Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na poročnem potovanju četrti del! aka Monte kaj?

Posted by zogca na julij 5, 2011

Preden se lotim predstavljanja največjih znamenitosti Milana, ki jih verjetno vsi tako in tako poznate vsaj s televizije ali spleta, če že v živo ne, naj vam predstavim ulico, katere imena si nikakor nisem mogla zapomniti, četudi imam sicer dober spomin, in ki sva jo iskala več kot tri ure. Okoli nje sva se namreč vrtela kot maček okoli vrele kaše, potem zašla kilometre stran, pa se spet vrtela okoli nje kot maček okoli vrele kaše, vprašala kar nekaj ljudi in ko sva končno pristala na Via Montenapoleone, je bil to skorajda praznik.

Zakaj sva to ulico sploh iskala? Ker je predstavljena v vseh vodičih kot strašno fensi in šmensi, pač “a must see”.

Zakaj je nisva našla? Ker sva ob vsej opevanosti pričakovala nekaj večjega, veličastnejšega, imenitnejšega … V bistvu je ulica skorajda zakotna, ampak …

… za tiste, ki jim to nekaj pomeni, je polna trgovin. Tistih prestižnih in dragih.

Priznam, niti malo naju ni motilo, da sva ulico našla, ko so bile vse trgovine že zaprte, kajti verjemite, četudi bi bile odprte, ne bi kupila ničesar.

Saj vidite cene!!!

Velika uganka pa zame ostaja trgovina z zgornje fotografije. Menila sem, da plastični pasovi (kdo jih sploh nosi???) sodijo na kakšen balkanski “buvljak”, kjer svojo ceneno robo prodajajo Kitajci, ampak ne, očitno ne, očitno je zadeva zelo “in”.

Jup, tudi svojo spletno stran imajo.

20 Responses to “Žogca na poročnem potovanju četrti del! aka Monte kaj?”

  1. zogca said

    Malo zamujam z objavami, ker (priznam!!!!!!) preveč spim in mi posledično zmanjkuje časa za nujen stvari. Na zalogi imam še kar nekaj objav iz Milana, pa seveda Torino in ne smem pozabiti na Monzo.

    Aja, naj se pohvalim, da v soboto začneva pleskati in da sem danes nabavila barve in sem si upala biti drzna.🙂 Še bolj kot pri zadnjem pleskanju.🙂

  2. Jazz said

    Saj vidite cene!!!

    Orco dio!!!

  3. Lastnik roke na zgornji sličici :)) said

    Cene na fotografiji niso še nič, sva videla tudi hlače po sedemsto in več evrov, da o suknjičih in oblekah ne govorim 🙂

  4. zogca said

    Aha!

    Orco dio!!!

  5. zogca said

    Tebe sem pa lektorirala, da veš. Ne moreš takšnih napak pisati, četudi jih pišeš nalašč.😉 In ne se bunit, imaš pač strogo ženo.:mrgreen:

    Cene na fotografiji niso še nič, sva videla tudi hlače po sedemsto in več evrov, da o suknjičih in oblekah ne govorim

  6. webmaher said

    Lastnik roke je že vzel zamah, pazi se gospa lektorca:mrgreen:

  7. webmaher said

    mi pravmo Porka dijo, alora:mrgreen:

  8. alexia said

  9. Jazz said

    7.webmaher said
    julij 6, 2011 at 2:41 popoldan
    mi pravmo Porka dijo, alora

  10. zogca said

    Pa menda ne misliš, da se ga bojim?😉

    Lastnik roke je že vzel zamah, pazi se gospa lektorca

  11. zogca said

    Jaz sem se glih kar zbudila. Brez treh ur popoldanskega spanja mi živeti ni.

  12. lynx said

    Meni se zdi vsaka istrska vasica bolj zanimiva od te ulice.

  13. webmaher said

    boji se on tebe, sam ne okol govort:mrgreen:
    Žogca pol pa lohka greš v Las Vegas igrat na glavni turnir v pokru … vstopnica je prava sitnica, sam 10.000 $$$$:mrgreen:

  14. zogca said

    Saj tudi je. V tem tudi je keč, opisana je ta ulica kot nekaj, kar res moraš videti, v bistvu pa nimaš kaj videti.

    Meni se zdi vsaka istrska vasica bolj zanimiva od te ulice.

  15. zogca said

    Žogca pojma nima o pokru. Zato pa rada tarokira, ampak nima s kom. Bo treba koga naučiti.

    Žogca pol pa lohka greš v Las Vegas igrat na glavni turnir v pokru …

  16. webmaher said

    Kot tarokaš sem se rodil:mrgreen:

  17. lynx said

    Kot tarokaš sem se rodil

    Evo, smo že trije.

  18. lynx said

    Monte kaj?

    Na Napoleona se je tako težko spomniti?

  19. zogca said

    Trije za tarok, super. Še četrtega potrebujemo in organiziram srečanje.

    Lynx, pojma nimam, zakaj mi ni šlo v glavo, ampak mi ni in ni šlo.

  20. lynx said

Leave a Reply

 
