Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hepi b’dej, Cyndi!

Posted by zogca na junij 22, 2011

12 Responses to “Hepi b’dej, Cyndi!”

  1. alexia said

    O ,to me je spomnilo na mojo puberteto in prvo ljubezen,joj zadnje dni me kar lovijo spomini 🙂

  2. webmaher said

    Ti amo ti amo-Alexia:mrgreen:

  3. lynx said

  4. zogca said

    Cyndi rula!!!!!

  5. zogca said

    Ena mojih najljubših pesmi vseh časov in seveda tudi Cyndiina najljubša.😉

  6. Jazz said

    Ko tole zaslišim,se začnem otipavat…

  7. zogca said

    Otipavati? 😯

  8. zogca said

    Nocoj pa žur z Alexio.

  9. zogca said

  10. Jazz said

    7.zogca said
    junij 24, 2011 at 7:48 am
    Otipavati?

    Ja no,telefon mi “zvoni” s to melodijo… 😉

  11. maxi said

    Jaz sem pa še kar tu:

  12. zogca said

    Še vreme se je popravilo.😉

Leave a Reply

 
