Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hepi b’dej, Kylie!

Posted by zogca na maj 28, 2011

57 Responses to “Hepi b’dej, Kylie!”

  1. zogca said

    80’s. Osnovna šola. Kako lepi časi.🙂 Danes si bom dala duška s Kylie, Jasonom, Rickom itn.🙂

  2. lynx said

    Spet prišel je tisti pomladni dan,
    ko treba dat bo zimske gate stran,
    si treba bo nadeti tangice
    in lepe pisane rožaste špangice.
    A kaj se čudo čudno tu godi,
    tangice premajhne so za številke tri!
    Le kako se je to zgodilo,
    da telesce se je tako poredilo?
    Je bilo predolgo zimsko spanje,
    zdaj pa je porazno tole stanje.
    Nič ne pomaga jok in stok,
    treba bo v nov naskok!
    Zdaj sta na vrsti regrat in solata,
    da bo spet manjša zadnja plata,
    pa treba stopit bo na planine,
    da lepše bodo te obline.
    Saj zdaj je konec dolge zime,
    fantje že cedijo sline,
    zato le pazi draga punca,
    da se špeh okrog ne gunca…

    IN TAKO SEM ODGOVORILA:

    Pri meni se vseskozi gunca,
    tud’ kmet ma raj’ debel’ga junca,
    airbag je tud’ priporočljiv,
    če hočeš biti manj ranljiv.
    In pa: vemó, da suhe babe
    so prepogosto volje slabe,
    nataknjene in neprijazne
    in mlahave kot vreče prazne.
    Poskusi sam in videl boš,
    kako lahko gre vse na nož,
    če moraš dan za dnevom biti
    sestradan in z vrvico v riti.

  3. zogca said

    Čakam polčas, da si lahko začnem muzko vrtet.

    Navijam za Man U. Da je bolj zanimivo. Plus dost imam že tega, da vsi navijajo za Barco.

  4. zogca said

  5. webmaher said

    Vsi navijajo za nogomet in to je edino prou:mrgreen:
    Sicer škoda za Ervina van der Starja in Fergija ampak tko to dons je in pika:mrgreen:
    Sami dobri komadi Žogca pa tut Lynx se je izkazal:mrgreen:
    in ja zaboga, Trnovčanka javi se:mrgreen:
    Pa kak kartonito đalo za I za brano bi se tut prilegel:mrgreen:

  6. zogca said

    Ja, njega mi je blazno žal, ker ipak je to bila njegova zadnja tekma.

    Sicer škoda za Ervina van der Starja

  7. zogca said

    Ne vem, ali je Trnovčanka še na blogu, mislim, da ne. Jaz z njo komuniciram drugje. Izbrana pa se je oglasila včeraj. Pa ne, da si zgrešil svojo sokofetarico. 🙄

    in ja zaboga, Trnovčanka javi se
    Pa kak kartonito đalo za I za brano bi se tut prilegel

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. webmaher said

    nič jo nisem zgrešil a to je premalo:mrgreen:

  11. zogca said

    Ima naša Izbrana zelo dobro opravičilo. Res, verjemi.

  12. webmaher said

    ne verjamem:mrgreen:

  13. zogca said

    Kako bomo pa to zdaj rešili?

  14. zogca said

  15. maxi said

  16. maxi said

  17. zogca said

  18. webmaher said

    kaj je tut I za brana noseča al kako:mrgreen:

  19. webmaher said

    How do you do I za brana:mrgreen:

  20. zogca said

    Ne.

    kaj je tut I za brana noseča al kako

  21. Izbrana said

    Ti se kar hecaj!🙂

    kaj je tut I za brana noseča al kako:mrgreen:

  22. Izbrana said

    Better today….

    Hvala, Žogca, za opravičeno odsotnost!!!!

    How do you do I za brana:mrgreen:

  23. webmaher said

    Thats may girl:mrgreen:
    Jaz sem resen človek in sem resno mislil in zdaj resno upam, da si zdrava ko riba:mrgreen:

  24. zogca said

    Vedno.

    Hvala, Žogca, za opravičeno odsotnost!!!!

  25. zogca said

    Prstana sta doma!!! Totalno lepa, totalno takšna, kot sva želela. A pofotkam?😉

  26. trisha33 said

    Jaaaa, pofotkaj.🙂

  27. zogca said

    Bom. Za vsak slučaj pa (ker mogoče fotoaparat ne bo tako natančen) …

    Takšen je moj: http://www.shrani.si/f/1v/rH/2zklMx4U/b9-p1835.jpg

    Njegov je enak, samo brez brilijantov.

    To sva na internetu preiskala več tisoč prstanov, da sva našla res pravega za naju. In moja zlatarka (kapo dol vedno) je dejansko naredila točno takšna prstana.

  28. lynx said

    Prstana sta doma!!! Totalno lepa, totalno takšna, kot sva želela.?

    Joj kako se meni to zdi smešno. 😀

  29. zogca said

    Zakaj, lynx? Jaz sem ženska. Je normalno, da mi veliko pomeni, kakšen bo prstan, ki ga mislim ves čas nositi.

  30. webmaher said

    Lynx, Lynx in to kakšna ženska:mrgreen:

  31. lynx said

    Je normalno, da mi veliko pomeni, kakšen bo prstan, ki ga mislim ves čas nositi.

    Verjamem da ti veliko pomeni. V resnici pa sploh ni važno kakšen je.

  32. lynx said

    Lynx, Lynx in to kakšna ženska

    To je vse nekaj drugega. Atributi ženskosti… to moški na ženski cenimo. Precej bolj kot razne dodatke in okraske… 😉

  33. trisha33 said

    Lep, eleganten. Klasičen in moderen hkrati.

    Sem v bistvu mislila, da si že gospa, pa te očitno to še čaka. Uživaj na poroki.🙂

  34. zogca said

    Strinjam se. Za sam zakon je nepomembno, kakšen je prstan. Za sam zakon je nepomembno, ali prstan sploh je. Moj oče, na primer, ga je nosil vsega skupaj samo tri dni, pa evo, je bo čez pol leta že 40 let poročen. Ampak če vzameš, da na poroki prstan mora biti, zakaj ne bi bil takšen, ki je paru všeč? Sploh ženski, ker se ve … Jaz nimam prav veliko nakita oziroma si ga ne kupujem … V bistvu ga nimam malo, imam kar nekaj prstanov, ampak vsi imajo neko simboliko, vem, od kdaj so, za kaj so, kar tako pa si nakita ne kupujem. In ja, če sem si lahko dala duška in izbrala, seveda sem hotela izbrati tako, da mi bo čim lepši. Ter bo hkrati všeč tudi njemu. Zdaj sva oba zadovoljna.

    V resnici pa sploh ni važno kakšen je.

  35. zogca said

    🙂

    Lep, eleganten. Klasičen in moderen hkrati.

  36. zogca said

    Ne, nisem še. Naslednji teden bom pa res.🙂

    Poroka bo zelo skromna, midva, priči in starši. Potem fotkanje in kosilo. To je to. Nakar greva za štiri dni v Milano in Torino. V ponedeljek moram biti jaz že v Ljubljani, da grem v laboratorij, ker imam potem v sredo pregled.🙂

    Sem v bistvu mislila, da si že gospa, pa te očitno to še čaka. Uživaj na poroki.

  37. lynx said

    Hočem reči, da težko razumem tako navdušenje nad koščkom kovine, ki povrhu vsega sploh ni poceni. Četudi gre za poročni prstan.

  38. zogca said

    Seveda, lynx, nisi ženska. Je čisto logično.

  39. webmaher said

    Čist logično je, da je treba ženske razumet tudi takrat, ko je to skoraj misija nemogoče, saj se ti na dolgi rok obrestuje bolj kot na vsaki banki:mrgreen:

    Takole si bo pa Žogca pela po poročni soboti, v kateri bo vlogo ene od prič menda odigrala I za brana, aneda kaj:mrgreen:

  40. zogca said

    Žogca se ne bo poročila v soboto.😉 In ne, priča ne bo Izbrana. Za pričo je bila izbrana prijateljica obeh. No, saj zdaj je tudi Izbrana prijateljica obeh, ampak tista, ki je bila prva prijateljica obeh.

  41. webmaher said

    Kako se Žogca ne bo poročila v soboto pa jane že v sredo:mrgreen:
    Se pravi prijateljica od prijateljice, ki je bila prva od obeh prijateljica:mrgreen:

  42. zogca said

    Jup, v sredo, ker Žogca ni hotela ohceti, ampak samo pred matičarja, fotografiranje, kosilo in konec. Žogca zelo ni za cirkuse in na srečo se je gospod strinjal. Pa ja nisi spregledal, da sem napisala midva, priči in starši, to je vse.

    Ne, ne prijateljica od prijateljica. Njegova prijateljica, ki je, ko sem jo prvič videla, takoj postala moja prijateljica. Pa tudi sicer ima strašne zasluge za narod, zato ona.😉

  43. webmaher said

    po zadnjih informacijah je Severinin zaročni prstan vreden 30.000€, tko da Lynx bi lahko organiziral kako akcijo za Žogco:mrgreen:

  44. zogca said

    Ni treba, ni treba, je šlo tudi brez akcije.😉

  45. Izbrana said

    Web, ne, ne bom priča. Vem pa kdaj in kje….🙂
    Resno razmišljam kako in kaj bi ušpičila, da bi dodala svoj košček k tej zgodbi😉 !

  46. Tana said

    Prstana sta doma!!! Totalno lepa, totalno takšna, kot sva želela.

    Lep… sicer pa vse, kar je zgoraj napisala Trisha🙂

    Žogca kaj pa obleka, kostim ali kaj boš oblekla? To je meni izredno pomembno. Pofotkaj, da vidimo, kako lepa nevesta boš🙂

  47. zogca said

    Takole nekako je videti moja obleka: http://www.van-sell.com/images/uplode/other/red-evening-dresses-wyn-e198.jpg , le da je moja bolj bordo, bolj temna in na trebuhu ni ozka, ker si mi trebuh že pozna, brez heca, se mi. Drugače pa je približno takšna. Je pa nisem kupila, izposodila sem si jo oziroma si jo bom.

    Žogca kaj pa obleka, kostim ali kaj boš oblekla? To je meni izredno pomembno.

  48. lynx said

    in na srečo se je gospod strinjal.

    Se je že zgodilo, da se kdaj še ni? 😉

    po zadnjih informacijah je Severinin zaročni prstan vreden 30.000€, tko da Lynx bi lahko organiziral kako akcijo za Žogco

    Če je pa taaaaaaaaaaaaakooooooooooooo lep. 😀
    Jaz pravim, da četudi imaš zlato straniščno školjko, se več kot usrati vanjo ne moreš.
    Akcijo?
    Prstan je kupljen, tako da iz te moke ne bo kruha. Kaj drugega se spomni.

  49. zogca said

    Seveda se tudi ne strinja. Saj ni papagaj, da bi samo za menoj ponavljal.

    Se je že zgodilo, da se kdaj še ni?

  50. zogca said

    In užitek se je usrati tudi v navadno belo keramično.😉

    Jaz pravim, da četudi imaš zlato straniščno školjko, se več kot usrati vanjo ne moreš.

  51. lynx said

    Web je govoril o neki akciji….
    Tole je moje darilo za nevesto 😉 :

  52. zogca said

    Da slišim, kaj si mi pripravil.😉 Poslušala, lepa, lepa, lepa.

  53. lynx said

    Pa še v malo drugačni verziji:

  54. zogca said

    Joj, upam, da ne bo tako tragično.😉 Je pa res to bila ljubezen.😉

  55. zogca said

    Vadim nov podpis.😉

  56. lynx said

    Boš imela dva priimka?

  57. zogca said

    Ne, samo enega. Moževega. Sem razmišljala, kaj naj naredim, potem pa sem se odločila samo za enega. Že tako mi je muka vsakokrat, ko se moram podpisati, sem pač fejst lena za pisanje oziroma sem se čisto odvadila pisati na roko. In ko pomislim, da bi morala vsakič pisati dva priimka … Ne, to ni zame in sem se odločila za enega. Se mi pa zdi, da bo trajalo kar nekaj časa, da se navadim. In se bo ziher zgodilo, da me bodo klicali, jaz pa sploh ne bom reagirala.😉

Leave a Reply

 
