Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hepi b’dej, Chris!

Posted by zogca na junij 26, 2011

23 Responses to “Hepi b’dej, Chris!”

  1. lynx said

  2. zogca said

    Tale je pa moja najljubša od Isaaka. Izjemno koristna v časih, ko gredo človeku stvari narobe. Jaz sem jo v hudih časih poslušala po 50-krat na dan in je pomagala.

  3. webmaher said

    Mene ne bi bilo treba poslušati 50X na dan pa bi tudi pomagalo:mrgreen:

  4. zogca said

    Misliš? Laskaš si.😉 Hecam se. Ne, res, pesem se mi zdi zelo uporabna za težke čase. Ta in tista od Katie Melua It’s only pain.

    Na srečo pridejo tudi veselejše pesmi kdaj na vrsto.🙂

  5. webmaher said

    😆

  6. zogca said

  7. lynx said

    Si povprašala kaj za vraga je s tem WordPressom? Problemi s citiranjem, kopiranjem…. 😦

  8. lynx said

  9. zogca said

    Lynx, ne, nisem. Tudi jaz ne znam. Tebi se mogoče zdi, da znam citirati, ker dejansko uporabljam citate, ampak jih ne delam po normalni poti, ampak komentarje popravljam v manage comments. Zoprno tudi meni. Bom vprašala. Gotovo nismo edini, ki nam tole ni všeč.

  10. zogca said

  11. Izbrana said

    Zej pa dost!!!!! SLIKE!!😉

  12. zogca said

    Zdaj pa slike so. In ti si jih lahko videla, če si hotela. Zakaj se buniš?😯

  13. Izbrana said

    Sem pa zdaj šla res tja pogledat. Oprosti, zadnje dni sem bila tam odsotna, pa nisem “ujela”.
    ČUDOVITE!!!🙂

  14. zogca said

    Boš morala še bolj podrobno komentirati.😉

  15. webmaher said

    I za brana ma priviligij pa ga ne koristi, aleluja:mrgreen:

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. webmaher said

    Ko smo že pri Lindi tale je bla prva kmi je v uho padla:mrgreen:

  23. zogca said

Leave a Reply

 
