Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Našla sem jo!

Posted by zogca na julij 7, 2011

60 Responses to “Našla sem jo!”

  1. zogca said

    To pesem sem v mislih iskala sedemnajst let, ampak se nikoli nisem zares lotila iskanja, ker sem mislila, da jo bo nemogoče najti, vedela sem namreč samo to, da je bila v reklami za letalsko družbo. Danes pa se spravim na YouTube in prvo ime letalske družbe, ki mi je padlo na pamet, je bila Delta. Ko sem dodala še commercial, sem imela pravo pesem že v prvem poskusu.🙂 Zakaj je nisem poiskala že prej? Eh, če bi jo, se pa danes ne bi tako veselila.

    Poslušajte jo.😉

    In dobro jutro vsem. Nalivam se z jacobsom, da ne zaspim za mizo.

  2. Shirley Valentine said

    To je prva pesem iz cikla Songs of Sanctuary Carla Jenkinsa (poslušala pred nekaj leti v fantastični izvedbi Carmine Slovenice v CD).

    Ti bi samo vprašala “ej, katera pesem je tista znana, ki je bila pred leti v reklami za eno letalsko družbo”, pa bi ti jaz takoj povedala🙂

  3. zogca said

    Bemtiš, se je izkazalo, da to pesem pozna več ljudi, jaz pa takole …

    Ampak tiste country pesmi, ki so jo včasih vrteli na Radiu ena nacionalke, tiste pa nobeden ne pozna, sem spraševala na vse konce.

    Drugače sem danes našla še en kup čudovitih pesmi, ki sem jih poznala, ampak nisem vedela naslova.

    Poznaš tega? Ti je všeč?

  4. zogca said

    Ali tega?

  5. zogca said

    Ali tega?

  6. zogca said

    Sem se lotila iskat spet tisti country komad, ko je že ravno moj dan danes, nič.

  7. webmaher said

    Loto napiši morda boš pa zadela:mrgreen:

  8. lynx said

    Drugače sem danes našla še en kup čudovitih pesmi, ki sem jih poznala, ampak nisem vedela naslova.

    Poznaš tega? Ti je všeč?

    Tole sem jaz vsaj že nekajkrat tukaj nalepil. Nisi poslušala ali imaš slab spomin?

    Original:

  9. lynx said

  10. zogca said

    Saj mogoče sem jo pa ravno pri tebi poslušala. Ker vem, da sem jo slišala v zadnjem času, ampak očitno si je takrat nisem bukmarkala.

    Spomin pa … Ja, leta tudi kaj naredijo.😉

    Tole sem jaz vsaj že nekajkrat tukaj nalepil. Nisi poslušala ali imaš slab spomin?

  11. zogca said

  12. webmaher said

    Kakšna leta lejo, veselo pričakovanje ne pa leta:mrgreen:

  13. zogca said

    Boš rekel, da nisem stara baba?😳

  14. zogca said

    Čeprav poletja 1969 se pa res ne spomnim.😉

  15. Jazz said

    Tud mene je sexualna revolucija povozila kasneje… 😉 Pri Velikem koraku za človeštvo,sem bil pa “zraven”

  16. webmaher said

    Stara baba boš po 70emu, do takrat pa daj gmh, no mal jamraš lahko, kaj več pa ne:mrgreen:
    A I za brana, Tana i Maxi so pa goin vit de vind:mrgreen:

  17. zogca said

    Izbrana je šla na lepše, to vem, za Tano in Maxi pa nič ne vem.

    Ja, počitnice so.🙂

    Ponoči je pa luštno, ko se ohladi. Čez dan ni ravno piknik zadnja dva dneva. Žogca nima klime.😦

  18. maxi said

    Ne še…ne še. Še en teden, potem pa …. gre lenarit Maxi.🙂

  19. zogca said

    Jaz tudi. Ta teden delo in pleskanje stanovanja, potem pa teden dni morja.

  20. lynx said

    …. gre lenarit Maxi

    Doma si aktivna, na počitnicah pa boš lenarila?

    potem pa teden dni morja.

    Kakšen namig za destinacijo dajte, da pošljemo paparace. 😉

  21. alexia said

    En namig sam ne okol govort🙂

  22. lynx said

  23. lynx said

    Tudi jaz sem našel eno:

  24. maxi said

    Seveda bom lenarila Lynx; čeprav to ne pomeni da se 12 ur na dan pražim na plaži.
    Na off (predvsem) možgane, in zgolj kakšno dobro knjigo v roke….

  25. karmen said

    Maxi, kaj boš brala?

    Za mano je en teden relativno aktivnega dopusta na morju, je bil pa čas tudi za knjigo. Letos sem brala Transurfing realnosti, vseh 6 delov. Zame tako močna zadeva, da sem pri 4. delu zbolela, in še sedaj nisem dobra. Naslednji teden imam še dopust, nameravamo iti v Triglavski narodni park na en kmečki turizem, upam, da se pozdravim.

    Žogca, kako tole vročino prenašaš? Zdaj ti mora dragi zelo noge masirat…

  26. zogca said

    Dragi pleska, jaz brišem svinjarijo, obema je fejst vroče, fejst, ker nimava klime, ampak okej, bova preživela. V bistvu ni tako hudo. Je, ampak ni.

    Bi si zelo želela kakšnih pet stopinj manj. Poletje letos ni moj fejvrit letni čas.😉

    Žogca, kako tole vročino prenašaš? Zdaj ti mora dragi zelo noge masirat…

  27. zogca said

    Tale se mi zdi zelo primerna.

  28. zogca said

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2013201/Victoria-Beckham-gives-birth-7lbs-10oz-baby-girl.html

    Iiiiiiiiii!🙂

  29. karmen said

    Saj klima tudi ni samo fajn zadeva, od nje si nekam čudno zadet, velikokrat pa tudi bolan. Kam v senco, ali pa v hribe, pa veliko pit..,…

  30. zogca said

    Jaz sem si parkrat rekla, da bom kupila klimo, ampak potem si vedno premislim. Kaj vem, si mislim, da poletje je z razlogom poletje, da tudi vroče mora biti, pa kako se veselim poletja vsako zimo. Je pa res, to je res, da letos vročino veliko težje prenašam kot doslej. Sem nekje brala, da naj bi nosečnice težje prenašale vročine zaradi ne spomnim se zdaj česa.

  31. maxi said

    Uuuf, Karmen V.Zelanda bereš?? Jaz še nisem prebrala vseh delov, tako da zagotovo tudi to pride v poštev to poletje. Sem pa prebrala 2 dela na mah in potem predelovala…
    Da, res je….močna zadeva, izredno dobre knjige in filozofija. Če bi temu lahko rekla filozofija, mislim da gre za bistvo…

    Žogca od podivjanih hormonov….si vedla, da imajo nosečnice za cca pol stopinje višjo temperaturo?

  32. alexia said

    Danes je tko vroče,da že cel dan sitnarim ,da s(m)o na koncu tudi klimo naštimali,sedaj se pa hladim,kolk paše…Upam,pa ,da bo ta vročina mal pojenjala,ko bo treba v službo,ker tam pa ni klime😦

  33. alexia said

  34. zogca said

    Jaz sem na začetku, ko so me mrzlice tresle, merila temperaturo in ja, je bila višja. Za zdaj pa ne vem. Imam občutek, da sem zdajle na 40.

    In desna noga mi je zatekla. Kot dva tedna nazaj, ko sem bivala na 35 stopinjah. Ajd, pretiravam, ampak čez dan je bilo toliko, zdaj pa verjetno v stanovanju ni veliko pod 30.

    .si vedla, da imajo nosečnice za cca pol stopinje višjo temperaturo?

  35. alexia said

    Noge zatečejo zaradi vročine,mlačno vodo v lavor .mal soli in not noge .še bolje pod mlačen tuš in zbit toploto,pa počivat z prizdignjenemi nogami.pa možek naj ti zmasira stopala za boljšo cirkulacijo…

  36. zogca said

    Se spomniš dva tedna nazaj, Alexia? Čim sem prišla domov in je bilo hladneje, takoj je bila noga okej. In je bila okej do danes. Pa samo desna.

    Mož spet pleska, me ne more masirat. Bom šla kar spat. V upanju na nevihto in slabše vreme. Sem pa hvaležna neznansko, da nimam avgusta roka za rodit ali kaj takšnega, joj bi zdaj trpela, če bi bila v devetem mesecu.

  37. alexia said

    Se spomnem ,saj zato, pa sem ti tisto napisala,če bi bla pri koncu.ko še ležat ne moreš več, bi blo neznosno,sem rodila avgusta ,pa ni blo takih vročin in je blo obupno.Ti le pojdi ležat pa dej si povšter pod noge ….

  38. zogca said

    Aha, zdaj je pa začelo hladno pihati. Jupi!

    Šibam spat.

  39. karmen said

    Maxi, Zelanda ja. In se mi zdi, da si kar prav napisala, ne gre za filozofijo, ampak bistvo. Tako natančno, kot po teh knjigah, še nikoli nisem videla svojega življenja, same sebe in sveta okoli sebe. Zaradi tega imam zdaj, ko to berem, obdobje, da lahko v prazno boljščim ure in ure in razmišljam – prej tudi 5 minut nisem mogla pri miru sedet.

  40. Maxi said

    Da, da….tudi meni je bil to bolj kot ne, edini “priročnik”, ki sem ga požirala. Tale Rus mi je podal utemeljeno potrditev, da vesolje razume (mojo) komunikacijo. Hevreka.
    Grem kar danes iskat še neprebrane dele v knjižnico…da bom imela jesen in zimo v analizah….vendar temu sledi dolgo vroče poletje v nirvani🙂

  41. Tana said

    Ja, počitnice so.🙂

    Kakšne počitnice neki🙂 … jaz se kar v službi držim, klima dela.

    Žogca jaz sem rodila v mesecu juliju in kolikor se spominjam mi takrat ni bilo tako vroče (in sem vročino lažje prenašala) kot danes. Je iz leta v leto slabše. Baje pa “pasji dnevi” šele prihajajo, tam okrog 23. julija🙂

    Na dopust grem od 15. dalje in se za en mesec preselim na morje.🙂

    Kakšnih težkih knjig (kot Maxi in Karmen) ne bom brala; mislim da sploh ne bom brala ….🙂

  42. zogca said

    Takrat bom … že ne več na morju. Mah, bo za preživet. Če ne drugače, bom pa v banji ležala.

    Baje pa “pasji dnevi” šele prihajajo, tam okrog 23. julija

  43. zogca said

  44. webmaher said

    Tana me vzameš ssabo:mrgreen:

  45. karmen said

    Transurfing v bistvu sploh ni težka zadeva, je tako enostavna, da močno deluje.🙂

    Maxi, ne vem, če boš 4., 5. in 6. del dobila v knjižnjici, je pa v pdf-ju na internetu v hrvaščini.

  46. lynx said

    Transurfing v bistvu sploh ni težka zadeva, je tako
    enostavna, da močno deluje.

    Kako deluje?
    Zavidam ljudem, ki v karkoli tako močno verjamejo, da imajo od tega korist
    oziroma se iz tega nekaj naučijo.

  47. karmen said

    Lynx, ne gre za vero, filozofijo ali kaj podobnega. Avtor je kvantni fizik in samo neprizadeto oz. če hočeš objektivno opisuje naravne zakone. Pravi, da je vera pravzaprav omejujoč faktor. Znanost zdaj prihaja do okritij, da najmanjši delec sploh ni trda snov oz. sploh ni material. Znanost tudi opazi, da določeni, med seboj nepovezani delci, delujejo sinhrono, in ne razume še, kaj je tista “povezava”. Znanost ima tudi navado, da pojav, ki ga ne zna razložiti (in mu pravi nadnaravni pojav) in ki spodkoplje njene temeljne postulate, preprosto ignorira. Zelo neznanstveno kajne? No, Vadim Zeland to malo razlaga.

  48. lynx said

    Nisem mislil da gre za religijo ali kaj podobnega, ampak preprosto da v nekaj/nekoga ali komu verjameš, to ponotranjiš in izkoristiš.

  49. karmen said

    Oh Lynx, to počnemo pa vsi, že zato, da lahko preživimo. Tudi najhujši skeptik bi verjetno vodo, ponujeno v puščavi, spil brez cinizmov. (cinizem je za mene samo intelektualno nadzorovovana frustracija) Vprašanje je samo, kaj in čemu verjameš in ali to počnemo zavestno ali podzavestno.

  50. Tana said

    Web, bi moral prej povedat, zdaj si že prepozen; sem že obljubila.🙂

  51. lynx said

    Kako te lahko nekdo tako frapira:

    Tako natančno, kot po teh knjigah, še nikoli nisem videla svojega življenja, same sebe in sveta okoli sebe. Zaradi tega imam zdaj, ko to berem, obdobje, da lahko v prazno boljščim ure in ure in razmišljam – prej tudi 5 minut nisem mogla pri miru sedet.

  52. lynx said

    Bere se res kot kakšna Siddartha. 😉

  53. lynx said

    No, ni Siddartha ampak Siddharta.

    V glavnem me spominja na tole 😉 :

    Meta skrivnost budizma
    Nekateri menijo, da je princ Siddhartha Gavtamo Buda doživel popolno razsvetljenje in največjo stopnjo zavedanja, in da je pripročljivo slediti njegovim učenjem za doseganje notranjega miru in zadovoljstva. Toda iz perspektive vsega kar obstaja …

  54. maxi said

    “…(cinizem je za mene samo intelektualno nadzorovovana frustracija)…”

    Hmm….a tako se to definira. Čeprav dosti manj kot pred leti, cinizem je moj 2. najbolj priljubljeni šport.🙂

    “Maxi, ne vem, če boš 4., 5. in 6. del dobila v knjižnjici, je pa v pdf-ju na internetu v hrvaščini.”

    Da. Samo do 3.dela je v knjižnici. Morda si res izpišem ostale iz neta.
    Če še nisi preberi od Lynne McTaggart Polje – po sledeh nevidnih sil vesolja. Novinarka išče znanstvene dokaze ugotovitve kvantne fizike. Osupljiva, vendar dokaj težka knjiga.

    Bereš kaj P.Coelha, si že prebrala njegovo Valkire?

  55. karmen said

    Hvala za namig za Polje. Coelha sem brala pred leti, Valkire še nisem. Nazadnje sem brala Drunvala Melchizedeka, pa Gregga Bradena, aja pa The mustard seed od Oshota. Zdaj me pa čaka še Karmična diagnostika od Ogorevca.

    Lynx, nč bat, nisem doživela razsvetljenja.🙂

  56. webmaher said

    Čarovnice na blogu, jao jao:mrgreen:
    Ena naj Tano začara da se premisli:mrgreen:

  57. maxi said

    Uf, tega G.Bradena sem že dobila enkrat namig in pozabila nanj, hvala.

    Hm, glede na to, da odkrivaš moč kozmusa, predlagam še Življenjsko – Kozmična energija Božidar Djurica, obstajajo 4.deli, gospoda pa poznam osebno.

    Ps: Web😉

  58. karmen said

    Uf, tudi za ta namig hvala.

    Glede Bradena: jaz sem prebrala Božansko matriko in Fraktalni čas. Zanimivo branje, predvsem če človek rabi znanstven dokaz za vsako trditev – mi pa daje Transurfing veliko več konkretnih orodij.

  59. zogca said

    Prezahtevna debata zame.

  60. webmaher said

    Karmen in Maxi za predsednico vlade in financ ministrico, čarovnice je treba vsem v prid obrnit🙂
    Žogca bo pa volila, to je manj zahtevno:mrgreen:
    Sicer pa denar bo počas treba v štunfe dat🙂

Leave a Reply

 
