Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Včasih pekel, včasih sanje!

Posted by zogca na junij 6, 2011

NIČKOLIKOKRAT

Ničkolikokrat mi daješ vedeti,
da sem včasih pekel
in včasih edinstvene sanje,
a ničesar vmes.

Grešnik sem,
ujet v otroka
in svetnik z nedolžnim sijajem.
Sem tvojega telesa strast
in mirnega srca
pekoča bolečina.

Ne želim razsanjati oči,
da me ne bi več gledale.
Hočem pa,
znova in znova,
vzdramiti to bežečo dušo,
da se spet in spet ustavi
in se s še večjim žarom
zaljubi vame.

Ingrid Peinkicher

6 Responses to “Včasih pekel, včasih sanje!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. Tana said

  4. Tana said

  5. Tana said

  6. webmaher said

Leave a Reply

 
