Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na morju!

Posted by zogca na julij 23, 2011

Sem že doma. Kot vedno teden dni na morju mine veliko hitreje kot teden dni v službi. Zdaj se z gospodom možem ukvarjava s tono perila in mazanjem drug drugega. Zadnji dan sva namreč pozabila na sonce in kremo za sončenje, tako da sva zdaj podobna jastogoma, privlečenima iz lonca. Zdrave navade, pridobljene na morju, pa so žal že pozabljene. Jutro je mimo in nihče od naju ni pojedel zajtrka. Bi, če bi se dalo, z velikim veseljem tudi danes ležala na svoji brisači, ki v bistvu ni moja, ampak je zame tako zelo prikladna, da sem jo seveda zaplenila.

Ne, nisem samo ležala na plaži. Čeprav cel kup ljudi verjame, da nosečnost in kopanje ne gresta skupaj, sem jaz poslušala Stankota, ki ni tega mnenja in plavala, kolikor me je bila volja. Sem pa se, čeprav zelo nerada, odrekla skakanju in drugim vragolijam, kakršne so bile v aqua parku s fotografije.

Skakanje v vodo sem zamenjala z naslednjo aktivnostjo. Če se mi je zdelo, da me kdo preveč kritično gleda, sem se prijela za trebuh in tako “kritiku” dala vedeti, da nisem podobna nasedlemu kitu zato, ker bi pojedla toliko sladkarij, ampak se krivec skriva drugje. Čeprav, če sem povsem iskrena, sem za kar nekaj mase kriva tudi sama. In da, z vsakim dnem sem bolj podobna nasedlemu kitu, svojih famoznih kiklic pa ne morem več obleči. Okej, lahko jih oblečem, ne morem pa jih več zapeti.

Ob večerih je bilo na vrsti kuhanje …

… in največkrat monopoli, pri katerem vedno zmagam. Tako ali drugače pridem do vseh železniških postaj in potem nasprotniku ne pomagajo nobeni hoteli na najprestižnejših lokacijah.

Ker jaz ne zdržim samo na plaži in za mizo, je bilo seveda tudi nekaj skakljanja …

Rovinj.

In Pula. Zdaj pa me spet kliče pralni stroj, ki je medtem opral še en velik kup brisač.

21 Responses to “Žogca na morju!”

  1. lynx said

    Ob večerih je bilo na vrsti kuhanje …

    Čez dan pa na suho?
    Torej sta bila v apartmaju?

  2. Karmen said

    Jaz prvič slišim, da nosečnica ne bi smela plavati. Ravno nasprotno. Plavanje je takrat super, čimveč, tem boljše. Drugo je pretirano topla ali mrzla ali umazana voda. Ampak poleti na morju…..

    Letos sem prvič opazila te napihljive zadeve v morju – seveda sem morala vsak dan skeširati mojemu juniorju celodnevno karto. Samo pit je prišel in takrat sem ga morala zelo na hitro še namazati z zaščito in je že šibal nazaj. Tako mu je sedaj morje približno enakomerno toplicam, še vedno pa preferira Čatež z tobogani, vodnimi topovi in vsem živim. Še malo, pa bom lahko spet izbirala lokacije, kjer je senca in mir in nič drugega.🙂

  3. zogca said

    Kako misliš na suho? Okoli desetih, enajstih zajtrk. Nekuhan, seveda. In potem okoli sedme večerja. Da, apartma. Ima njegovo podjetje na veliko koncih apartmaje in to bom v prihodnje s pridom izkoristila. Cene so ugodne oziroma vsaj enkrat so ti apartmaji cenejši od tistih prek agencij.

  4. zogca said

    Karmen, tvoj komentar se je pa zataknil. Oja, cel kup ljudi to govori in nekateri izmed njih so tudi ginekologi. Sem ravno par dni pred odhodom brala na MON-u o tem, da ni tako malo ginekologov, ki odsvetujejo kopanje.

    Ej, če jaz ne bi bila noseča, bi bila vsak dan na tistih napihljivih zadevah, pa čeprav nisem junior. Toboganov ne maram, veš, ampak na tole bi pa šla. Meni ni do drajsanja (tobogani), mi je pa fejst do skakanja.

  5. Jaka said

    Po dolgem času te spet berem. Poročena in noseča? Pa kako, jebemti? A nisi bila še malo nazaj samska, fraj in divja? Od kdaj se vse tako zelo spremenilo? A sta se po tednu dni poznanstva odločila za poroko in otroka?

  6. webmaher said

    jaka, nikoli več ne bo kot je bilo, še včeraj so bile dovoljene sanje, danes je pa spet je beli dan:mrgreen:
    Žogci bi privoščil še en teden morja😆

  7. zogca said

    Malo več kot teden dni je pa minilo, je bilo pa res hitro. Enostavno se je zdelo prav. Ali je bilo prav ali ne, bo pa tako in tako čas pokazal.

    A sta se po tednu dni poznanstva odločila za poroko in otroka?

  8. zogca said

    Jaz bi tudi še kakšen dan. Zaenkrat mi ne kaže, ampak mogoče pa septembra res uspe še kakšen dan morja.

    Žogci bi privoščil še en teden morja

  9. lynx said

    Za šefico:

  10. zogca said

    Rock N Band pa zadnje čase po dolžnosti veliko poslušam.😉

  11. zogca said

    Sploh je ta komad strašno aktualen.

  12. zogca said

    Moram napisati popravek napisanega v sedmem komentarju, ker je moj najdražji užaljen. Vsekakor vem, da je bilo prav. Tako sem napisala, ker pač nihče ne ve, kaj bo življenje prineslo čez deset, dvajset, trideset let.

  13. Jaka said

    Uf, upam da nisem kaj kriv, da je užaljen, se opravičujem.

  14. zogca said

    Ne ti, jaz sem kriva, ker pišem neumnosti oziroma ne pomislim, kako se bere, kar napišem.

  15. lynx said

    V eni izmed novejših monovskih debat je tekla beseda o tem, kako veš, kdaj in če je nekdo “pravi”.
    Strinjam se z enim izmed komentatorjev, da je lahko marsikdo pravi. Vsaj za določen čas. 😉

  16. zogca said

    Link, link, link.

    Videla sem drugače debato, ampak ne vem, kaj je že bilo, da se mi je mudilo in je nisem prebrala, potem pa mi je ušla.

  17. zogca said

    Iskala in ne najdem. Res pusti link.

  18. lynx said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,7076565,7076924#msg-7076924

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,7076927,7076963#msg-7076963

  19. Kanja said

    Žogca, je blo to v Poreču?

  20. lynx said

    Mislim da v Poreču ni takih plaž.

  21. zogca said

    Ne, Kanja, plaža s fotografije je v Puli. Verudela. Meni je bila ta plaža strašno všeč, je pa res, da mnogi delijo moj okus in je temu primerno tudi polna.

Leave a Reply

 
