Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hepi b’dej, Cher!

Posted by zogca na maj 20, 2011

22 Responses to “Hepi b’dej, Cher!”

  1. zogca said

  2. Nevenka said

    Dobro jutro,

    ob kavici malo brkljam po netu, rahlo sem razbolena od včerajšnjega vzpona🙂 na Šmarno goro, moj internetni znanec, pisatelj Edo Torkar, ji pravi krtina, seveda, ker je pravi Gorenjec, on že ve…za moje koščice je bilo pa to kar dovolj.
    Nagledala sem se ovčk in kozic in osličkov in zariplih pohodnikov oboroženih s količki za nordijsko hojo. Pa tudi kakšna skrbno naličena princesa se je našla vmes🙂
    Cher praznuje?
    No, hrbtenice najbrž nima operirane in to je nekaj, kar na njej najbolj občudujem. Poleg petja jasno. Kljub vsemu so mi ženske, ki imajo veliko energije v življenju za zgled. Tudi Tina in še bi se našlo…

    Lep dan vsem, vrgla se bom v ženske radosti in se odpakirala po nakupih🙂
    BTC vabi, nas tipične ženske duše, ki si rade podarimo kaj lepega🙂
    Čao.

  3. maxi said

    Da, še bolj “excellent” kot Cher mi je Tina…
    Ampak sicer…obema poklon! Izredne.

  4. webmaher said

    hepi b dej Urška:mrgreen:

  5. zogca said

    Enako.

    Da, še bolj “excellent” kot Cher mi je Tina…

  6. zogca said

  7. webmaher said

    ne pozabit na tole žlehtnobo, danes ji je 78 godina tek:mrgreen:

  8. webmaher said

    ne pozabit na tole žlehtnobo, danes ji je 78 godina tek:mrgreen:

  9. zogca said

    Joan Collins? Jaz imam veliko raje njeno sestro.😉 Svoje čase, tam v četrtem, petem razredu sem kot nora brala njene pohujšljive romane.

  10. zogca said

  11. Nevenka said

    Ko sem kliknila na “tole žlehtnobo” mi je izpisalo samo “forbidden”. Ta je morala biti pa res od hudiča, da se ji še net upira.

  12. webmaher said

    Nevenka kaj pa nemško govoreče brskalnike uporabljaš in to neposodobljene:mrgreen:
    Žogca si pol kakega Zagora, komandanta Marka ali Bleka Steno napadla:mrgreen:

  13. zogca said

    Danes poslušam …

  14. lynx said

    Danes poslušam ….

    Zgodaj vstala.

  15. webmaher said

    Aha, Žogca je začela zelo zelo zdravo živeti:mrgreen:

  16. The Saint said

    Hmmm, se bo Žogica spomnila kaj za en dan je danes in kako nas je prejšnja oblast nafrigala, da naj bi se oseba, ki je ponavljala prvi razred osnovne šole, rodila na današnji dan, zaradi česar še dandanes malokdo ve, da je v resnici to “drugi” rojstni dan dotične osebe, oz. kot nekateri radi rečejo – dan, ko se še enkrat rodiš…

    Se pustim presenetiti, če pade kakšna objava

    Sve je isto, samo njega nemaaaaaaaaaaaaaaaaa……

  17. zogca said

    Če zvečer od utrujenosti ne veš, kako ti je ime, padeš na posteljo in takoj zaspiš, ja, potem vstaneš ob primerni uri.

    Žogca je začela zelo zelo zdravo živeti

  18. zogca said

    Jaz tudi.😉 Imela sem v mislih eno dišavno objavo. Za Tita ne vem, ali bom imela čas. V bistvu ne vem, ali imam čas živeti.😦

    Se pustim presenetiti, če pade kakšna objava

  19. The Saint said

    Pa ne da je Žogca v depresiji?😦

  20. zogca said

    Ne, v depresiji ne, ampak uničena, zmatrana in še kaj pa ja. Bom že zdržala, junija so spet lepši aspekti.

  21. webmaher said

    ajej, ajde omladinka Žogca, glavo gor:mrgreen:
    ova je za sve drugarice:mrgreen:

  22. zogca said

    Ne, nič mi ne gre. Naredim fotke za dišečo objavo, ampak ni kabla, pozabila sem ga doma. Do petka nič. Ko ne gre, ne gre.

Leave a Reply

 
