Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Uročena od bližine!

Posted by zogca na julij 11, 2011

S TEBOJ

Ko mi bo dano
biti s teboj na najin način,
te odpeljem
na sanjano livado.
S koraki srne stečem
po ozki stezi
med robidovjem.
Pokažem ti ležišče,
ki sem ga vse pomladi
tkala za naju.

Perje noči naju pokrije.
Tvoj vonj se zaleze vame.
Molčiva, uročena od bližine
in tople sape na vratu.

Tanja Petelinek

13 Responses to “Uročena od bližine!”

  1. zogca said

    Čeprav je čisto preveč vroče za bližino …😉

  2. zogca said

    A smo za zimske pesmi? Kdor gori, naj napopa vsaj eno.

  3. webmaher said

    ni potrebe, klima naredi svoje potem, ko je v juniju skorej že delala v nasprotni smeri😆

  4. zogca said

    Fovš sem ti za klimo.

  5. webmaher said

    Vem, hvala Žogca😆

  6. zogca said

    Bi lahko vabil na obisk ženske brez klime? Veš, kakšen naval bi to bil.

  7. lynx said

    Tole me zabava:

    http://med.over.net/forum5/read.php?95,7048152

  8. zogca said

    Za tole si moram pa konkretno vzeti čas. Si ga bom.

  9. zogca said

  10. zogca said

    ŠIBAM NA MORJE, DRUŠČINA!!!

    Hotela sem napisati še eno, dve objavi, preden grem, pa mi ob pleskanju in veliko dela v službi ni ostalo časa.

    Lepo se imejte. In se beremo čez en teden, če ne boste vi takrat na morju.😉

  11. lynx said

    Hotela sem napisati še eno, dve objavi, preden grem, pa mi ob pleskanju in veliko dela v službi ni ostalo časa.

    Ja, ja. Čas kislih kumaric.

  12. Nevenka said

    Tako, Žogca, toliko, da veš…sedaj sem se pa resno lotila knjige, če bo sreča, bo do jeseni…če bi bilo od mene odvisno, bi bilo prej, a čisto vsak, s katerim se dogovorim, da bo kaj naredil, realizacijo dogovora prestavi, poletje je pač tak čas, tako kot pravi Lynx…to mi sicer malo kaplja na živce, po drugi strani pa…kam se mi pa mudi…Bo pa jesen lepša.
    Upam, da uživaš.

  13. zogca said

    Sem že doma.

Leave a Reply

 
