Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako bomo reveži preživeli?

Posted by zogca na julij 2, 2011

Vprašanje iz naslova je bilo rdeča nič včerajšnjega stokanja, ki sem ga poslušala na televiziji in brala na spletu. “Reveži tega sploh ne bomo mogli plačati.” Ali pa: ” Vladajoča elita je izgubila občutek za finančno stanje zaposlenih in nezaposlenih in bo s tem marsikatero družino spravila v revščino.” In še bolje: “Življenjski stroški so se tem strašno povečali.” Če ste pomislili, da pišem o podražitvi elektrike ali česa podobnega, kar nujno potrebujemo za življenje, se motite, pišem namreč o novih kaznih za prometne prekrške in ne, ni mi jasno, kako so nekateri le te uvrstili med življenjske stroške in zakaj bi jih reveži sploh morali plačevati. Če elektriko moramo plačevati in moramo jo, kajti danes si življenja brez elektrike verjetno ni več mogoče predstavljati, kazni za prometne prekrške gotovo niso nuja. Pač, reveži, ki si jih ne moremo privoščiti, vozimo po predpisih in nam jih posledično ni treba plačevati. Tako bomo preživeli in tako bodo preživeli tudi tisti, ki bi sicer bili žrtve naše, na primer, prehitre vožnje.

71 Responses to “Kako bomo reveži preživeli?”

  1. zogca said

    Včeraj pa je v veljavo stopila še ena novost, tale: http://24ur.com/novice/slovenija/bioloski-odpadki-v-navadnih-smeteh-nimajo-kaj-iskati.html

    Pojma nimam, kaj bi radi od mene.😯 Mi bodo brskali po smeteh, ko jih bom nesla dol in preverjali, ali imam v vrečki kakšen bananin olupek?

  2. Schnuy said

    da, za brskanje po smeteh. Vukojebina ima inšpektorje, ki občasno počnejo prav to.

    in “heh” za reveže, ki ne bodo preživeli.

  3. zogca said

    Jaz ne dovolim, da bi mi kdorkoli brskal po smeteh. Če mami tega ne dovolim (oja, je to že počela), potem tudi tam enim likom ne bom.

  4. Schnuy said

    sori..😀 …lajf saks.

  5. Nevenka said

    Ne vem, če bi se z vsem tem lahko strinjala, čeprav na prvi pogled naj človek temu ne bi oporekal…pa vendar.
    Kolikor vem, poviševanje kazni nima ravno želenih učinkov, torej zmanjševanja žrtev prometnih nesreč.
    Kolikor vem, je lahko kazen tudi miljon EUR, pa bodo še vedno ljudje, ki se ne bodo podredili predpisu, ker tudi v deželah s smrtno kaznijo za umor, še vedno morijo.
    Je pa to način odiranja majhnih grešnikov. In način, kako država za davkoplačevalski denar ne zna zagotoviti varnosti.
    Za vsak koncert organizator poskrbi za varnostnike, ki so fizično prisotni, zato, ker predpisi o lepem vedenju na javnem prostoru ne zaležejo. Organizator prometa je država in bi morala poskrbeti za varnost v prometu tako, da bi to v resnici učinkovalo. Žal to ni kazen.
    Pa tudi o predpisih bi človek lahko kakšno rekel, v čem je štos, da jih tudi sicer popolnoma normalni in spoštljivi ljudje prekršijo?
    Recimo, vozim se po cesti, ki je vzporedna z obvoznico, na eni strani ograja, na drugi strani pločnik in kolesarska steza in travnik, nobene hiše nikjer. Omejitev 50km na uro. Ravna široka cesta, pregledna na vse strani? In na koncu za grmom parkirani policaji, ki te, ko te zasačijo, prisilijo v še stokrat večji prekršek, saj moraš ustaviti avto na kolesarski stezi, da te lahko oglobijo. Dobro, da te ne oglobijo še za to….
    Zame je to narobe svet.
    Urejen in varen promet pomeni nekaj drugega.
    Ne doseže se ga z grožnjo, prisilo…To počnejo samo primitivne sredine.

  6. zogca said

    To tako in tako. Ampak prisiliti me pa ne more, da mu izročim vrečko. Ali pač. Grem mimo in peljem vrečko na sprehod.😉

    sori.. …lajf saks.

  7. zogca said

    Poznavalka nisem, ampak … Mi je logično, da tiste, ki se tudi sicer požvižgajo na vse, ne ustavi nič. Ampak enega povprečnega človeka pa menda vsaj malo. Sploh te kazni z alkoholom. Ne vem, če pa zdaj ne bodo dvakrat premislili, ali ne bi raje poklicali taksi, potem pa res ne vem.

    Kolikor vem, poviševanje kazni nima ravno želenih učinkov, torej zmanjševanja žrtev prometnih nesreč.
    Kolikor vem, je lahko kazen tudi miljon EUR, pa bodo še vedno ljudje, ki se ne bodo podredili predpisu, ker tudi v deželah s smrtno kaznijo za umor, še vedno morijo.

  8. Schnuy said

    ne..če živiš v bloku tako ali tako lahko vržeš v smeti kar se ti zdi.

  9. zogca said

    Ne, v bloku sem. Ampak tudi če bi bila v hiši oziroma ljudje, ki so v hiši … Kje pa piše, da … Na primer, grem jaz na sprehod, pojem banano, grem mimo ene hiše in v njihov smetnjak vržem olupek. Bodo potem ti ljudje lahko kaznovani zaradi olupka, ki sem ga vrgla jaz?

  10. maxi said

    Kar se države tiče in zakonov o prometu se strinjam z Nevenko in to v vsem!!

    In smeti;
    “Mi bodo brskali po smeteh, ko jih bom nesla dol in preverjali, ali imam v vrečki kakšen bananin olupek?”
    Zaradi takšnih vprašanj(dejanj) se projekt ločevanja odpadkov postavlja na kocko. Hja, konec koncev lahko mirno rečemo, da gre za kulturo naroda….

    In če zgoraj “pljuvam” čez državo, potem v “projektu ločevanje odpadkov” ne razumem ljudi; kaj zaboga je tako težko ločit organski odpadek od neorganskega, brez neumesnih vprašanj in nadaljnega kljubovanja….če seveda razumeš ves point tega dejanja?!
    In Žogca; Da, ker si v bloku res nihče ne bo brskal po tvoji vrečki…vsi tam živeči boste dobili kazen in jo tudi plačali, če pristojni v skupnih odpadkih ugotovi kršitve.

  11. zogca said

    Lej, poleti se lahko to grem samo, če vsak dan nosim vsako posebej vrečo dol. Ampak pri meni se vrečka z organskimi odpadki ne napolni en teden, v enem dnevu ravno tri olupke od jabolk pridelam, kar pomeni, da bom poleti tukaj redila mušice in razne druge žužke.

    Ja, point razumem in bi se zaradi pointa žrtvovala, če ne bi vedela, pa vem in ni pomembno, kako vem, da odpadkov ne ločujejo restavracije, ki v enem dnevnu pridelajo toliko bioloških odpadkov kot jaz v enem letu.

    Zakaj pa država, če ji je to tako pomembno, ne investira denar v to, da vsako gospodinjstvo dobi tiste ločevalne kante? Ne, si jo moram jaz kupiti. Vse, kar si nekdo izmisli, jaz potem plačam in res nimam več denarja za te špase. Števec za radiatorje, en skupen za celo stanovanje, 450 evrov. Super, na 12 obrokov. Septembra ga odplačam, ampak hej, ni konec, spet nekaj novega, števec za vodo. Pa imam že zdaj števec za vodo, za mrzlo in toplo, ampak ne, ampak zakon predpisuje zdaj nekaj drugega in moram dobiti elektronskega. Pa spet ena fejst suma, pa spet na ne vem koliko obrokov. Pa 50 evrov rezervnega sklada, čeprav je blok še relativno nov. Utapljam se v teh stroških, res.

  12. zogca said

    http://www.organko.si/nakup-organka/

    50 evrov komplet.

  13. Tana said

    S tem ZVCPP gre za polnjenje državne blagajne. Jaz osebno bi vse, ki vozijo pijani, prehitro … brez milosti in izjem zaprla za določen čas. In potem naj iz zapora opravljajo koristno delo (npr. negujejo tiste invalide, ki so bili poškodovani v takšnih in podobnih nesrečah).

    Zakaj pa država, če ji je to tako pomembno, ne investira denar v to, da vsako gospodinjstvo dobi tiste ločevalne kante?

    Točno tako. Če je nekaj predpisano z zakonom, potem mora to biti dostopno vsem državljanom. Vemo pa, da danes veliko gospodinjstev ne premore stroška nakupa vrečk in posod za biološke odpadke itd. (nekateri se sicer samo izgovarjajo). Če pa bi dobili ustrezne posode pa teh izgovorov ne bi moglo biti.

    Sicer si pa ne predstavljam, da bomo v bloku plačevali kazni za tiste, ki se tega ne držijo.

    Drugače pa, jaz že kar dolgo ločujem odpadke in se tega skušam tudi dosledno držati. Da bi pa koga, ki tega zdaj ne počne šla prijavljat ali pa opozarjat, si pa tudi ne predstavljam.

    Grem rajši na kosilo 🙂

  14. alexia said

    Ravno glede smeti se mi zdi mal glupo,ker dokler velike firme v enem dnevu pridelajo kar velike vreče smeti in ne ločujejo ,zakaj bi morala jaz,ki tolko smeti ne pridelam v celem mesecu.Ravno danes je bil en smeh na ta račun,škatlo z čokolatini je naša babi hotela vreč v smeti in tle je nastal problem,ker škatla je kartonasta, v njej ,pa plastika in na plastiki stopljeni čokolatini,kako, pa sedaj to vreč stran in kam?Kaj ,če te pri smetnjaku čaka pikolovski inšpektor ti pa imaš v eni bonbonjeri tri različne odpadke?
    Drugače, pa ni za komplicirat, pač, pomije gredo v eno vrečko, ostalo v drugo in ko se mi ne bo ljubilo bom kar vse skupi odnesla tisti omenjeni firmi ,ker njihova niso sortirana🙂 pa naj me lovi inšpektor…
    Je pa to vse ena velika zafrkancija ljudi ,kot dan brez avtomobila ,da se zmanjša onasneževanje,taisti dan pa naredijo kak bombni preiskus 🙂

  15. maxi said

    “50 evrov komplet.”

    Jaz sem svojo biološko posodo, brez kompliciranja pred časom kupila v Merkurju za cca 3 €. Gre za manjšo kantico s pokrovom, ki jo imam na balkonu. Vanjo namestim biološko vrečko, ki jo na 3-4 dni (odvisno od količine odpadkov) odnašam v klet.

    In kar se države tiče; le-ta ima projekte, ki jih kupim in tiste, ki jih ne. V ločevanju odpadkov vidim smisel, zato tudi sodelujem.

  16. zogca said

    Lej, jaz nisem tako revna, da ne bo pomote, ampak počasi pa tudi ne bom več kot vsemu mogočemu in nemogočemu kar si izmislijo.

    Vemo pa, da danes veliko gospodinjstev ne premore stroška nakupa vrečk in posod za biološke odpadke itd. (nekateri se sicer samo izgovarjajo). Če pa bi dobili ustrezne posode pa teh izgovorov ne bi moglo biti.

  17. zogca said

    Kaj je pa to biološka vrečka?

    Vanjo namestim biološko vrečko, ki jo na 3-4 dni (odvisno od količine odpadkov) odnašam v klet.

  18. zogca said

    O tem govorim!!!

    Ravno glede smeti se mi zdi mal glupo,ker dokler velike firme v enem dnevu pridelajo kar velike vreče smeti in ne ločujejo

  19. webmaher said

    Ni treba biti posebno pameten, da ugotoviš, da bo prej ali slej ornk počilo in da se turbokapitalizmu izteeka čas … O naši bolestni državi pa itak nima smisla izgubljati besed, policaji so se na našem koncu takoj po polnoči spravili polniti državno kaščo in to tam kjer je najmanj potrebno…žogca ti se pa sedaj malce umiri, da otrok ne bo preveč živčen še predno bo privekal na je beli dan🙂

  20. zogca said

    Nič bat, Web, sem čisto umirjena.

    Imam pa problem.

    Dobila sem pol melone in pojedla pol melone. Mater, je bila dobra, mnjam. In kaj zdaj z njo? Normalno bi jo dala v plastično vrečo in jutri odnesla dol smeti. Zdaj je najbolje, da jo vzamem v roke in se, brez vrečk ali česa podobnega, odpravim dol iskat biološko kanto. Pod mojim vhodom je namreč ni.

  21. alexia said

    Če je ni kliči inšpektorja in bo plačala občina kazen al tisti ,ki so za to zadolženi….

  22. zogca said

    Pod mojim vhodom je ni. Lahko je pri drugem vhodu, nisem gledala. Ali v bloku nasproti, se morala razgledati. Pred našim blokom pa je ziher ni. So tri običajne kante in ena za papir. To je vse.

  23. zogca said

    Joj, poroko sem zamudila!!!

  24. zogca said

    Očitno nisem zamudila. ZDF, če je kdo firbec.

  25. webmaher said

    Kar se smeti tiče gre pa za odnos do narave in ni pametno stresati jezo na državo🙂 jaz sortiram že par let, je pa res da položnice je pa skoz večja pa rekli so da bodo uvedli elektronske nalepke za odvoz in bi jaz pršparal polovico:mrgreen:

  26. webmaher said

    no pa je marička zgubila wimbledon, jo bo zdej vujaćić komi potolažu:mrgreen:

  27. zogca said

    Elektornske nalepke za odvoz? Kako bi pa to izgledalo?

  28. webmaher said

    No nevesta ni ušla in slejkoprej bo jok kmalu slišati tudi v kneževini:mrgreen:

  29. zogca said

    Mi ušla, ampak si ne znam misliti, da bi s tem Albertom lahko bila srečna. Tam od desetega leta dalje spremljam, sicer ne redno, dogodke v kneževini. Vedno sta me bolj zanimali njegovi sestri, priznam, blazno sta mi lepi še danes. Ampak vseeno vem, da Albert je en hud kurbir. Kaj vse ni šlo skozi njegovo posteljo. In zdaj na stara leta se je spremenil? Malo morgen.

  30. zogca said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,7038216

  31. webmaher said

    Pri nas že sto let testirajo uvesti se jim pa.ne da. gre za nalepko na kanti, ki no smetnjakar zna avtomatsko prebrati in zabeležiti samo dva odvoza mesečno namesto štirih:mrgreen:
    Ker tole da.ds tipkam vse z mobilnika se za napake globoko opravičujem🙂

  32. webmaher said

    Dej mi nalep en videospot od §tefani monaške:mrgreen:

  33. zogca said

    Štefka.🙂

  34. zogca said

    Aha, začenja se zares. Šibam na kavč za par minut.

  35. webmaher said

    Huda štefka aneda žogca🙂

  36. zogca said

    Karolinca je meni najlepša, to vedno povem. Pripopam kaj fotk, ko bo konec.

    Nevesta je blazno lepa, ampak ne vem, ta dva mi nista videti niti četrt tako zaljubljena ali srečna kot sta bila Will in Kate.

  37. webmaher said

    A I za brana tut gleda:mrgreen:

  38. zogca said

    Ti, ne vem, se mi zadnje čase zdi nekam bizi. Moram izvohati, s čim.😉

    Mene poroka že malo dolgočasi. Moja je bila občutno krajša, ampak midva sva izpustila duhovnike.

  39. zogca said

    Nič ne razumem. Prej sta se gor poročila pred duhovniki, zdaj pa sta šla v cerkev?

    Je bilo pa lepo gledati, ko sta se vozila po ulicah Monaka.

  40. zogca said

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-kraljevska-zabava-se-je-zacela.html

  41. webmaher said

    še kiklco prodala bom ta zadnja kjo drži bla bi tut za ožent:mrgreen:

  42. zogca said

    Obe!!!

  43. webmaher said

    pa še kakšna zraven bi se tut našla:mrgreen:
    na pa je danes odšel Peterka med legende … žive kakopak:mrgreen:

  44. zogca said

    Hvalabogu žive.

  45. roman said

    kazni so še premajhne

    so pa te kazni čist prostovoljne

    če se ne znaš obvladovati na cesti pa plačaj

    noben nobenega ne sili, da divja po cesti

  46. roman said

    nekaj bi te vprašal

    a žabco ljubezni si ti tud pripela

    če si, me zanima kaj si storila s ključem

    a si ga vrgla v Ljubljanco?

  47. zogca said

    Gledala sem tenis.🙂

  48. alexia said

    Kam pa stresem poln pepelnik?Kam pa pesek od zajčka?Sem si mal pogledala za 5 blokov ,če sam naš ima 200 ljudi, imamo dva mala kontejnerčka za pomije ,ki sta že od včeraj polna ,a sedaj naj jaz moje pomije imam kar v stanovanju in tako redim ščurke ali pa kake bakterije in salmonele ,da o smradu pri tej vročini ne razmišljam…kje je sedaj inšpektor?

  49. alexia said

    Sem že najdla to ne spada med bio ,sam piše, pa da ostanki mesa in kosti niso bio odpadki,meni tle ni logike,kaj če skuham juho moram korenček pa petršilj dat v bio odpadke,kost v navadne smeti ,juho pa ne smem zlit v wc,hm sam zakaj pa v restavracijah mečejo vse v bioodpadke ?Komi čakam ,da srečam kakega inšpektorja in mal poprašam me prav zanima,če bo znal odgovorit🙂

  50. webmaher said

    Žogca kaj ti pa je Nole obljubil, da si tolk vesela:mrgreen:
    Srbija do Wimbledona:mrgreen:
    Alexia ne bit tko huda, inšpektorčki drugega kot plačo vlečt in zajebavat poštene ljudi znajo ne:mrgreen:

  51. zogca said

    Kako ne???

    sam piše, pa da ostanki mesa in kosti niso bio odpadki

  52. zogca said

    Ti pa si posrečen.😉

    Srbija do Wimbledona

  53. alexia said

    Poglej si ta link,je kar par stvari,ki se med seboj tepejo http://www.recikliranje.info/11/objave/bioodpadki/,

  54. webmaher said

    kad ne može više do Tokia i Wimbledon je više nego odličan:mrgreen:
    Alexia a si zmeraj tko “tečna” :mrgreen:

  55. zogca said

    Alexia pa res ni tečna. Preverjeno. Jaz sem večja tečka. Tudi preverjeno.😉

  56. alexia said

    Webmaher nisem vedno tako tečna, samo občasno🙂😉🙂 pa še na dopustu sem in imam preveč energije…

  57. zogca said

    Joj, dopust. Še deset dni.

  58. webmaher said

    občasno je v redu Alexia, Žogca ti pa nemoj mene žednog preko vode:mrgreen:

  59. zogca said

    Danes imam en grozen aspekt (oziroma jutri, ampak mi danes že fejst dela) in sem strašno tečna.

  60. webmaher said

    to je nič v primerjavi z ostalimi😆

  61. zogca said

    Ena o smeteh: http://med.over.net/forum5/read.php?151,7041887

  62. Jazz said

    61.zogca said
    julij 5, 2011 at 7:00 popoldan
    Ena o smeteh: http://med.over.net/forum5/read.php?151,7041887

    Saj,je že čas! Čeprav se bo na tri kante pred bajto,treba še malo navadit…

  63. lynx said

    Pač, reveži, ki si jih ne moremo privoščiti, vozimo po predpisih in nam jih posledično ni treba plačevati.

    Tvoja filozofija se mi zdi malo oportunistična in niti ne samo v tem primeru.
    Ne piješ alkohola, voziš počasi… kadar sploh voziš. Torej se te zakon zelo malo tiče in ga zato podpiraš.
    V drugem primeru zakona ne boš spoštovala zato ker te prizadene.
    Strinjam se pa z Nevenko in Maxi(popolnoma).

  64. zogca said

    Seveda se me ne tiče, če vozim po predpisih. Ker sem se odločila voziti po predpisih.

    Po drugi strani pa se me tiče, ker me bodo kazni ipak posredno udarile po žepu. Ta moj patron kar zna na avtocesti pritisniti preveč na plin in če ga bodo kaznovali, bo to prizadelo tudi mene, ki sicer ne bom nič kriva.

  65. lynx said

    Popoldne spiš zdaj pa špilaš sovo?

  66. roman said

    tudi država ni kriva ampak tvoj patron

  67. zogca said

    Roman, seveda bo on kriv, če bo dobil kazen. To je meni povsem jasno.

  68. alexia said

    Danes nisem sam tečna temveč jezna,kje je sedaj inšpektor,ne samo on, še na njihov urad ne morem klicat, ker imajo uradne ure,naši smetnjaki ,pa so že od včeraj polni, a naj sedaj jaz tiste smrdljive pomije držim doma,kje pa ,kar vse skupi sem vrgla v navaden smetnjak ,pa naj me lovi inšpektor….

  69. zogca said

    Ja, je ful luštno v tej vročini doma kompostirat olupke od banan, jabolk, hrušk in podobno.

    Jaz sem zjutraj vrgla dve vreči vsega mogočega in nemogočega v smetnjak. V katerem je, sem prav pogledala, vse živo. Nimam občutka, da pri nas kdo ločuje.

  70. alexia said

    Ampak ,res vsi neki grozijo ,sam ene številke telefona, se nikjer ne najde ,da pokličem ,se pritožim ,že prečerejšnim zvečer sta dve edini kanti ,za pet blokov,bile polni,včeraj isto ,danes tudi,tri dni in jutri bo četrti,ja kdaj jih pa praznijo….mogoče pa sklepajo,da ne delamo tolko smeti sedaj ,ko so dopusti…

  71. zogca said

    Računajo, da se je folk spokal na Maldive, pri tej blaginji logično.

Leave a Reply

 
