Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Spet referendum, ups, referendumi!

Posted by zogca na maj 31, 2011

Kako gre že tisti izrek? Da sta v življenju gotovi samo dve stvari, davki in smrt. V Sloveniji bi gotovo lahko dodali še referendume. Dokler je bilo njihovo število še zmerno, sem si vzela čas in sem se poučila o tematiki, o kateri mi je bilo dano odločati, danes pa, priznam, se mi zdi škoda časa. Ker pri enem referendumu sploh ne razumem, zakaj gre. Aha, arhivi. Drugi se mi zdi hudo nesmiseln. Jup, pokojninska reforma. Nasprotniki bodo namreč čez leto ali dve sprejemali povsem enako ali zelo podobno reformo. Ker drugače ne bo šlo. In potem je tukaj še tretji, o katem pa imam mnenje in samo zaradi tega krogca ali križca bom tudi šla na volišče. Da, delo na črno. Šla bom, ker imam že dolgo časa “poln kufr” tega, da plačujem davke in gledam, koliko bolje od mene živijo nekateri, ki ga ne. Priznam, da norim, ko poslušam sprenevedanje o sosedski pomoči. Sprenevedanje zato, ker se mi zdi, da me imajo nasprotniki zakona o delu na črno za norca. Če spodnja soseda pride inštruirat mojega otroka, za to pa računa deset evrov na uro, to ni sosedska pomoč, ampak njena pridobitna dejavnost. Enako velja, če mi zgornja soseda za dvajset evrov sešije hlačni kostim. Da, res, strašna nesreča, ker mi sosed iz pritličja, ki je keramičar, ne bo mogel narediti nove kopalnice in mi sosedsko pomagati. Ker da, seveda, hotel mi jo je narediti brezplačno. Sosed ima v Sloveniji tako strašno rad soseda. Tisto o crknjeni kravi so si izmislili zlobni jeziki.

Šla bom na volišče. Zaradi tistega enega referenduma. Arhivi me namreč ne zanimajo, pokojninska reforma pa … Če bomo čez dvajset, trideset let hoteli imeti pokojnine, tako in tako bo sprejeta, ker se bo sicer sistem sesul sam vase, ker ve tudi voditelj opozicije, zato tudi zdaj modro molči. Zaveda se namreč, da ni pametno pretirano pljuvati po reformi, ki jo bo čez leto, dve ali tri moral “skozi spraviti” tudi sam. Res škoda, da je predlog o davku na pse prišel prepozno in država od mene ne bo dobila še enega krogca ali križca. Davek na pse naj bi plačevali vsi, tudi tisti, ki psov nimamo? Saj, logično, tudi na sosedovega golfa želim plačati davek. In na sosedin vikend.

30 Responses to “Spet referendum, ups, referendumi!”

  1. Z mnenjem avtorja se strinjam. Pri pokojninski reformi bo razlika le v tem, da bo naslednji predlog imel predlagano 67 let, namesto 65. Vsaka naslednja varianta bo še strožja, še težja. Bomo videli, kako bodo delali reformo tisti, ki so bolj sposobni. Pri davkih na pse pa le to. Davek na psa se plačuje ob cepljenju proti steklini. Ko sem imel psa, sem plačal 5000 SIT ( 3000 za cepljenje, 2000 za takso). Nova taksa pa bo namenjena financiranju zavetišč, ki so dobra poslovna priložnost za posameznike. Že danes ti nihče noče usmrtiti psa ( veterinarji bi ga še zdravili, lovci ne smejo, konjedercev ni) in te napotijo na zavetišče , da bi psa, s katerim sem deset let živel, dal v zapor.

  2. zogca said

    Seveda. Dlje kot bomo odlašali, manj bo denarja in bolj bo treba rezati. Kar vedo tudi tisti, ki so dale zakon dali na referendum. Janša, na primer, ki je vedno tako glasen, je čisto poniknil in jaz ga nič ne slišim govoriti čez reformo. Logično, ker se zelo dobro zaveda, da bo on moral čez leto ali dve skozi spraviti enako oziroma še hujšo. In vse, kar bi danes povedal čez reformo, bi potem dobil servirano nazaj takrat, ko bi on v parlament dal enako oziroma še hujšo. Ampak ne, zdaj se pa ljudem daje vtis, da se jim jemljejo pravice, ki bi jih lahko zadržali.

    Vsaka naslednja varianta bo še strožja, še težja.

  3. zogca said

    Ko slišim besedno zvezo dobra poslovna priložnost za posameznike, me zmrazi. Še vedno pa mi ni jasno, na kakšen način naj bi davke na pse plačevali vsi. Pa da ne bo pomote, jaz nimam nič proti psom in imam zelooo rada živali, mi tudi ni težko za živali dati denarja, ampak davek na pse računati vsem …

    Nova taksa pa bo namenjena financiranju zavetišč, ki so dobra poslovna priložnost za posameznike.

  4. webmaher said

    poleg gotovih dveh stvari bi jaz dodal še konec tega sveta oz. pokvarjenega turbokapitalizma … na referendum, da itak da ne grem, ker je brez veze … marsikdo bi sklepal da je folk neumen a večina tistih nekaj 20%, ki bodo ustoličili ponovno Janeza za premiera imajo od tega seveda korist …

  5. zogca said

    Kmalu bom to začela pisati tudi jaz. Mogoče že ob naslednjem referendumu.

    na referendum, da itak da ne grem, ker je brez veze …

  6. Izbrana said

    Žogca…. Koliko si pa ti že prispevala v pokojninsko blagajno?

  7. Tana said

    Na referendum seveda grem. Glasujem “ZA” za vse tri🙂

    Ljudje smo sebična bitja. Glasovali bi samo za tisto, kar posameznika “dotika”.

    Mene osebno se npr. dotika samo pokojninska reforma, ampak gledam na zadevo celostno; da stvari je treba uredit in če ne gre drugače pač z referendumom. Tako delo na črno, … pa naj se že enkrat odprejo tisti arhivi in bo potem mir.🙂

  8. zogca said

    Točno toliko, kolikor bom iz te blagajne dobila. Moj račun s pokojninsko blagajno je čist. Kot je čist moj račun z vsemi drugimi blagajnami, iz katerih ne dobim nič. Nikoli te države nisem oškodovala niti za en evro. Me lahko kadarkoli obišče davkarija, ker niti enega evra nisem utajila nikoli. In na leto tej državi dam mnogo več kot mnogi, ki imajo plačane vse prispevke, iz katerih potem dobijo ven tudi vse ugodnosti, ki jih jaz nimam in jih ne bom imela. Moja porodniška, na primer, ne bo prišla od države, ampak iz mojega varčevalnega računa. Ker plačujem davke in to visoke, si pridružujem pravico skakanja v luft zaradi dela na črno. O pokojninski reformi pa razpravljam zgolj teoretično in sem že nekajkrat napisala, da se me ne tiče, ker me osebno ne zadeva, moja pokojnina bo namreč prišla od drugod. Ker ne, jim ne mislim plačevati 700, 800 evrov in več prispevkov na mesec, potem pa niti bolniške ne imeti, ko pristanem na operacijski mizi in v bolnišnici. Kot se je zgodilo. Odkar delam, sem državi na račun dohodnine dala znesek, s katerim bi si lahko v Ljubljani kupila stanovanje.

    Žogca…. Koliko si pa ti že prispevala v pokojninsko blagajno?

  9. Izbrana said

    Kaj pa tisti, ki so že do sedaj dali mogo več, kot bodo kdajkoli prejeli?
    Pravzaprav o tej temi niti ne želim…. Ker je ves problem celotnega časa v celotnem prostoru, z eno besedo: goljufija tistih, ki so jo sposobni izvajat! V politiki in na vodilnih mestih, tako gospodarstva kot negospodarstva NI POŠTENIH LJUDI! Vsi ostali pa smo marionetke! Na tej preljubi Zemljici, mislim…. Naše odločitve so farsa.

  10. zogca said

    V interesu teh je, da se sistem ne zruši, ker če se, ne bodo prejeli nič. Če reforme ne bo, se sistem bo zrušil. Pa saj reforma bo, tako in tako, pač očitno dve leti pozneje. Ker vsaj privid tega, da pokojnine bodo, mora biti. Je pa to vse skupaj ena piramida. Drugače pa, ko govoriš o tistih, ki so mnogo več dali, kot so kadarkoli prejeli? Jaz sem tudi takšna. In bi dala še mnogo več, če bi v zameno samo bolniško dobila. Na vsakih par let, ko zbolim.

    To, da v politiki, pošten ne preživi, pa jaz pišem že od nekdaj.

  11. webmaher said

    jaz bi pa šel na volitve samo, če bi lahko I za brano volil za precednico vlade, Žogco pa za notranjo in zunanjo ministrco:mrgreen:
    sicer pa je rešitev za pokojnine pa tut nova delovna mesta precej enostavnA
    a za tajkune in njihove služabnike politike precej boleča …

  12. Izbrana said

    To je to!!!!
    Evo, častim, kavica!🙂

    sicer pa je rešitev za pokojnine pa tut nova delovna mesta precej enostavnA
    a za tajkune in njihove služabnike politike precej boleča …

  13. webmaher said

    Hvala I za brana:mrgreen:

  14. zogca said

    A politizirali ne bomo več?😉

  15. Izbrana said

    Ma daj, politika taka ali drugačna, vedno eno polovičarsto ali pa izmikanje, jaz pa že mal v letih in hočem:

    🙂

  16. zogca said

    Jaz pa hočem, kakor ti že veš, kalamare.😉

  17. Izbrana said

    Kar je bilo v moji moči, v zvezi s tvojo željo, sem naredila!!!🙂

  18. zogca said

    Hvala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pridejo pa pravi, zdaj verjetno čez manj kot eno uro.

    Bi pa jedla tvoje paprike s sirom, ampak si mi malo daleč, da bi se ti nalimala v kuhinji.😉

  19. Izbrana said

    Nehaj mi lušte delat!!!!!!!!!!!

    Jaz bi jedla oboje, ta trenutek, sploh pa v družbi s tabo! Aaaaaaa, lačna sem postala!🙂

  20. zogca said

    Veš, kaj? En dan poleti, ko bova prej kakšen teden glede hrane fejst pridni (jogurt, sadje in to), se dobiva in si dava duška. Kaj praviš?

  21. Izbrana said

    Jaz tebi paprike s sirom za predjed, naročiva kalamare za glavno in ti meni palačinke za sladico! Ja???
    Ti telefonsko sporočim kdaj sem sama, ker letos sem se odločila Malega princa poslat za deset dni samega na morje, jaz pa 24 ur na dan…..mmmmmm…..🙂 Prav?

  22. zogca said

    Jaaaaaaaa!

    In ja, javi, kdaj si sama. In če si sama, veš, lahko enkrat tudi ti obiščeš mene. Bom naredila fajn žur po Ljubljani.

  23. webmaher said

    i tata bi I za brana:mrgreen:

  24. Izbrana said

    Kaj pa? Sve li ništa, al paprike, al palačinke, al kalamare…..??🙂

    i tata bi I za brana:mrgreen:

  25. webmaher said

    svega po malo:mrgreen:

  26. Izbrana said

    Eh, to je spet kot eno “politično” polovičarstvo!🙂
    Vse al pa nič!😉

    svega po malo:mrgreen:

  27. zogca said

    Lazanja danes.🙂

  28. webmaher said

    bo gajžla pela pol boš pa mela polovičarstvo:mrgreen:

  29. webmaher said

    no ja, nekaj je pa kapnilo včeraj od naših žogobrcarjev:mrgreen:

  30. Nevenka said

    Vsak, ki misli, da je to reforma, ki jo rabimo, je skrajno kratkoviden in nima pojma o funkcioniranju ne družbe, ne gospodarstva.
    Ta reforma je opravičilo za bodoče še naprej slabo vladanje in čisto nič drugega.
    Države razvite Evrope so v popolnoma drugačni situaciji, kot pa mi, in niso demografski kriteriji tisti, ki v v glavnini vplivajo na tovrstna pokojninska razmišljanja.

    Mi rabimo svež kapital, zaupanje v pravno državo /torej pokradeno je treba vzeti in dati ponovno v lastninjenje/ in odpiranje delovnih mest za mlade, ker je toliko mladih in izobraženih brezposelnih. Mi rabimo prestrukturiranje gospodarstva, dosečimo moramo višjo produktivnost in višjo donosnost ter pošteno plačilo za delo. To seveda ne pomeni, dobrih plač za slabe managerje in skrajno izkoriščanje ljudi, ki res marljivo delajo in so izključno samo strošek dela, ki ga je seveda z vsem tem managerskim znanjem najlažje znižati.
    Nujno je potrebno doseči tudi soudeležbo zaposlenih pri delitvi dobička.
    Če bomo to dosegli, bomo lahko delali štiri dni na teden in toliko časa kot do sedaj. Ker moram sama pošteno garati, da nekateri lahko fantazirajo in zavijajo prlobleme v celofan za managersko plačo, sama pa moram v resnici reševati probleme, ki sploh ne sodijo v moje delovno področje, sem vsak dan tako iztrošena, da se doma skoraj sesujem. Takoj bi šla v pokoj, ker se mi sesuva tudi zdravje – na ta način ne bom nikoli dočakala 65 leta. To je, kar mi obljublja ta reforma. Na tak način želi varčevati. Menda me bodo pokopali zastonj.

    V Sloveniji je trenutno ustvarjeno okolje za maksimalno odiranje ljudi, ker trga dela praktično ni in delodajalci z zaposlenimi delajo kot svinje z mehom.
    Po tej poti se gre samo v maloro in nikamor drugam.

Leave a Reply

 
