Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Brez tebe je življenje pekel!

Posted by zogca na junij 5, 2011

KAKO NAJ UMRE

Kako naj umre ljubezen do tebe,
če noče,
če ne more,
če ne zna?
Vem, da tvojih oči
ne najdem drugje,
tvojih dlani
ne najdem v tujih dlaneh,
le tvoj nasmeh je najslajši,
tvoj dotik
kot dotik nežnega cveta
na ranjenem licu.

Moram priti nazaj
v tvoje naročje,
ker drugam ne znam
in nočem več iti.
Brez tebe je življenje pekel.

Ingrid Peinkicher

23 Responses to “Brez tebe je življenje pekel!”

  1. zogca said

    Dobro jutro!!!

    Nedelja. Referendum krat tri.🙂 Kosilo pri mami krat ena.🙂 Lenarjenje pred tevejem krat tri.🙂 Negledanje post referendumske oddaje zaradi Slovenija ima talent.😦

  2. rimljancek said

    kako pa to, da od Vlatke ne daš nobene pesmice gor?

  3. zogca said

    Joj, ne vem. V bistvu dajem gor pesmi iz pesniških zbirk.

  4. rimljancek said

    saj ima ona tud pesniške zbirke🙂

  5. zogca said

    Se bom morala lotiti branja. Veš, že nekaj časa nisem brala pesmi in te, ki so na blogu, sem brala in “nabrala” pred letom, dvema. Zadnje čase nič.

  6. rimljancek said

    kaj si pa brala?

  7. zogca said

    Antologija slovenskih pesnic I, II in III. Pesniške zbirke Mile Kačič in Neže Maurer, teh je kar nekaj. Potem sem brala Nevenko Klemenc, Tamaro Vasić, Ingrid Peinkicher, Vanjo Strle itn.

  8. rimljancek said

    jaz pa mislil, da zdaj astrologijo bereš🙂

  9. zogca said

    V bistvu zadnje tri, štiri mesece ne berem skoraj nič. Preprosto ne utegnem. Toliko je enega dirkanja sem in tja plus še veliko obveznosti za službo, ki se neredko zavlečejo do večera … Sem potem tako zmatrana, da če je čas, si vržem noter DVD s kakšno od mojih najljubših humorističnih nadaljevank in ob gledanju zaspim.

  10. maxi said

    Jaz sem pa včeraj gledala film Biutiful, izredno dober film.

  11. zogca said

    Ne poznam. Na teveju ali v kinu?

  12. webmaher said

    Gledala je tvojega Javierja zloudanega iz leta 2010, jaz bi pa gledal njegovo ženo:mrgreen:
    Film ni slab, bil je nominiran celo za Oskarja…

  13. zogca said

    A on je moj?😉 Nekaj sem spomnil, da sem vzdihovala nanj lani poleti ali kako že. Ne, dve leti nazaj. Kino pod zvezdami in to, oni film s Penelope.

    Našla.

    http://www.imdb.com/title/tt1164999/

  14. zogca said

    Jutrooooooo!

  15. alja said

    Zelo lepa pesmica. Bolečina izgube ljubezni.
    Ampak Žogca ti zdaj ne čutiš več tako, a ne? Naredila si korak naprej v življenju in to je pravilno.

  16. zogca said

    Ne, zdaj ne čutim tako, hvalabogu, ampak pesmi so mi pa še vedno lepe.

    Ja, korak naprej, sem srečna zaradi tega, hotela sem se premakniti naprej, pa mi ni in ni šlo. Evo, ko sem se nehala truditi, se je pa zgodilo samo od sebe.

    Ej, a za kino pod zvezdami se že kaj ve, razpored in to? Bova šli kaj? Bo po moje prav prijetno, čez dan vroče, potem pa se zvečer hladiti na Gradu.

  17. webmaher said

    neka je sa srećom🙂

  18. zogca said

    Hvala. Totalno zamtrana, ampak pripravljena na veliki dan.

  19. zogca said

    Vidim, da je WordPress nekaj spreminjal glede teh komentarjev in je okence za komentar čisto spoodaj, tistih kod pa nikjer nobenih, za citirane in tisto.

  20. lynx said

    Srečno!

  21. Tana said

    Srečno in vse lepo; naj se vama izide.

    Vreme je pa čist za razjokat🙂 Pa s to novo podobo pri komentiranju so čist mimo vsekali🙂

  22. izbrana said

    Maram vaju oba! Srečno!🙂

  23. zogca said

    Hvala, Tana, hvala, Izbrana.😉

Leave a Reply

 
