Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nogometno kjut!

Posted by zogca na junij 7, 2011

Ko se človek začne širiti in jaz to zadnji mesec vztrajno počnem, čeprav je malo bitje res še malo in meri celih sedem centimetrov, so obleke iz streča edino, kar se mu splača kupovati. Če sem iskrena, se kar malo bojim zadnjih mesecev in sem nenehno v skrbeh, kaj bom takrat sploh lahko navlekla nase, ampak okej, nekaj mesecev bom še lahko kjut in da bi res bila, sem pozorna na kjut majice, ki pa jih letos žal ni veliko. Zato sem bila toliko bolj vesela, kot sem v Newyorkerju naletela na to …

… in to.

Če ne razumete, kaj je keč teh dveh majic in še dveh podobnih, ki pa ju nisem odnesla domov, čeprav sicer rada ekscesno nakupujem … Letos bo žensko svetovno prvenstvo v nogometu.

Leave a Reply

 
