Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na poročnem potovanju prvi del! aka Fuzbal!

Posted by zogca na junij 17, 2011

Vem, spodobilo bi se, da pred objavami o poročnem potovanju napišem objavo o poroki in prilepim fotografije poročnih prstanov, šopka, torte, podvezice … Ups, slednje sploh nisem imela. Ker pa zgoščenke s fotografijami, ki jih je naredil profesionalni fotograf, še nimam, bo ta objava morala počakati in se bom lotila potopisov s poročnega potovanja. Jaz ne bi bila jaz, če ne bi začela z nogometom, kajne? Pač, katedrale, operne hiše in druge znamenitosti lahko počakajo, nogomet ne more, ker je najpomembnejša postranska stvar na svetu. Vsaj tako pravijo.

Stadion Giuseppe Meazza oziroma po domače San Siro. Nahaja se kar daleč iz središča mesta. Dolga vožnja s podzemno, nekaj postaj z avtobusom in še nekaj pešačenja, ampak bilo je vredno. Obiskala sem že veliko evropskih stadionov in čeprav Interja ne maram, Milan pa naravnost sovražim, moram priznati, da prav na San Siru najbolje poskrbijo za obiskovalca. Doslej sem to trdila za Nou Camp. Vstopnica za ogled stadiona sicer ni poceni, stane namreč 12,50 evra, ampak za ta denar si lahko ogledate lepo urejen muzej, dobite pa tudi ogled stadiona, slačilnic in vseh drugih prostorov, ki se nahajajo pod stadionom.

V muzeju so razstavljeni dresi vseh pomembnejših igralcev Milana …

… in Interja.

Pa tudi osvojeni pokali.

Sam stadion ni nič posebnega.

Zato pa so toliko bolj zanimive slačilnice. V bistvu tista za gostujoče moštvo ni nič posebnega, zato pa sta slačilnici za igralce Interja in Milana zelo lepo urejeni. V klubskih barvah. Slačilnica Interja je bolj preprosta, ampak meni je bila bolj všeč.

Slačilnica Milana pa se mi je zdela skoraj vesoljska. Ne samo zaradi sedežev, tudi zaradi LCD zaslonov nad vsakim sedežem. Menda so zasloni namenjeni zgolj in izključno temu, da se na njih izpiše ime igralca. Mesta imajo namreč določena in četudi vedno sedijo na istem sedežu, do njega ne pridejo napamet, ampak s pomočjo LCD zaslona. Nič čudnega, da se govori, da so nogomeši neumni. Ker sem hotela preizkusiti, kako “komot” so sedeži, sem se pač “počila” na enega. In sem bila zelo zadovoljna, ko se je izkazalo, da sem nevede izbrala Nestinega. Jup, imam nos za dobre moške.

S stadionom Delle Alpi žal nisva imela takšne sreče kot s San Sirom, ampak to sem pričakovala. Preprosto nisem imela občutka, da bova videla kaj več kot zunanjost in imela sem prav. Stadion prenavljajo in ogled bo mogoč šele po 28. avgustu. Pa saj menda nisem bila zadnjič v Torinu. Vsaj upam. Aha, če slučajno kdo ne ve, je stadion Delle Alpi domovanje Juventusa.

Tudi stadion Atleti Azzurri d’Italia, ki se nahaja v Bergamu in kjer igra Atalanta, sva videla samo od zunaj, ampak ker Atalanta ni šminkerski in temu primerno tudi bogat klub, turisti množično ne drejo tja in kakšni organizirani ogledi ne bi niti bili smiselni. Atalanta pač nima navijačev po širnem svetu, zato pa ima toliko bolj predane, bolje fanatične, v domačem mestu in ta fanatizem je videti na vsakem koraku.

Kamorkoli se boste v Bergamu ozrli, boste na kakšnem balkonu ali oknu videli razobešene zastave Atalante. Tako, objava o nogometnem delu poročnega potovanja je končana.

27 Responses to “Žogca na poročnem potovanju prvi del! aka Fuzbal!”

  1. zogca said

    Še nekaj fotografij.

    Iz slačilnice Interja. Pupa na fotki nisem jaz, ampak vodička.

    Iz slačilnice Milana. Tip na fotki ni moj mož.

    Vstopnici.

    Vhod na stadion. Za igralce.

    Tuši igralcev Interja. Grozen fleš.

    LCD-ji v slačilnici Milana.

  2. webmaher said

    Hočemo slikco Žogce z Del Pjerom:mrgreen:

  3. zogca said

    Tudi jaz jo hočem!!!!!!!!!

  4. The Saint said

    Kar zanimiv potopis, drugače pa FUUUUUUUUUUUUUJ MILAAAAAAAAAAN!!!! Če bi bil jaz v tisti slačilnici bi ziher pljunil na tla

  5. zogca said

    Ne bi dala roke v ogenj, da česa podobnega ni naredil tudi moj gospod mož. Fejst namreč sovraži Milan.

  6. The Saint said

    Hehe, očitno ima dober okus za nogometne klube. Slejkoprej

  7. zogca said

    Ti, ne vem, če ima ravno tako dober okus, navija namreč za Real Madrid.😉

  8. The Saint said

    Je to provokacija ali je res tako ubog na duhu?:mrgreen:

  9. zogca said

    Zafrkavam. On navija za Barso, jaz navijam za Real, z vsem srcem in dušo.😈

  10. lynx said

    Jaz pa niti Stožic še nisem videl…

  11. Tana said

    Vem, spodobilo bi se, da pred objavami o poročnem potovanju napišem objavo o poroki in prilepim fotografije poročnih prstanov, šopka, torte, podvezice …

    Ni nujno, te stvari so itak same po sebi umevne.

    Kot je že nekdo napisal zgoraj; zanimiv potopis.

    Manjka pa iskric, romantike, …

    Res pa je, da jaz sem romantična duša in bi na poročnem potovanju počela vse kaj drugega, kot gledala nogometne stadione🙂

  12. zogca said

    Lynx, jaz ti ponujam Stožice, ko se bodo spet začele tekme prve lige. Povej, katero želiš gledati in evo, greva skupaj na tekmo.

    Tana, iskrice sva zganjala v hotelu, ne na stadionih.😉 Drugače pa je z menoj tako, da če mesto, ki ga obiščem ima stadion, moram jaz stadion videti. Ogledala pa sva si tudi še marsikaj drugega, kot boš videla v prihodnjih objavah. Seveda je bilo meni ponujeno tudi drugačno poročno potovanje, morje, hotel, plaža, gledanje sončnega zahoda, ampak če sem iskrena, to nisem jaz. Jaz veliko raje skakljam okoli in zame je bilo tole veliko bolj nepozabno. Na morje pa tako in tako greva julija. Romantika pa …. Kdor je kdaj bil z menoj, ve povedati, da jaz nisem romantična. Ampak na iskrice pa veliko dam.😉

  13. lynx said

    Lynx, jaz ti ponujam Stožice, ko se bodo spet začele tekme prve lige. Povej, katero želiš gledati in evo, greva skupaj na tekmo.

    Pravzaprav sem planiral ogled ene izmed reprezentančnih tekem, ker me naša liga ne zanima preveč. S tabo bi šel zaradi tebe in ne zaradi fuzbala.

  14. zogca said

    Lej, tudi ta možnost obstaja, ampak vedeti moraš, da na reprezentančnih tekmah je stadion fejst poln, do konca. Na ligaških pa prazen. In prazen je bolj primeren za ogledovanje. Izbira pa je seveda tvoja.

  15. zogca said

    Za Tano sem izbrskala, kakšne so drugače najpogostejše želje glede poročnega potovanja.

    http://www.cosmopolitan.si/forum/viewtopic.php?t=28546

    Ampak če se jaz kaj vprašam, so te punce precej nerealne. Mislim stroškovno. Midva sva bila na budžetu, vedela sva, koliko smeva porabiti in tega sva se držala.

  16. maxi said

    “Kdor je kdaj bil z menoj, ve povedati, da jaz nisem romantična. Ampak na iskrice pa veliko dam. ;-)”

    Žogca podpišem. Pretirana romantika, me spravlja v smeh. Ampak to ne pomeni, da ni lušno ko se vse okoli kreše in svetlika od…..🙂

    Jaz bi se poročila tako kot ti in potem zbežala (no stadion-i me ne zanimajo)……na Sicilijo – najmanj na Sicilijo🙂

    Ps: Citirat se po novem ne da?!😦

  17. zogca said

    Ne vem, Maxi. Menda se da, ker eni citirajo. Ampak jaz ne znam.

    Midva do Sicilije nisva prišla.😉 Jaz sem si od nekdaj želela videti Milano in Torino in evo, mi je gospod ustregel. V bistvu mi je ustregel čisto v vsem. Saj, če bi imela več časa in denarja, bi se jaz dlje časa hajkala okoli, šla tudi do Rima in Napolija, ampak okej. Saj pravim, če bi imela več denarja, bi si želela enako potovanje, samo dlje časa bi trajalo.

    Kresanje in svetlikanje … Jup, to je zame. Postrelja je, ko sva prišla, ostala postala samo toliko časa, da sem jo pofotkala, potem pa …

    Drugače pa, ko vidiš, koliko v Milanu stane romantična večerja oziroma kakršnakoli večerja, ki ni pica ali hamburger, te tudi mine.

  18. Tana said

    Povzeto po SSKJ
    … ki vzbuja čustva, domišljijo, hrepenenje…. romantičen prizor… romantična lepota… privlačen, zanimiv, romantična dogodivščina, romantična ljubezen nežna, zelo čustvena…….

    Takšno vrsto romantike sem imela v mislih; in ne vzganjanje kakšne patetike🙂

  19. Tana said

    Ps: Citirat se po novem ne da?!😦

    maxi jaz sem si tisti link za citiranje skopirala in ga shranila v wordov dokument. Sedaj ga iz tega dokumenta skopiram in prilepim. Prej sem ga pa skopirala od tukaj in prilepila.

    Ne morem pa linka napisat, ker ga ne izpiše, ampak naredi citat🙂

  20. zogca said

    Zdaj sem prekopirala kodo iz tam, kjer lahko urejam komentarje. Da vidim, ali bo delovala.

    Ps: Citirat se po novem ne da?!😦

  21. zogca said

    Ja, ampak za to je bilo čisto dovolj, da se je eden odpravil pod tuš in je drugi prišel zraven …

    Sploh pa meni ne preveč pisati o seksu te dni, ker so mi hormoni očitno totalno podivjali, za kar krivim nosečnost, moram pa še dva dni preživeti brez moža. Seveda bo treba vse nadoknaditi.😉

    ki vzbuja čustva, domišljijo, hrepenenje…. romantičen prizor… romantična lepota… privlačen, zanimiv, romantična dogodivščina, romantična ljubezen nežna, zelo čustvena……(

  22. Tana said

    Žogca, moj komentar, da ni čutit romantike, iskric se ni nanašal na vaju, ampak na tvoj zapis. Mišljeno je bilo, da iz tvojega “potopisa” ni zaznat kakšnega romantičnega prizora, kakšne romantične dogodoviščine🙂

    Drugače pa verjamem, da se pri vama iskrice krešejo, tako da se vse iskri🙂

  23. zogca said

    Tana, romantični zapisi niso moj slog. Ne vem, ali je kakšen na blogu romantičen. Je bilo pa na poročnem potovanju ogromno lepih trenutkov, ki se jih bom za vedno spominjala, ampak ti so najbolj osebni in verjetno niti ne sodijo na blog. Če bi vprašala gospoda moža, bi rekel, da gotovo ne sodijo na blog.😉

  24. Tana said

    Žogca🙂🙂🙂 danes je pa grdo, deževno jutro, prejšnji teden je pa sijalo sonce. Na tak način je bilo mišljeno, ne razpredanje o kakšnih osebnih stvareh.

  25. zogca said

    Ne razumem.

  26. Tana said

    Žogca, saj ni kaj razumeti. Važno je, da sta se vidva imela lepo, da sta uživala. Samo to šteje in nič drugega.

  27. zogca said

    Jaz pač ne znam pisati pocukranosti. Znam jezo, znam cinizem, znam ironijo, znam tudi šalo, pocukranost pa malo manj. Bo pa verjetno objava o poroki vsaj malo pocukrana, ker tisti dan je bil pa za naju tako zelo ganljiv, da o tem pa verjetno ne bom mogla pisati na način, kot sicer pišem. Še dva dni moram počakati, da vidim fotografije. Nestrpna sem fejst.🙂 Priča drugače že ima album, v katerem je kar veliko fotografij, ampak jaz ga nisem še videla, CD z vsemi fotografijami je pa še v delu. Nimaš pojma, kako se veselim. Baje sva zelo lepa. In ker se bo julija tako in tako pleskalo, bo verjetno kar nekaj fotografij pristalo na stenah, fejst povečanih, seveda.

Leave a Reply

 
