Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Potovanje, tokrat poročno!

Posted by zogca na junij 3, 2011

Danes bo pralni stroj delal na turbo pogon. Likalnik tudi. Vse do zadnje cunjice morajo biti oprane ter zlikane, ker se bo naslednji teden zgodilo, kar se vedno zgodi. Da na potovanje želim vzeti prav tisto, kar se nahaja v košu za umazano perilo. Zato se nič ne sme nahajati tam. Vsako leto pred potovanjem prej napišem, kam se odpravljam, zato bom to naredila tudi tokrat, čeprav gre za drugačno potovanje, poročno. Potovanje bo takšno, kakršna imam najraje, torej raziskovanje mest in ne čepenje na kakšni plaži in nalivanje s koktejlom. Moj naslednji teden že mož je bil tako prijazen, da mi je ustregel z izbiro mest, ki jih bova obiskala. Še vedno ne vem, ali zato, ker je prijazen in mi želi ustreči. Ali zato, ker se v vsakem od mest nahaja nogometni stadion. Pa saj je vseeno. Pomembno je, da sva oba zadovoljna.

Prvo mesto, ki ga bova obiskala, je Milano.

Sledil bo Bergamo.

In Como.

Ter na koncu Torino. Kot vsako leto lahko tudi tokrat pričakujete cel kup popotovalnih objav in še več fotografij.

57 Responses to “Potovanje, tokrat poročno!”

  1. webmaher said

    Krema na koncu in podpis del Pjera:mrgreen:

  2. zogca said

    Tako zelo laki pa tudi jaz nisem. Seveda ne bi imela nič proti. Se bom pa po moje zadovoljila s kakšnim lušnim Juve suvenirjem. Na drugih stadionih logično ne bom zapravljala denarja.😉

  3. lynx said

    Moj naslednji teden že mož je bil tako prijazen, da mi je ustregel z izbiro mest, ki jih bova obiskala. Še vedno ne vem, ali zato, ker je prijazen in mi želi ustreči.

    Prijazen…, ustrežljiv…, se strinja…
    Joj kako je sladka smetana mladoporočencev. 😉 😀

  4. zogca said

    Vem jaz to, lynx, da moški niste na dolgi rok tako prijazni in ustrežljivi. Čeprav, roko na srce, imam občutek, da se z izbiro mest tudi sam strinja. Ker sva pač časovno omejena, ni bilo, da bi se lahko zelo zmišljevala, sva morala izbirati med mesti, ki so relativno blizu in ne bi preveč časa izgubljala s potjo.

  5. lynx said

    Eh Žogca. Ti si izbrala, njega pa po domače boli k…. kam gresta. 👿 Če ni ravno kakšen umetnostni zgodovinar, svetovni popotnik ali kaj podobnega. Ampak…kot si ti napisala se lepše sliši. 😉

  6. zogca said

    Dvomim, da je ravno tako, da ga boli …

  7. lynx said

    Kakšna pa je razlika če greš v Firence, Benetke, Genovo, Bergamo ali Torino?

  8. zogca said

    V Firencah sem bila dvakrat, v Benetkah petkrat, tako da me to ne mika. Je pa Milano bil moja dolgoletna želja in Torino tudi.

  9. lynx said

    Točno to želim povedati. Ti si izbrala, njemu pa je vseeno. Le zakaj bi potem bil proti? A on nima nobene dolgoletne želje?

  10. Izbrana said

    Jao Linx, ne bit tako zagrenjen… A imaš ti mogoče kakšno dolgoletno željo, ki se ti (še) ni uresničila???

    Žogca, tvojega bodočega moža poznam. Prepričana sem, da mu je res vseeno, pa ne na tak način, kot zbada Linx, pač pa zato, ker je zelo vedoželen, si rad “širi obzorja” in bo užival kjerkoli!
    Vem, ker sem ga videla kako je užival, ko smo “raziskovali” tole naše malo naselje, da o športnem objektu sploh ne govorim.

    Na tak ali drugačen način nobena stvar v življenju ni večna, zato je prav, da se uživa takrat, ko je čas za to!🙂
    Jaz vama vse skupaj iz srca privoščim, pa sploh ni važno, ali bo trajalo en mesec, eno leto….al pa eno življenje. Ta trenutek je pomemben! Ti že veš, kaj jaz govorim…..

    Še mal, še mal….😉

  11. zogca said

    Ima, Rusijo in Ukrajino. Priznal boš, da bi v štirih, petih dneh težko uresničila njegovo dolgoletno željo. Kot sem napisala, sva časovno omejena. Zaradi njegove službe in mojega pregleda pri zdravniku.

    A on nima nobene dolgoletne želje?

  12. zogca said

    Takšno je tudi moje razmišljanje. Za jutri nimam nobenih jamstev, bi bilo pa trapasto, če ne bi uživala danes. Še posebej, ker mi gre danes neprimerljivo bolje kot mi je šlo leta 2008 in 2009. Ko se spomnim tistega brezupa, bi danes vriskala od sreče.

    Na tak ali drugačen način nobena stvar v življenju ni večna, zato je prav, da se uživa takrat, ko je čas za to!
    Jaz vama vse skupaj iz srca privoščim, pa sploh ni važno, ali bo trajalo en mesec, eno leto….al pa eno življenje. Ta trenutek je pomemben! Ti že veš, kaj jaz govorim…..

  13. lynx said

    Zagrenjen nisem, zbadam pa rad. 😉
    Želje? Še preveč. Nekatere sem, nekatere še bom uresničil, nekaterih nikoli. Pa nič zato.

    Žogco res malo špikam. Pa ne zato ker ji veselja ne bi privoščil, ampak ker imam to v krvi. Špikanje namreč. 😉

    Verjamem v teorijo, ki je sicer malo čudna, da je v dobrem odnosu vedno eden bolj gonilna sila in drugi malo bolj pasiven. Bodisi ženska ali moški. V nasprotnem primeru pride rado do navzkrižja interesov.
    Zato se mi zdi smešno poudarjanje enakopravnosti pri odločitvah, kjer ta sploh ni potrebna.

  14. lynx said

    Ima, Rusijo in Ukrajino.

    Potem računajta nekje….v drugi polovici leta 2012. Če bodo nončke vskočile. 😉

    Jaz bi rad videl New York. In Veliki kanjon, Dolino smrti, Skalno gorovje, sekvojine gozdove… za začetek. 🙂

  15. zogca said

    Nimam pojma, kako potem stvari gredo in ne gredo, ko imaš enkrat otrok. Ne sanja se mi. Si pa nekako ne predstavljam, da bi pol leta starega otroka puščala en teden pri babici in dedku.

    Potem računajta nekje….v drugi polovici leta 2012. Če bodo nončke vskočile.

  16. zogca said

    New York sem videla, pa bi ga komot spet. Sploh jeseni, New York jeseni. Pa LA bi rada videla, po možnosti tudi jeseni, samo ne poleti. V bistvu bi se hajkala po Ameriki. Lahko samo sanjam.

    Jaz bi rad videl New York. In Veliki kanjon, Dolino smrti, Skalno gorovje, sekvojine gozdove… za začetek.

  17. rimljancek said

    jaz sem pa mislil, da se boš z mano poročila😦

  18. zogca said

    Joj, Rimček, nisi bil dovolj hiter. Se bo pa kakšna druga. In ne začni pisati, da te nobena ne bo marala, ker to ni res. Tudi ti boš našel pravo.

  19. Alenika Žnidaršič said

    Tudi jaz vama želim, da bi bili dnevi zares medeni.
    Od vsega najbolj je pomembno – s kom kje si, ne samo kje si. Poti se res ne spominjamo po poteh samih, ampak po občutkih, ki smo jih tam čutili.

    Vse dobro želim. Iskreno. Ker si to zaslužiš.

  20. zogca said

    Hvala, Alenika.😉

  21. asdf said

    veliko sreče ob obeh velikih mejnikih ti želim!
    kam greš, pa je popolnoma nepomembno. najpomembnejše je, da si v dvojini. ker tako želita oba.
    uzivajta! (uživajte, pravzaprav)

  22. A65 said

    Želim vama veliko povezanosti v skupni sreči.

  23. Andrej34 said

    Jejhata Žogca!

    Tole na slikah je pa zeloooo lepo.
    Ko vidiš v živo, pa ni tako lepo.
    To ni London ali Pariz ampak Italija. Jaz sem bil tri leta nazaj tam okoli. Obup!

    Recimo. Bilo je eno manjše mestece. Zgledalo je kot Wolfova, Čopova in Nazorejeva skupaj, z cerkvijo. Luštno!
    Zraven pa nekaj usranih blokov in to točno takšnih, ki so jih gradili po Sloveniji😯 v času realsocializma (štirioglati, štirinajst nadstropni – so tudi v Ljubljani), naokoli pa “Cona Industriale” nepredstavljivih razsežnosti.
    Začne se kmalu pri slovenski meji in se nadaljuje v dolžino 250 – 300 km. (vmes je Milano) To je področje z nabolj gosto naselitvijo v Evropi, z vsem kar to potegne zraven.( slab zrak, voda obvezno iz steklenice…)

    Jaz sem mislil, da bom popizdil. Komaj sem čakal, da sem prišel nazaj. Lepa zelena Slovenija, z grički, svežim zrakom, čistimi WC – ji…
    No ja …občutki so lahko različni, ker jaz sem bolj gorski gams, ti pa mestna muca.:mrgreen:😉

    Drugače pa … srečno pot in lepo se imejta.
    In še en nasvet …💡 … lahko podaljšata še do Gardalanda.

  24. rimljancek said

    kako pa veš da ni res

    dejstva govorijo drugače

    tko, da ne bo nobene druge oziroma nobene

    drugače pa čestitke

  25. zogca said

    Ne!!! Ker jaz na tričetrt voženj ne smem. Oziroma ne smem na vse tiste vožnje, na katere bi hotela iti. Sem bila leta nazaj v Gardalandu.

    In še en nasvet … … lahko podaljšata še do Gardalanda.

  26. zogca said

    Meni je Pariz bil najbolj grdo mesto, kar sem jih videla. In najslabše sem se tam počutila.

    Ko vidiš v živo, pa ni tako lepo.
    To ni London ali Pariz ampak Italija.

  27. zogca said

    Dejstva so danes takšna, jutri pa so lahko že čisto drugačna. Samo ne vdajaj se pesimizmu, res. Treba je verjeti.

    Hvala.😉

    dejstva govorijo drugače

    drugače pa čestitke

  28. zogca said

    Hvala.😉

    Želim vama veliko povezanosti v skupni sreči.

  29. zogca said

    Hvala.😉

    Ja, pa smo res trije. 😛

    veliko sreče ob obeh velikih mejnikih ti želim!
    kam greš, pa je popolnoma nepomembno. najpomembnejše je, da si v dvojini. ker tako želita oba.
    uzivajta! (uživajte, pravzaprav)

  30. maxi said

    Lušno se ti pelje…skoraj pravljično.
    Fajn in lepo….

  31. zogca said

    Ne, Maxi, pa sploh ne. To je tipično potovanje my style. Rukzak na rame in ogledovanje mest. Se mi ne zdi nič pravljično, ampak je pa to tako, kot imam jaz rada. Pa on tudi.

  32. Izbrana said

    Lynx, po tejle razlagi te pa (spet) maram!!!🙂
    No, saj ne, da te prej nisem, ampak kar žalostna sem bila, ko si tako Žogco zbadal. Zdaj, ko vem, da je to nekako neškodoželjno, sem pa prav vesela!🙂
    Ker tako zbadanje imamo pa ženske s strani moških pravzaprav rade!😉

    lynx said
    junij 3, 2011 at 6:35 popoldan

    Zagrenjen nisem, zbadam pa rad.😉
    Želje? Še preveč. Nekatere sem, nekatere še bom uresničil, nekaterih nikoli. Pa nič zato.

    Žogco res malo špikam. Pa ne zato ker ji veselja ne bi privoščil, ampak ker imam to v krvi. Špikanje namreč.😉

    Verjamem v teorijo, ki je sicer malo čudna, da je v dobrem odnosu vedno eden bolj gonilna sila in drugi malo bolj pasiven. Bodisi ženska ali moški. V nasprotnem primeru pride rado do navzkrižja interesov.
    Zato se mi zdi smešno poudarjanje enakopravnosti pri odločitvah, kjer ta sploh ni potrebna.

  33. zogca said

    Aha, če desc ne zbada, je dolgčas. Mene moj non stop.

    Ker tako zbadanje imamo pa ženske s strani moških pravzaprav rade!

  34. rimljancek said

    saj to ni pesimizem

    to je realnost

  35. maxi said

    Ne, Maxi, pa sploh ne. To je tipično potovanje my style.

    Sem mislila bolj celo situacijo, ki se ti odvija.

  36. maxi said

    No, saj ne, da te prej nisem, ampak kar žalostna sem bila, ko si tako Žogco zbadal.

    Hmm, cinizma sem tudi jaz kdaj obtožena. Vem pa ja…da nekateri tega ne marajo.

  37. zogca said

    Ja, to pa ja. Ampak po tistih dveh, skoraj treh katastrofa letih, je prav, da je šlo v pozitivo.

    Sem mislila bolj celo situacijo, ki se ti odvija.

  38. zogca said

    In realnost je podvržena spremembam.

    to je realnost

  39. maxi said

    Ja, to pa ja. Ampak po tistih dveh, skoraj treh katastrofa letih, je prav, da je šlo v pozitivo.

    Se strinjam.

    Ps: Jaz j**** ježa že 7 let.😦

  40. maxi said

  41. rimljancek said

    glede tega ne bo sprememb

  42. zogca said

    To pa ni optimizem.

    glede tega ne bo sprememb

  43. zogca said

    Maxi, primerna pesem, no white flag above my door.

  44. zogca said

    Rimček, zate. Ne smeš obupati.

  45. lynx said

    Hmm, cinizma sem tudi jaz kdaj obtožena. Vem pa ja…da nekateri tega ne marajo.

    Ena izmed pomanjkljivosti virtualnega sveta je ta, da sogovornika ne vidiš in ne slišiš. Mimika obraza in ton govora včasih povesta več kot besede. Skratka, zelo je pomembno na kakšen način nekaj poveš. Tukaj smeškoti delno nadomeščajo gestikuliranje in hudomušnost, seveda pa ne popolnoma.

  46. zogca said

    Nekje sem brala, da samo 5 odstotkov povemo z besedami, vse drugo pa …

    Že po telefonu se veliko skrije, kaj šele na računalniku.

    Mimika obraza in ton govora včasih povesta več kot besede.

  47. rimljancek said

    hvala za pesmico

    saj nisem obupal, le ne verjamem več🙂

  48. lynx said

    No, saj ne, da te prej nisem, ampak kar žalostna sem bila, ko si tako Žogco zbadal.

    Želel sem prikazati svoj pogled na stvar. Ker ne vem zakaj bi se morala v paru izgubiti identiteta posameznika. Kar naenkrat samo midva.
    Midva sva se odločila, midva sva naročila tono cementa, midva….. 😉

  49. lynx said

    Nekje sem brala, da samo 5 odstotkov povemo z besedami, vse drugo pa …

    Na tem blogu bi se včasih kresale iskre, če bi imeli vpogled v oči. 🙂

  50. zogca said

    Bila so obdobja, ko tudi jaz nisem verjela. Takrat enkrat sem tudi začela pisati ta blog. Ko sem nehala verjeti. Moje razočaranje je bilo sicer takrat drugačno od tvojega, ampak to ni pomembno, pomembno je, da nisem verjela. Kot sem ti zgoraj napisala, se realnost dejansko spremeni. Moraš pa ti biti odprt zanjo in si ne sam zapirati vrat.

    saj nisem obupal, le ne verjamem več

  51. zogca said

    Jaz tudi tega ne maram. Za poroko in poročno potovanje pač moram uporabljati midva, ampak drugače pa bova še vedno on in jaz.

    Želel sem prikazati svoj pogled na stvar. Ker ne vem zakaj bi se morala v paru izgubiti identiteta posameznika. Kar naenkrat samo midva.
    Midva sva se odločila, midva sva naročila tono cementa, midva…..

  52. lynx said

    So datum 8.6.2011 določile zvezde ali vidva? Kako kažejo?

  53. rimljancek said

    samo, a se nune zdaj lahko poročajo?🙂

  54. zogca said

    Vmes sem nehala biti nuna.😉

    samo, a se nune zdaj lahko poročajo?

  55. zogca said

    Takole je. Meni je Ema rekla, da se bova junija poročila. To je ona videla. Midva pa sva se hotela maja in bi se poročila maja, če ne bi vmes jaz zanosila in se je potem zadeva zavlekla. Potem je padel junij, sem pa dejansko jaz rekla, da do desetega, ker do desetega je Venera v biku, torej doma, in Venera je moja dvojna vladarica. Pa tudi Venera je tista zadolžena za ljubezen in zakone.

    So datum 8.6.2011 določile zvezde ali vidva? Kako kažejo?

  56. zogca said

  57. lynx said

Leave a Reply

 
