Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubezen v meni še živi!

Posted by zogca na maj 25, 2011

SREČANJE

Dan, ki je minil v dežju.
Stala sem sredi neurja
in se spraševala,
kaj se je zgodilo,
da sem te srečala v upanju,
da zaslišim vsaj eno besedo,
ki me bo zbudila.

Bilo je nevidno srečanje,
brez znamenj in spominov
in vedela sem, da te čaka čas,
ki ti bo dal upanje,
da se nekega dne zbudiš.

In srečanje je ostalo kot upanje,
da nekega dne odpreš sebe,
pogledaš v moje oči in rečeš:
Imela si prav,
ljubezen v meni še živi.

Tamara Vasić

46 Responses to “Ljubezen v meni še živi!”

  1. zogca said

    Končno se skupaj spravim, da bi sproducirala nekaj objav za blog in ugotovim, da sem pozabila kabel za fotoaparat. Če ti ne gre, ti ne gre.😦 Pa pesmica. Bom pa za vikend bolj blogersko razpoložena. Aha, so mi že grozili z neopravičenimi.😉

    Že tri dni poslušam …

  2. webmaher said

    Žogci groziti je z zakonom prepovedano zato pozor pozor … :mrgreen:
    Itak gledamo rumene Žogce v Parisu, žal so nekatere že izpadle tudi tista z navečjimi ali ima još:mrgreen:

  3. lynx said

    Dobro jutro:

  4. zogca said

    Jutrooo!

  5. lynx said

    Prejšnji teden sem napravil prvi korak do ločitve.
    “Kaj pa si naredil?”
    “Poročil sem se.”

    Žogca razmisli! 😉
    .

  6. zogca said

  7. zogca said

    Ufff!

    Veš, kako jaz pravim? Če mi je usojeno …

    Prejšnji teden sem napravil prvi korak do ločitve.
    “Kaj pa si naredil?”
    “Poročil sem se.”

    Žogca razmisli!

  8. zogca said

  9. The Saint said

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    Eden mojih all time favoritov…Po mojem bo šel Žogčin zakon nekako takole

    “Včeraj sem se z ženo strašansko sprl. Toda – če verjameš ali ne,
    nazadnje je pokleknila in prišla po vseh štirih k meni..”
    “Ali res? Kaj pa je rekla?”
    ” A boš že prišel izpod postelje, ti reva…”

    Drugače pa. A se že ve, kdo je srečni izbranec?

    Prejšnji teden sem napravil prvi korak do ločitve.
    “Kaj pa si naredil?”
    “Poročil sem se.”

  10. zogca said

    Jaz vem, kdo je.😉

    A se že ve, kdo je srečni izbranec?

  11. Izbrana said

    Jaz tud vem!😛

    Jaz vem, kdo je.😉

    A se že ve, kdo je srečni izbranec?

  12. zogca said

    Vem, da veš.😉 Misliva nate oziroma bolje na vaju.

    Jaz tud vem!

  13. webmaher said

    Jaz tut vem …:mrgreen:

  14. Tana said

    Dobro jutro,

    … jaz tudi vem🙂 A kdo misli kaj name ?

  15. zogca said

    Pismo, saj vsi veste.😉

    Kateri mladenič naj bi mislil nate, Tana?

  16. zogca said

    Danes greva po novi stari avto.🙂 In potem je verjetno vse urejeno in bo konec tisoč in ene stvari, ki jo je bilo treba urediti.

  17. zogca said

  18. webmaher said

    Žogca ni mladenič, razen če jih je več:mrgreen:

  19. lynx said

    Jaz tut vem …

    Priznam da ne vem. Si samo nekaj mislim.

    In potem je verjetno vse urejeno in bo konec tisoč in ene stvari, ki jo je bilo treba urediti.

    Misliš? Kaj pa voziček, plenice in podobno?

  20. zogca said

    Naj me nekdo razsvetli.

    Si samo nekaj mislim.

  21. zogca said

    Ampak to niso stvari, ki bi se mudile, kajne? Je do decembra še čaj.

    Voziček bom, kakor kaže, kupila od Trnovčanke. Se je spomnite?

    Plenice lahko tudi dva dni prej.

    Posteljico dobim do prijateljičine svakinje. Lupinico tudi.

    Bo dojenček ziher imel vse.😉

    Misliš? Kaj pa voziček, plenice in podobno?

  22. lynx said

    Naj me nekdo razsvetli.

    Da je tvoj tip neka znana faca.

    Ampak to niso stvari, ki bi se mudile, kajne?

    Poročiti pa se mudi?

  23. zogca said

    Poroka je bila načrtovana že pred dojenčkom.

    Poročiti pa se mudi?

  24. zogca said

    Ne. Izbrana ga je videla, ker sva prišla skupaj k njej. Tana naju je takrat videla v Volčjem potoku. Za Weba ne vem, kako ve.

    Da je tvoj tip neka znana faca.

  25. lynx said

    Tana naju je takrat videla v Volčjem potoku.

    Ampak tebe takrat ni poznala. Kako je potem vedela kdo je?

  26. The Saint said

    No, Žogca, glede na to, da vsi vedo ali pa se jim vsaj svetlika, najboljše da s tem podatkom razsvetliš še druge redne obiskovalce tvojega bloga🙂

  27. Izbrana said

    Če se ne motim, jo je izdala torbica, katere sliko je objavila na blogu!!??

    Ampak tebe takrat ni poznala. Kako je potem vedela kdo je?

  28. Izbrana said

    Aha, pa full luštno smo se imeli, pa on je fajn dečko, pa tud dojenček je takrat že bil, se mi zdi…😉

    Ne. Izbrana ga je videla, ker sva prišla skupaj k njej.

  29. maxi said

    Jaz pa nč ne vem, pa tudi ni potrebe, da me kdo razsvetljuje.🙂
    Hja, sem čisto premalo radovedna za witch…hmm:mrgreen:

  30. zogca said

    Ampak res, no!!!!

    Hja, sem čisto premalo radovedna za witch…hmm

  31. zogca said

    Midva misliva, da ja, da je bil star tri dni.😉

    pa tud dojenček je takrat že bil, se mi zdi…

  32. zogca said

    Pismo, si ti firbec. Si ziher, da si moški? :mrgreen:

    No, Žogca, glede na to, da vsi vedo ali pa se jim vsaj svetlika, najboljše da s tem podatkom razsvetliš še druge redne obiskovalce tvojega bloga

  33. zogca said

    Jup, mislim, da je bila kriva nova torbica.😉

    Če se ne motim, jo je izdala torbica, katere sliko je objavila na blogu!!??

  34. maxi said

    Ampak res, no!!!!

    In sploh, ker se mi žena mooooooži…😦

  35. maxi said

    …in sem ostala brez back up-a😥

  36. zogca said

    Ne, bejba moja, midve ostajava druga drugi back up. Poroka nič ne spremeni, lejjo.

  37. maxi said

  38. maxi said

    Ne, bejba moja, midve ostajava druga drugi back up. Poroka nič ne spremeni, lejjo.

    😳

  39. zogca said

    Aja, nujno zate moram jutri spisati dišečo objavo (zdaj sem prišla do kabla za fotkič), da boš videla, katera parfuma sem nabavila za letos poleti in jeseni.

  40. maxi said

    Iiiiijeeee, fajn ;):)

  41. maxi said

    TOOOOOO BARCA🙂😀

  42. zogca said

    Ponavadi sem imela vedno tri. Potem pa je številka tri zmanjkal, pa številka dve in ko sem potrošila zadnjo kapljico številke ena, panika, sem šla takoj dva kupit. In eden je precej nespecifičen zame.

  43. zogca said

    Ajoj, pa kaj cel svet za Barco navija? Jaz pa danes zanalašč za Man U.

  44. maxi said

    Pa ne moreš navijat zanalašč…😉

  45. zogca said

    Ni mišljeno, da sem zdaj navijač, daleč od tega. Ampak pred tekmo se odločiš, za koga boš navijal. Pa sem se nalaš za Man U.

  46. webmaher said

    Moji so zmagal v vsakem primeru, in zmagal je tudi nogomet:mrgreen:
    Da bo Žogca tut čist not padla bo preteklo še nekaj vode tačas pa bo lahko namenila bodoči žogobrcarski zvezdi:mrgreen:

Leave a Reply

 
