Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo naju gleda?

Posted by zogca na maj 15, 2011

LJUBEZEN JE VSEMOGOČNA

Kdo naju gleda
iz dežele spominov
in nosi prekletstvo
včerajšnjega dne?

Kdo naju gleda
iz dežele prividov
in nama danes ponuja
navidezne zvezde?

Kdo naju vidi
v steklenem krogu ognja
in verjame v jutri?

Ljubezen je vsemogočna.

Nevenka Klemenc

24 Responses to “Kdo naju gleda?”

  1. zogca said

    Ufff, kakšna sprememba vremena. Ampak jaz imam rada takšne nedelje, ni nobenega pritiska, da je treba lesti ven, na izlet. Lenarjenje na potenco.🙂

  2. Tana said

    Dobro jutroooooo,

    danes je “pohcana Zofka”🙂 in če na ta dan dežuje, bomo imeli dolgoooooooooo in vroče poletje🙂

  3. Tana said

    Šele sedaj sem videla, da je pesmica od Nevenke. Lepa. Monica pa tudi🙂

    Ljubezen je vsemogočna.

    Pa je res???

  4. Tana said

  5. webmaher said

    A že:mrgreen:
    Res, ko traja:mrgreen:

  6. maxi said

    Pa je res???

    Nedvomno.

  7. zogca said

    Nič nisem vedela o tem, mi je bilo pa čudno, kaj danes vsi na netu eno Zofo omenjajo, pa da je imajo dosti in podobno. Zdaj štekam.

    danes je “pohcana Zofka” in če na ta dan dežuje, bomo imeli dolgoooooooooo in vroče poletje

  8. zogca said

    Jaz pa pravim, da ni.

    Pa je res???

  9. Nevenka said

    Prava ljubezen najbrž je.
    A jaz razen svoje nisem spoznala še nobene druge, saj je bila močna, ne pa vsemogočna, prava bi bila najina, ne moja.

  10. lynx said

    Dobro jutro:

  11. zogca said

    In tudi od mene dobro jutro.

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. maxi said

  16. zogca said

    U2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. zogca said

  18. lynx said

    Dobro jutro:

  19. webmaher said

    te se pa spomnim še Žogca in tole tut😆

  20. webmaher said

    v 34 sekundi me muči strast, aneda I za brana:mrgreen:

  21. The Saint said

    Nevenka, a ti še kaj pesniš?😉

  22. zogca said

    Očitno Nevenka ni videla, ampak ja, na njenem blogu so nove pesmi. Te, ki jih jaz dajem gor, so iz njene pred leti objavljene zbirke.

  23. The Saint said

    To je Nevenkina pesem? Lepa reč, pod njeno pesmijo jo torej jaz vprašam ali še kaj pesni. Hehe, zanimivo

  24. Nevenka said

    Pesnim, pesnim…seveda, zadnjih nekaj let brodim temnejše vode,
    a se popravljam. Tudi na novi knjigi delam, a za knjigo moraš biti kritičen do svojih pisarij in je treba narediti izbor, če bo sreča, bo še letos…bom povedala, če kaj bo…

Leave a Reply

 
