Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nova dišeča objava!

Posted by zogca na maj 31, 2011

Že dolgo nisem spisala nobene dišeče objave. Nič čudnega, ker že dolgo nisem kupila nobenega parfuma. Vedno sem imela najmanj tri in pazila, da številka ni padla pod tri. Tokrat pa sem porabila tretjega in si rekla, da imam še dva in z nakupom lahko počakam. Potem sem porabila tudi drugega in si rekla, da je eden povsem dovolj in se odločila, da lahko še malo počakam. Ko sem prejšnji teden ugotovila, da je tudi drugi in zadnji povsem prazen, sem dobesedno tekla v trgovino. In izbrala povsem drugače kot doslej …

Sta vama všeč? Imate kakšen predlog za tretjega? Da, morajo biti najmanj trije.

9 Responses to “Nova dišeča objava!”

  1. webmaher said

    ne rabš zdej parfumov, bo dojenček preveč dišal:mrgreen:
    voda pa žajfa bo čist dost:mrgreen:

  2. maxi said

    Imate kakšen predlog za tretjega?

    Je sicer lanski, amapak meni zelo ok:

    http://www.fashionfame.com/2010/03/giorgio-armani-acqua-di-gioia-new-womens-fragrance-for-spring-2010/

  3. zogca said

    Bom šla povohat. A ti si moja dva že povohala?

  4. webmaher said

    vsi 3je so njami če so napravi:mrgreen:

  5. zogca said

    V bistvu prave besede pravega moškega. Ni bistven parfum, bistvena je ženska.

  6. Nevenka said

    Meni je Beauty od KK kar všeč. Tale Lady diši, amapk se razdiši.
    Zelo lepo diši tudi Idylle od Guerlaina.

  7. zogca said

    Tega Beauty pa ne poznam. Bom šla povohat. Idylle od Guerlaina tudi.

    Jaz sem imela od Guerlaina tega … http://3.bp.blogspot.com/_ajwz1FVsQSE/TGwUEfeDCrI/AAAAAAAACKg/wQWTAiAD16o/s1600/Guerlain%20Insolence%20Perfume.jpg

    Je bil res zame, totalno sladek.

  8. maxi said

    A ti si moja dva že povohala?

    Nisem. Bom.

  9. zogca said

    Daj.

Leave a Reply

 
