Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na poročnem potovanju tretji del! aka Ko te prijetno presenetijo!

Posted by zogca na junij 19, 2011

S rezervacijami hotelskih sob prek spleta imam kar nekaj izkušenj, za katere ne morem reči, da so slabe, pa vseeno lahko rečem, da se je doslej vedno izkazalo, da je bila soba na spletu videti veliko lepša kot potem v živo. Tokrat temu ni bilo tako, tokrat sem, ko sem odprla vrata, izustila res glasen “uaaau”. Gospod mož tudi. Mogoče sva tako dobro prišla skozi, ker nisem izbrala jaz, ampak on. Po hudo trapastem kriteriju, in sicer po imenu hotela, ampak uspelo mu je in to je edino, kar šteje. V resnici sem bila za rezervacijo hotela zadolžena jaz, ki sem se skoraj mesec dni zabavala s tem, nikakor pa se nisem mogla odločiti. Pač, tehtnica. Ko en dan pred poroko še vedno nisva vedela, kje bova v Milanu spala, sem, ko sem imela odprtih najmanj dvajset strani s hoteli, za hrbtom zaslišala:”Daj meni.” Medtem ko sem se pet minut (moj maksimum) vrtela po kuhinji, je že izbral. Izločil je tiste hotele, ki so zahtevali plačilo vnaprej, potem pa izbral tistega, ki je imel najlepše ime. Vse, kar je bilo meni treba narediti, je bilo dopisati, da ne želiva ločenih postelj, ampak zakonsko, ker gre za poročno potovanje. Ne vem, ali je bilo to slednje razlog, da so nama za isto (zelo ugodno) ceno ne samo dali razkošnejšo sobo, kot sva jo naročila, ampak soba ni bila soba, temveč velik apartma z dvema terasama in kopalnico, večjo od moje dnevne sobe.

Postelja je bila v takšnem stanju celih pet minut, ampak okej, to se spodobi, ko gre za mladoporočenca, kajne?

Dnevni prostor.

Televizija v spalnici.

Televizija tudi v dnevnem prostoru. Saj ne, da sva jo gledala, ni bilo časa, ampak vseeno je bilo luštno imeti kar dve. In pa grelnik za vodo, brez katerega meni zadnje leto ni živeti.

Orjaška kopalnica, ki je poleg tega, kar vidite, imela še posebno sobo, ki ji po domače rečemo “tuš kabina”.

In pa dvojna terasa, na kateri sva si vsak zvečer privoščila eno seanso v slogu Dennyja Crana in Alana Shora. Seveda brez viskija in cigar. Po štirih dneh sva odšla revnejša za 229 evrov (pa recite, da ni bilo ugodno), srečna in polna čudovitih spominov. Naj kot zanimivost napišem še to, da za razliko od drugih hotelov, kjer na nočni omarici dobite biblijo, v tem hotelu na nočnih omaricah stoji Da Vincijeva šifra. Pač, hotel nosi ime Leonarda Da Vincija. Če ne bi bila na poročnem potovanju, bi knjigo gotovo prebrala, tako pa …

55 Responses to “Žogca na poročnem potovanju tretji del! aka Ko te prijetno presenetijo!”

  1. maxi said

    229 € za oba 4 dni….in vse to kar kažejo slike; zeloo ugodno!

  2. zogca said

    Jup, vse to za ta denar. Za oba. Plus seveda zajtrk, ki naju je držal do večera.

  3. zogca said

    A gledate Talente???

  4. alexia said

    Gledala talente,no čakala našo Julijo.Čeprav sem kar navajena na Italijanske hotele,pa so vas res lepo presenetili ,res lep spomin na poročno potovanje zraven ostalih.

  5. zogca said

    Bravo za Julijo!!!

  6. alexia said

    A si jo poslušala čudovito je pela kljub celi tragediji .V petek jo gremo poslušat vzemi si fraj….

  7. alexia said

  8. zogca said

    V petek? Pridem, ja. Kje pa bo nastopala? Mimogrede, menda boste imeli tudi Grašota enkrat te dni. Njega bi tudi šla poslušat.

  9. alexia said

    Nastopala bo na našem dvorišču:) (na otvoritvi plaže )Grašo pa tudi…

  10. webmaher said

    Julija je zakon:mrgreen:

  11. alexia said

    Julija je res talent pa tudi kot oseba je čudovita, je učila telovadbo na šoli z otroci z posebnimi potrebami,še danes jo otroci imajo radi in se jo spominjajo….

  12. zogca said

    Nič, potem pa pridem na obisk na vaše dvorišče.😉

  13. alexia said

    Ti kar pridi imamo tudi sladoled na dvorišču🙂

  14. zogca said

    Si me že prepričala.🙂

  15. webmaher said

    jaz bi tut sladoled:mrgreen:

  16. zogca said

    Pa pridi tudi ti, vljudno vabljen.😉

  17. The Saint said

    Julija je resnično zakon. Do zadnjega sem mislil, da jo bodo sfrkali harmonikaši (ki v polfinalu in finalu niso pokazali absolutno ničesar, kar je logično, saj se avdicijskega nastopa enostavno ni dalo nadgraditi, že tisto je bil čisti presežek), ampak se je izkazala pravica. V vsej nesreči, ki je Julijo doletela na poti do kariere operne pevke, se je končno izkazala pravica in vrata so ji zdaj na široko odprta. Kdor misli, da to ni prav in je še vedno poln očitkov na račun profesionalnosti (kot da Maestro lani niso bili profesionalci), žalovanja zaradi partnerja (kot da on najverjetneje ne bi želel da nastopi v finalu in zmaga) in podobnih neumnosti pa je ena navadna budala.

    Morebiti prikolovratim še jaz na Goriško plažo v petek. Bomo videli, bomo videli…

  18. trisha33 said

    Fina soba, res. Sta pa hitro nazaj s poročnega. Kratko, a sladko, a ne?🙂

    Tudi jaz sem zelo vesela za Julijo. Sem bila že skoraj prepričana, da bojo Pustotniki zmagali in me je razplet prijetno presenetil. Vsaj ena svetla točka v tej njeni tragediji. Čeprav moram po pravici povedati, da sem pred koncem oddaje zaspala in sem potem na internet šla kukat, kakšni so rezultati…🙂

  19. zogca said

    Trisha.

    Kratko, ja, ker sem morala jaz v ponedeljek že na Polikliniki dajati kri, da je imel ginekolog v sredo, ko sem imela pregled, izvide. On pa je moral v službo. Ampak nič hudega, greva julija še na morje. Je bilo sladko zdaj in bo tudi na morju sladko.

    Saint.

    Izvoli se tudi ti pojaviti. Vidim, da nas bo veliko. Bom prej napisala, kaj bom imela oblečeno, da me lahko pocukaš za rokav.

  20. trisha33 said

    Tudi midva + slepi potnik gremo na morje julija. Se misliš držati priporočil, da je po 24 tednu dobro bit v bližini dobre porodnišnice?

  21. webmaher said

    Žogca bo imela normalen porod, lepo prosim🙂

  22. zogca said

    Jup, Trisha, se bom držala, se mi zdi pametno. Greste vi trije😉 daleč?

    Web, računam to, čeprav bi, če sem iskrena, raje imela carski rez.

  23. trisha33 said

    Ne, ne bomo prav daleč, čeprav pa vseeno cca 2,5 uri od PO, kjer nameravam rodit in kjer imam G. Vi boste daleč?

  24. zogca said

    Ne, tudi ne. Dve uri vožnje. ena ura od Slovenije.

    Mi najbolj najeda mama s tistim, da ni ravno pametno, da se kopam v morju, naj raje samo sedim v senci. Okej, zdaj je že nehala s tem, samo je tolikokrat rekla, da …. In sem ji povedala, da nikjer nisem zasledila, da ne bi smela plavati.

  25. trisha33 said

    Ne, plavanja v morju pa res ne odsvetujejo. Vsaj kar sem do zdaj brala. Po moje lahko morska voda samo koristi. Upam.

    A nuhalna je bila u redu? Nisi nič razmišljala o t.i. 100 % preiskavah?

    Ostali obiskovalci bloga nama z Žogco prosim malček poglejte skozi prste glede teh postov v zvezi z nosečnostjo. Saj se bova potrudili, da ne bova pretiravali, a ne Žogca? Vem, da je za znoret dolgočasno za vse ostale.😉

  26. zogca said

    Super izvid je bil na nuhalni, 1 : 8.500. Tako da ne, nisem razmišljala o tem. Vem, da je to samo statistika in da jamstva ni, če ne greš na amnio, ampak statistika je bila zelo na moji strani, tako da … Če bi bil izvid slab, bi pa šla brez razmišljanja.

    Jaz računam, da mi plavanje bo koristilo, v bistvu vsako gibanje. Doma ga nimam veliko, lenoba sem, in dejansko se največ gibam na počitnicah.

    Ne, ne bodo zamerili, vsaj upam, ker res ne pretiravava.

  27. The Saint said

    V bistvu plavanje zelo zelo koristi tako oseči mamici kot otročičku. Dokzano🙂

  28. maxi said

    Trisha33 in Zogca, ko predebatirata nosečnost………lahko pa še kakšno o vesolju in zvezdah rečeta, tam se vama morda celo pridružim 🙂

  29. Tana said

    Jaz tudi pridem na sladoled in na plažo🙂 Je pa hecno to; plaža brez morja🙂

    Aja, Julijo sem pa že poslušala v živo. Dobra je in zelo simpatična.

  30. karmen said

    Maxi, kako kaj tvoje zvezde? Se je potem obrnilo na boljše?

  31. zogca said

    Tana, res prideš ali se hecaš? Gremo res sladoledat skupaj.

    Jaz tudi pridem na sladoled in na plažo

  32. zogca said

    Komot. Name se je trenutno usedla ena zvezda, ki me dela strašansko zaspano. Kar malo srhljivo je, kako sem zaspana.

    lahko pa še kakšno o vesolju in zvezdah rečeta, tam se vama morda celo pridružim

  33. trisha33 said

    O vesolju in zvezdah bom pa jaz težko kaj dosti klepetala, ker pojma nimam o tem.🙂

    Žogca, na MON-u te malce obdelujejo, če slučajno še nisi opazila…

  34. zogca said

    Jup, sem videla.😦

  35. trisha33 said

    Eh, ne se preveč sekirati. Sploh ne beri, če le zmoreš. Mene načeloma ne briga kaj dosti, kaj si drugi mislijo ali govorijo o meni. Včasih so me te stvari bolele, potem pa sem z leti dobila tršo kožo.

    In mimogrede – za dobrim konjem se vedno praši.😉

  36. zogca said

    Najraje vidim, da me sploh ne omenjajo in zato na forumu pišem vsak dan pod drugim vzdevkov. Na to temo pa se seveda ne mislim oglašati.

  37. Shirley Valentine said

    Look from the bright side: če nič drugega, se vsaj Princu pošteno kolca, ko to bere, hihi. Ti pa lepo uživaj in naj se ti fučka za tolpo nepotešenih mrhovinark.

  38. zogca said

    Princ se verjetno niti ne spomni več name, kot se jaz ne spomnim nanj. Teh napletanj na forumu pa niti brala ne bom več, škoda mojih živcev.

  39. maxi said

    Karmen said:
    “Maxi, kako kaj tvoje zvezde? Se je potem obrnilo na boljše?”

    Hja…recimo, da popušča.
    Vem, da mi je bilo lepše obljubljeno z junijem….in potem vsak naslednji mesec (še) lepše…..tako da, potem bo že moralo tako bit.🙂

  40. zogca said

    A ti lahko odgovorim s pesmico, Maxi?

  41. zogca said

    Bomo pa v naslednjih dneh, sveto obljubim, imele zvezdno razpravo. Pa upam, da se pridruži tudi Karmen, ker potem je pa še bolj zanimivo.

  42. zogca said

  43. zogca said

  44. zogca said

  45. lynx said

    Za prvi poletni dan:

  46. zogca said

    Oja, poletje.🙂 Ampak pravijo, da bo vroče. Če sem iskrena, se letos ne veselim najbolj hude vročine, ampak bi raje, da bi bilo ves čas med 25 in 30. Vem, no go.😦

  47. Jazz said

  48. karmen said

    Zvezdni razpravi se vsekakor pridružim, za debate o nosečnosti, dojenčkih itd, pa nisem tako prepričana.🙂 Sem pa referenca za astrološke napovedi samo še sama sebi – so me trije znani astrologi razočarali. Pa ne gre za to, da astrološki vplivi ne delujejo, ampak da so profesionalni astrologi površni, četudi jim plačaš – linija najmanjšega odpora pač.

  49. webmaher said

    Žogca misli tudi na svoje mobilne obiskovalce, saj je tako pametna, da te takoj preusmeri na za to prirejene strani :mrgreen:

  50. maxi said

    Hmm….Karmen zanimivo, vidiš kako je stvar drugačna, če si sam tudi poznavalec.

  51. webmaher said

    malo je pravih, še manj je takih, ki ne ovijajo v meglo, to jaz vem že vseskozi🙂

  52. karmen said

    Maxi, saj jaz nimam dovolj znanja, kaj šele, da bi bila poznavalka. Nadomestim pa to s tem, da se poglobim. Pa seveda sama sebe najbolje poznam. Tudi ti astrologijo “študiraš”?

  53. zogca said

    Jaz tudi to pravim, Karmen. Da sem jaz pri sebi videla največ in najbolj natančno, kar bi tisti, ki so mi najbližji, gotovo potrdili. In nisem videla največ in najbolje zato, ker bi imela največ znanja, ampak zato ker sem se najbolj pogobila in stokrar preverila.

    Naspala sem se!!!! Končno!!!! Godna sem zdaj tudi za astrologijo.l

  54. maxi said

    Ne Karmen….jaz astrologijo zgolj “koristim”.🙂

  55. zogca said

    Pa eno malo je tudi subjekt preučevanja, a ne da?😉

Leave a Reply

 
