas predvsem iskren. Spomnim se, da sem nekaj dni nazaj gledala tale video http://www.youtube.com/watch?v=djXeChT0sDI. Sama v temi, poje in solze ji tečejo. Tako iskrena se mi je zdela.
    .
    Kar se pa tiče norveškega norca, sem pa napisala. Zame sta oba dogodka predvsem ena lekcija: nikdar, ampak res nikdar ne sodi po zunanjosti.

  7. zogca said

    Meni je pa pregrozno, da se ne da po sodni poti doseči, da enega takšnega spraviš na silo na zdravljenje. In to ne za sedem dni, kot se je ona hodila zdravit. Če bi se to dalo, bi ona danes gotovo bila še živa.

    Tisto prejšnji mesec v Beogradu je bil tako hud znak za alarm.

  8. karmen said

    No no, Žogca. Ljudje se uničujemo na različne načine. Naj mene zvlečejo v zaprt oddelek in me odvadijo odvisnosti od škodljivih OH? Da ne govorim o kadilcih, ki nenormalno obremenjujejo zdravstveno blagajno in imajo dokazano krajšo življenjsko dobo? Pijano, zadeto, debelo, zakajeno itd osebno pač ni najlepše gledati, ampak nekako imamo pravico sami izbirati svojo usodo. Vem, da boš rekla, da so trde droge nekaj drugega, ampak pri vsaki odvisnosti (od odnosov, interneta, opojnih substanc…)gre za zmanjšano stopnjo zavestnosti in tudi iz trdih drog se po statistiki izvlečejo samo tisti, ki se sami odločijo v nekem trenutku za to. Jaz tudi vem, da mi sladoled zvečer čisto nič ne koristi, ampak ga jem kot zadeta. Moja sestra je odvisna od Coca Cole – ve da se uničuje, pa žlampa to svinjarijo vsak dan. Različna je samo stopnja, kako ti to vpliva na tvoje življenje, da nisi več gospodar svojega lastnega življenja.

    Tudi pri Amy je gotovo bil trenutek, ko je imela dobila uvid v svoje življenje in imela možnost izbrati svojo življenjsko linijo. Mogoče ni imela moči ali pa preprosto ni želala kaj drugega. Jaz to spoštujem. Svetu glasbe je pa dala veliko več kot razne mainstream sweety pretty dolls.

  9. zogca said

    Saj na nek način imaš prav, ampak vseeno ne gre primerjati njene odvisnosti s tvojo (in verjetno tudi mojo) z OH. V bistvu imaš pa prav, sami si smemo izbrati svojo usodo oziroma nam je usoda verjetno kar dodeljena in njena je bila takšna.

    Nujno moram pozdraviti tvojo sestro.🙂

    Tole pa je ta fotka, ki sem jo prej omenjala. http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2011/07/25/amy-winehouse-was-past-the-point-of-caring-after-row-with-lover-115875-23295129/

  10. zogca said

  11. karmen said

    Hm, tole glede usode sva že razpravljali. Veš kako pravi Vadim Zeland v Transurfingu realnosti: Če verjameš, da ti je usoda izbrala življenje, potem ti ga je verjetno res. Če pa verjameš, da je usoda v tvojih rokah, je pa tudi to res.

  12. zogca said

    Ja, to je povsem odvisno od filozofije, ki jo zavzameš, resnica pa bo verjetno nekje vmes, čeprav se jaz malo bolj nagibam k temu, da ti je usoda napisana vnaprej.

  13. alexia said

    Kaj naj rečem,naj počiva v miru ,imela je lep glas in kot pravi ena moja znanka, toliko svetlobe, kot premore človek ,toliko tudi teme ima,na koncu smo le ljudje,ki se učimo…Žalostno pa je ,da se ob tragedijah premaknemo naprej,če ne drugega vsaj ustavimo in za trenutek zamislimo…

    Glede norveškega norca, se strinjam s Karmen: oba dogodka sta predvsem ena lekcija: nikdar, ampak res nikdar ne sodi po zunanjosti..
    .

  14. zogca said

  15. zogca said

    Ena debata na temo norveškega norca: http://med.over.net/forum5/read.php?151,7082454

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. maxi said

    Kar se Amy tiče respect….!
    Njen glas in besedila sta bila kombinacija za prvovrstn glasbo. Čeprav sicer jazz redko poslušam.
    Imela je neprecenljiv talent, očitno ji je pa zmanjkako moči….kakorkoli že Amy R.I.P!

  19. karmen said

    O Maxi, že nazaj? Upam, da si imela srečo z vremenom.. Sicer sem te pa čakala, da ti povem, da sem kupila vse štiri knjige od Djurice in imam nekaj vprašanj zate, če se ti da, ker si rekla, da ga poznaš osebno.

  20. maxi said

    Da, nazaj, zdaj še malo poležavanja doma…🙂 Vreme je bilo veliko boljše kot tu, vendar vseeno manj vroče kot lani tak čas.
    Waau, kupila si Boškotove knjige! Ti kar vprašaj, lahko na mail – bo Žogca posredovala.

  21. karmen said

    Žogca, milo prosim na moj mejl – mejl od Maxi.🙂

  22. maxi said

  23. karmen said

    Maxi, sicer pa lahko tudi ena.jupiterka@gmail.com.

  24. zogca said

    A še posredujem mejl ali bosta prek tega jupiterskega ali kako?

  25. karmen said

    Žogca, če lahko mojega “uradnega” posreduješ Maxi, ti bom hvaležna, ker ga veliko bolj uporabljam.

  26. zogca said

    Bom izvedla to operacijo.😉

  27. zogca said

    Narejeno. Tvoj mejl poslan na dva Maxijina.

  28. webmaher said

    še men, i tata bi Žogca:mrgreen:

  29. Karmen said

    Hvala Žogca.

  30. zogca said

    Kaj bi, Web? Naši damici?

  31. webmaher said

    Eh, si možgančke na pašo dala ali kaj:mrgreen:

  32. zogca said

    Očitno.

Leave a Reply

 
